Ce pot învăța hotelierii de la industriile care au funcționat în pandemie

În vremuri grele supraviețuim cu idei inspirate. Pandemia de Covid-19 ne-a forțat pe toți să fim întreprinzători și deschiși la nou. Industriile ecommerce, IT sau de marketing online au știut să fie flexibile încă înainte de pandemie. Nu bate pasul pe loc, hotelierule!

Dacă ei au reușit, înseamnă că e omenesc posibil. Nu contează sectorul de activitate, ci modul prin care au atras succesul chiar și în vremuri critice. Pandemia a afectat masiv industria hotelieră, dar a adus și un moment de respiro prielnic. Folosește-l ca să-ți regândești afacerea. Când distanțarea ne dictează fiecare decizie, e important să te concentrezi pe comunicarea cu oaspeții, dar și pe oferirea unor servicii de calitate, axate pe siguranță maximă.

2021 a început bine, cu măsuri de relaxare. Oamenii își doresc să călătorească și să schimbe peisajul celor patru pereți cu unul nou. Când călătorești, cele mai importante nevoi sunt cazarea și mâncarea. Tu poți oferi asta. Valorifică oportunitățile și adaptează-te la realitățile anului 2021.
Iată ce au făcut industriile cel mai puțin afectate de pandemie!

#1 Prezența în online te crește în offline

Încă de dinainte de pandemie, afacerile de succes au știut că prezența în online e ca oxigenul. Așadar, promovează constant serviciile care dau plus valoare afacerii tale. Alege un stil de comunicare prietenos și empatic. Ecommerce și companiile cu profil tehnic aproape că nu au simțit pandemia datorită prezenței solide în online.

Până în 2020, micile afaceri se bazau pe crearea unei legături cu clienții chiar la fața locului. Acum, acest tip de apropiere poate afecta sănătatea celor din jur. Din fericire, comunicarea nu e trecută în plan secund, ci doar adaptată noilor condiții. Facebook, Instagram, chiar și TikTok îți transmite mesajul simultan unui număr crescut de potențiali clienți.

Platformele ecommerce sunt o experiență pozitivă pentru clienți și cresc nivelul de încredere. Varianta se potrivește foarte bine barurilor, restaurantelor și chiar hotelurilor. O platformă bine aleasă îți oferă:

1. posibilitatea de a interacționa eficient și original cu potențialii clienți;
2. implementare în Cloud;
3. funcționalitate crescută chiar și pe telefonul mobil.

Când vorbim despre comunicarea în online, un business de succes acordă o mare atenție aspectului vizual. Învață să-ți pui în evidență serviciile prin fotografii reușite sau tururi virtuale. Aplicația FaceTime îți oferă șansa de a realiza gratuit un live din hotelul, cafeneaua sau restaurantul tău.

Vezi și alte tactici de marketing pentru HoReCa în 2021 și raportează-te optimist la noile schimbări.

#2 Flexibili până la ultima sarcină

Flexibilitatea e un stil de a rezista pe piață. Prin natura lor, industriile ecommerce, IT sau marketing online aveau deja o strânsă legătură cu digitalizarea. La fel s-a întâmplat și cu industriile de entertainment care au furnizat oamenilor relaxarea de care aveau nevoie direct în sufragerie. Spune-mi de câte ori te-ai uitat pe Netflix și o să înțelegi exact dinamica lucrurilor. Chiar supermarketurile care au oferit oamenilor livrarea la domiciliu a produselor au avut enorm de câștigat și s-au menținut pe linia de plutire.

Orientarea spre online e viitorul. Dacă vrei să supraviețuiești, trebuie să faci la fel ca ei. Să fii flexibil și deschis la digitalizare. După cum vezi, supermarketurile au mizat pe o experiență contactless care transmite oamenilor ideea de siguranță, dar și mesajul că efortul le este susținut. Procedează exact la fel și oferă-le oaspeților tăi servicii complete care să minimizeze cât mai mult contactul direct cu angajații. Astfel îți protejezi și clienții, dar și personalul.

Pynbooking îți întinde o mână de ajutor prin digitalizarea proceselor interne, de la software de management al proprietății până la sistemele de acces automat și întâmpinare a clienților. Astfel, check-in-ul sau check-out-ul pot fi realizate online, la fel și plata celorlalte servicii aferente unităților de cazare. Pentru industria HoReCa, un alt plus este și livrarea la domiciliu, ușor de optimizat prin modulul Delivery.

#3 Investește în promovare mai ales pe timp de criză

Un business de succes pe timp de pandemie nu s-a gândit niciodată să reducă drastic cheltuielile destinate campaniilor de marketing și promovare. Promovarea nu trebuie privită ca un proces care îți afectează veniturile. Din contră, este o investiție pe termen lung. Fiecare situație are două fațete. Profită de partea pozitivă și pune percepția clientului în centrul preocupărilor tale.
Fii prezent pe toate canalele de comunicare și fă-ți vocea auzită.

Dacă ai privit digitalizarea ca pe un serviciu opțional, acesta este planul de rezervă pentru vremuri tulburi. Un alt plan de rezervă al industriilor de succes este modul în care au gestionat resursa umană. Dacă mizezi pe digitalizarea proceselor interne și renunți la software-urile învechite, personalul tău câștigă mai mult timp pentru nevoile clienților și chiar poate contribui la promovarea hotelului.

Pentru mai multe sfaturi practice pentru industria HoReCa, abonează-te la newsletter-ul Pynbooking  și vezi ce trebuie să faci pentru a te adapta la trendurile anului 2021 pentru industria hotelieră.

 

Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Știm cât de important este pentru hotelul tău să ofere clienților cea mai bună experiență la rezervare. Soluțiile integrate sunt cele mai eficiente și prietenoase, atât cu managementul hotelului, cât și cu oaspeții. Nu-i așa că sună bine? Uite cum te putem ajuta să .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Știm cât de important este pentru tine să ai totul bine pus la punct, așa că ne-am gândit că ți-ar prinde bine un property management system (sau simplu, spus PMS) modern.  Iată cum trebuie să fie PMS-ul perfect. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

În sistemul de management al proprietății hotelurilor, intuitiv, securizat și ușor de folosit, toate rezervările din mediul online se încarcă automat, fără erori. Imaginează-ți cum ar fi să ai acces la profilul complet al unui client doar din câteva clickuri. Să lași .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Iată o perspectivă absolut promițătoare, sintetizată într-o serie de facilități care pot mulțumi orice oaspete: motoare de rezervări optimizate, check-in online, recepție fără recepționer, acces în cameră prin intermediul telefonului, aplicație self service pentru oaspeți .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem că ar .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Acum e momentul. Trebuie să avem un glas puternic. Industria noastră, deși e cea mai afectată de pandemie, are încă o problemă care ne costă enorm: e muribundă din punct de vedere tehnologic. E cu mult în urma timpurilor, așa că nu are decât o șansă: readaptare .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult