Ce pot învăța hotelierii de la industriile care au funcționat în pandemie

În vremuri grele supraviețuim cu idei inspirate. Pandemia de Covid-19 ne-a forțat pe toți să fim întreprinzători și deschiși la nou. Industriile ecommerce, IT sau de marketing online au știut să fie flexibile încă înainte de pandemie. Nu bate pasul pe loc, hotelierule!

Dacă ei au reușit, înseamnă că e omenesc posibil. Nu contează sectorul de activitate, ci modul prin care au atras succesul chiar și în vremuri critice. Pandemia a afectat masiv industria hotelieră, dar a adus și un moment de respiro prielnic. Folosește-l ca să-ți regândești afacerea. Când distanțarea ne dictează fiecare decizie, e important să te concentrezi pe comunicarea cu oaspeții, dar și pe oferirea unor servicii de calitate, axate pe siguranță maximă.

2021 a început bine, cu măsuri de relaxare. Oamenii își doresc să călătorească și să schimbe peisajul celor patru pereți cu unul nou. Când călătorești, cele mai importante nevoi sunt cazarea și mâncarea. Tu poți oferi asta. Valorifică oportunitățile și adaptează-te la realitățile anului 2021.
Iată ce au făcut industriile cel mai puțin afectate de pandemie!

#1 Prezența în online te crește în offline

Încă de dinainte de pandemie, afacerile de succes au știut că prezența în online e ca oxigenul. Așadar, promovează constant serviciile care dau plus valoare afacerii tale. Alege un stil de comunicare prietenos și empatic. Ecommerce și companiile cu profil tehnic aproape că nu au simțit pandemia datorită prezenței solide în online.

Până în 2020, micile afaceri se bazau pe crearea unei legături cu clienții chiar la fața locului. Acum, acest tip de apropiere poate afecta sănătatea celor din jur. Din fericire, comunicarea nu e trecută în plan secund, ci doar adaptată noilor condiții. Facebook, Instagram, chiar și TikTok îți transmite mesajul simultan unui număr crescut de potențiali clienți.

Platformele ecommerce sunt o experiență pozitivă pentru clienți și cresc nivelul de încredere. Varianta se potrivește foarte bine barurilor, restaurantelor și chiar hotelurilor. O platformă bine aleasă îți oferă:

1. posibilitatea de a interacționa eficient și original cu potențialii clienți;
2. implementare în Cloud;
3. funcționalitate crescută chiar și pe telefonul mobil.

Când vorbim despre comunicarea în online, un business de succes acordă o mare atenție aspectului vizual. Învață să-ți pui în evidență serviciile prin fotografii reușite sau tururi virtuale. Aplicația FaceTime îți oferă șansa de a realiza gratuit un live din hotelul, cafeneaua sau restaurantul tău.

Vezi și alte tactici de marketing pentru HoReCa în 2021 și raportează-te optimist la noile schimbări.

#2 Flexibili până la ultima sarcină

Flexibilitatea e un stil de a rezista pe piață. Prin natura lor, industriile ecommerce, IT sau marketing online aveau deja o strânsă legătură cu digitalizarea. La fel s-a întâmplat și cu industriile de entertainment care au furnizat oamenilor relaxarea de care aveau nevoie direct în sufragerie. Spune-mi de câte ori te-ai uitat pe Netflix și o să înțelegi exact dinamica lucrurilor. Chiar supermarketurile care au oferit oamenilor livrarea la domiciliu a produselor au avut enorm de câștigat și s-au menținut pe linia de plutire.

Orientarea spre online e viitorul. Dacă vrei să supraviețuiești, trebuie să faci la fel ca ei. Să fii flexibil și deschis la digitalizare. După cum vezi, supermarketurile au mizat pe o experiență contactless care transmite oamenilor ideea de siguranță, dar și mesajul că efortul le este susținut. Procedează exact la fel și oferă-le oaspeților tăi servicii complete care să minimizeze cât mai mult contactul direct cu angajații. Astfel îți protejezi și clienții, dar și personalul.

Pynbooking îți întinde o mână de ajutor prin digitalizarea proceselor interne, de la software de management al proprietății până la sistemele de acces automat și întâmpinare a clienților. Astfel, check-in-ul sau check-out-ul pot fi realizate online, la fel și plata celorlalte servicii aferente unităților de cazare. Pentru industria HoReCa, un alt plus este și livrarea la domiciliu, ușor de optimizat prin modulul Delivery.

#3 Investește în promovare mai ales pe timp de criză

Un business de succes pe timp de pandemie nu s-a gândit niciodată să reducă drastic cheltuielile destinate campaniilor de marketing și promovare. Promovarea nu trebuie privită ca un proces care îți afectează veniturile. Din contră, este o investiție pe termen lung. Fiecare situație are două fațete. Profită de partea pozitivă și pune percepția clientului în centrul preocupărilor tale.
Fii prezent pe toate canalele de comunicare și fă-ți vocea auzită.

Dacă ai privit digitalizarea ca pe un serviciu opțional, acesta este planul de rezervă pentru vremuri tulburi. Un alt plan de rezervă al industriilor de succes este modul în care au gestionat resursa umană. Dacă mizezi pe digitalizarea proceselor interne și renunți la software-urile învechite, personalul tău câștigă mai mult timp pentru nevoile clienților și chiar poate contribui la promovarea hotelului.

Pentru mai multe sfaturi practice pentru industria HoReCa, abonează-te la newsletter-ul Pynbooking  și vezi ce trebuie să faci pentru a te adapta la trendurile anului 2021 pentru industria hotelieră.

 

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.