Creează experiențe wow pentru clienți

Aplicație self service hotel pentru oaspeți
Simplu și rapid de folosit

Vezi oferte

Sporește gradul de satisfacție al oaspeților

Oferă servicii hoteliere de 5 stele

Facilitează accesul la rezervări

Cu ajutorul aplicației self service hotel pentru oaspeți, aceștia pot verifica oricând detaliile rezervării online. Odată ce un client face o rezervare online, programul de management hotelier Pynbooking te ajută să-i trimiți în mod automat acces la fișa de cazare. Practic, se creează automat un cont de client self service.

Administrează mai ușor rezervările

Rapid și fără efort

Permite-le clienților să modifice rezervarea

Prin intermediul aplicației self service hotel pentru oaspeți, ei pot modifica cu ușurință diverse detalii ale rezervării, precum: perioada de ședere, tipul camerei și numărul de persoane. De asemenea, clienții pot solicita printr-un click anularea rezervării, transfer de la / spre aeroport sau lucruri suplimentare de care au nevoie pe durata șederii.

Crește veniturile afacerii tale

Oportunități în timp real

Contribuie la fericirea oaspeților

Odată creat contul de client self service, oaspeții pot solicita diverse servicii ale hotelului: minibar, curățenie în cameră, room service, spa sau să comande produse de la restaurant și bar. Costurile serviciilor extra sunt adăugate automat la fișa de cazare, iar clienții achită totalul în momentul check-out-ului.

Gestionează eficient plățile

Oferă servicii de plată online

Experiențe uimitoare pentru clienți

Oaspeții pot să achite online cazarea și serviciile extra solicitate, direct din contul de client self service. Toate plățile sunt securizate și procesate imediat, astfel că sunt eliminate riscurile de fraudă.

Transformă-ți clienții în promotori ai afacerii

Mărturiile lor contează

Solicită oaspeților o recenzie

Aplicația self service hotel pentru oaspeți te ajută să afli impresiile acestora despre experiența în cadrul hotelului. La câteva zile după finalizarea sejurului, le poți trimite un mesaj prin care să le soliciți să scrie o scurtă recenzie, lucru pe care îl pot face din contul de client self service.

Alege aplicația self service hotel pentru oaspeți

Simplu de administrat, eficient pe termen lung

Aplicația self service hotel destinată clienților face parte din funcționalitățile programului de management hotelier Pynbooking. Astfel, toate informațiile la care oaspeții au acces sunt actualizate și preluate direct din baza de date a hotelului.
Aplicația pentru oaspeți nu trebuie descărcată sau instalată. Se accesează printr-un singur click și este o modalitate la îndemână pentru a aduce plus valoare experienței pe care o au clienții tăi.
Aplicația de la Pynbooking poate fi personalizată în funcție de nevoile tale: culori și teme predefinite, plugin-uri pentru paginile hotelului de pe rețelele de socializare și buton pentru traducerea automată a informațiilor în diverse limbi străine de circulație internațională.

Află mai multe detalii despre pachetele de prețuri oferite și selectează-l pe cel care ți se potrivește.


Vezi oferte