Sfaturi pentru cei din industria hotelieră


03 Oct

Hotelurile partenere PYNBOOKING au acces la două canale noi de vânzări online În industria hotelieră, ca-n orice altă industrie, cu cât ești prezent pe mai multe canale de vânzare, cu atât vinzi mai mult. PYNBOOKING este conectat 2way_XML cu cele mai importante ...

30 Aug

Dacă activezi în industria ospitalității, ai un apart-hotel, administrezi un hotel sau o pensiune, dacă închiriezi apartamente în regim hotelier, întrebarea ”cine te vinde?” e una legitimă și care ar fi trebuit să fie pusă de mult timp. ...


12 Jul

That is so the 50s, bro! – exclamă un hipster venit la Neversea. Și cine l-ar putea contrazice? Liste, pixuri, tăieturi, actualizări manuale, introducerea de rezervări în tabele, angajați care-și coordonează munca din pix. Așa arată realitatea paralelă a hotelăriei. PSD are ...

08 May

Ce îți oferim? Un pachet care cuprinde un program de gestiune hotelieră, un site responsiv, de pe care se pot face rezervări directe, cu booking engine. Cel mai probabil ai un site, dar care nu e interactiv sau e într-o măsură mică și funcționează mai mult ca o pagină de ...


26 Apr

Așa cum lumea a mers spre mașina de spălat, afacerile vor merge spre automatizare. Sau vor pieri. Așa cum ai adoptat mașina de spălat automată, așa cum ai un website, așa vei achiziționa un software de management hotelier în Cloud. Pentru că, așa cum am spus deja, istoria nu face ...

24 Apr

Ca hotelier, primești informații ale clienților prin intermediul mai multor canale (telefon, fax, email, site propriu, booking.com etc). Informațiile sunt găzduite în locuri diferite. Software-ul tău îți poate oferi o centralizare a acestor informații? Știi unde sunt ele și cum ...

15 Apr

PYNBOOKING vă oferă deja un instrument de marketing eficient: profilul clientului. De asemenea, oferim, în premieră, de ceva timp, posibilitatea ca oaspetele să facă check-in online. După rezervare, datele de identificare ale clienților intră în baza ta de date, bază de date ...

13 Apr

”Dreptul la acces” și ”Dreptul la a rectifica/șterge” sunt aspectele cele mai ”înfricoșătoare” când vine vorba de GDPR. Ele presupun că orice persoană ale cărei date există în sistemul vostru are dreptul de a obține confirmarea ...