Sfaturi pentru cei din industria hotelieră


07 Mar

De la rezervări la administrare, un PMS bun este creierul afacerii. Celelalte ”membre” sunt coordonate de el, care e panoul de comandă. Dacă acesta nu funcționează așa cum ar trebui, activitățile hoteliere, de la operațiuni de zi cu zi la chestiuni mai complexe, vor avea de ...

13 Feb

Travco colaborează cu agenții și, automat, clienții PYNBOOKING vor beneficia și ei de acest sistem de rezervări. La fel ca în cazul celorlalte OTA, rezervările provenite prin Travco se vor încărca automat în soft, cu toate datele necesare, inventarul și disponibilitatea ...



03 Oct

Hotelurile partenere PYNBOOKING au acces la două canale noi de vânzări online În industria hotelieră, ca-n orice altă industrie, cu cât ești prezent pe mai multe canale de vânzare, cu atât vinzi mai mult. PYNBOOKING este conectat 2way_XML cu cele mai importante ...

30 Aug

Dacă activezi în industria ospitalității, ai un apart-hotel, administrezi un hotel sau o pensiune, dacă închiriezi apartamente în regim hotelier, întrebarea ”cine te vinde?” e una legitimă și care ar fi trebuit să fie pusă de mult timp. ...

12 Jul

That is so the 50s, bro! – exclamă un hipster venit la Neversea. Și cine l-ar putea contrazice? Liste, pixuri, tăieturi, actualizări manuale, introducerea de rezervări în tabele, angajați care-și coordonează munca din pix. Așa arată realitatea paralelă a hotelăriei. PSD are ...


08 May

Ce îți oferim? Un pachet care cuprinde un program de gestiune hotelieră, un site responsiv, de pe care se pot face rezervări directe, cu booking engine. Cel mai probabil ai un site, dar care nu e interactiv sau e într-o măsură mică și funcționează mai mult ca o pagină de ...

26 Apr

Așa cum lumea a mers spre mașina de spălat, afacerile vor merge spre automatizare. Sau vor pieri. Așa cum ai adoptat mașina de spălat automată, așa cum ai un website, așa vei achiziționa un software de management hotelier în Cloud. Pentru că, așa cum am spus deja, istoria nu face ...

24 Apr

Ca hotelier, primești informații ale clienților prin intermediul mai multor canale (telefon, fax, email, site propriu, booking.com etc). Informațiile sunt găzduite în locuri diferite. Software-ul tău îți poate oferi o centralizare a acestor informații? Știi unde sunt ele și cum ...