#

Informaţii şi sfaturi utile despre cum să-ți faci afacerea mai profitabilă

e-Factura. Pynbooking trimite în mod automat facturile către SPV 

Platforma Pynbooking este integrată cu sistemul e-Factura, iar facturile încasate cu carduri de vacanţă sunt automat exportate în format XML, în SPV ANAF. Pentru unităţile de cazare care

Mai mult...

Ce înseamnă un optimizator de tarife şi la ce te ajută?

Optimizatorul de tarife este o unealtă complet automatizată de calcul și ajustare a prețurilor pentru camerele de hotel. L-am dezvoltat special pentru afacerile care vor să-și crească RevPAR

Mai mult...

Munca ta cu tine. Despre mobilitate în industria ospitalităţii

Cea mai nouă tehnologie cloud pentru hoteluri este disponibilă şi în România şi generează un val de schimbare. Prin utilizarea unui PMS cloud, dezvoltat pentru utilizare în regim mobil,

Mai mult...

Campeador Inn Cluj-Napoca mizează pe digitalizare și self-service

Campeador Inn este unul dintre cele mai noi și mai moderne hoteluri de 4 stele din Cluj Napoca. Situat la doar 5 kilometri de Aeroportul Internațional Avram Iancu, Campeador Inn oferă 44 de camere,

Mai mult...

Self-service în turism: experiență digitală pentru oaspeți, efort mai mic pentru tine

În 2022, mulțumită automatizării, oaspeţii tăi se ocupă de operaţiuni care ţi-ar consuma timp şi resurse umane. Dacă ai tehnologia potrivită, o bună parte dintre operaţiunile, care ţie

Mai mult...

”Manager evenimente” te ajută să gestionezi orice activitate cu programare pe ore

Pynbooking a dezvoltat un modul nou, ”Manager evenimente”, care va ajuta clienţii să gestionezi mai eficient orice activitate care necesită agendă și programare pe ore sau zile.

Mai mult...

Cum funcționează POS Restaurant și la ce te ajută

Ospătarul deține un telefon sau o tabletă de pe care se loghează la soft. Când preia comenzile, marchează produsele solicitate în soft. Bucătarul și barmanul sunt anunțați prin semnal sonor

Mai mult...

VREAU SĂ MĂ DEZVOLT ŞI SĂ ATRAG MAI MULŢI OASPEȚI. CE AM DE FĂCUT? (II)

Continuăm seria de articole în care îți arătăm care este procesul prin care trece un turist de la dorința de a călători până și la check in și cum te poți insera în demersul unei

Mai mult...

Vreau să mă dezvolt şi să atrag mai mulţi oaspeți. Ce am de făcut? (I)

Sunt mai multe etape, dar orice drum începe cu dorința. Apoi, planul îndeplinirii ei. A treia etapă ar fi demararea lui. Și abia a patra este călătoria propriu-zisă. Sigur, pe tine, hotelier

Mai mult...

De ce Pynbooking costă mai puţin decât soluţia ta actuală?

Majoritatea clienţilor care cumpără Pynbooking descoperă, după primele discuții, că soluția noastră costă mai puțin decăt sistemul informatic pe care îl folosesc în mod curent,

Mai mult...

Cât costă Pynbooking în 2022 și ce știe să facă?

Gândiţi-vă la un Pynbooking ca la un robot care face singur anumite operaţiuni. Astăzi tehnologia permite ca multe sisteme să funcţioneze independent: aspiratoarele merg singure prin casă,

Mai mult...

Ce îţi doreşti pentru hotelul tău în 2022?

Lăsăm în spate anul ce a trecut şi începem noul an cu forţe proaspete, pofta de muncă şi de făcut bani. Ce a mers bine în 2021, ce trebuie îmbunătăţit, care sunt activităţile cu cel

Mai mult...

Ce ştii despre rezervările lui Moş Crăciun?

Întotdeauna m-am întrebat cum se descurcă Moş Crăciun în relaţiile cu oaspeții? Peste 500.000 de turişti îl vizitează anual în Laponia, la Rovaniemi, cei mai mulţi în preajma

Mai mult...

Tactici de marketing actuale pentru HoReCa

În 2020 și 2021 HoReCa a avut de suferit însă nu înseamnă că nu-și revine. Află câteva tactici de marketing pentru HoReCa în 2021 ce pot fi aplicate.

Mai mult...

Cum să reduci rata de anulare sau neprezentare

Hotelieri, doriţi să reduceţi numărul celor care anulează rezervările pe ultima sută de metru sau pur şi simplu nu se prezintă? Securizaţi  operaţiunile de rezervare şi cazare cu o

Mai mult...
Solicită o demonstrație