#

Știri și noutăți despre cum să-ți faci afacerea mai profitabilă

Recepție fără contact fizic - 100% Guest Self Service.

Se impun noi modalități de check-in. Va fi necesară organizarea unei recepții fără contact fizic, de exemplu, prin folosirea solutiilor PMS ce permit Check-in Online, e-Signature si Room

Mai mult...

Limiteaza impactul Covid-19 | Hotel Management

Cu industria hotelieră pusă practic pe pauză, este absolut necesar să implementezi strategii pentru a preveni mai multe anulări ulterioare și pentru a te asigura că o rezervare anulată nu este

Mai mult...

Cum poți să lucrezi de la distanță în hotelărie?

Știu că situația actuală legată de coronavirus îți dă bătăi de cap. Odată ce s-au impus restricții privind circulația și, mai ales, circulația internațională, se ridică o întrebare

Mai mult...

ADR – average daily rate. Ce este și la ce te ajută?

Venitul mediu zilnic (ADR) măsoară veniturile provenite din vânzarea unei camere ocupate pe parcursul unei perioade de timp.

Mai mult...

Și tu poți influența pozitiv experiența oaspeților tăi!

În ultimul deceniu, am asistat la o adevărată explozie a software-ului dedicat clienților în timp ce, în domeniul hotelier, lucrurile au stagnat bizar. Clienții se pot geolocaliza și pot

Mai mult...

5 tips-uri pentru hotelul tău în 2020

Nu te risipi în mai multe direcții, fără o țintă clară. Alege o soluție de management integrată, care-ți acoperă toate nevoile. Așa îți vei investi mai eficient bugetul de care dispui.

Mai mult...

Program de Gestiune Hotel în Cloud!- Mituri și Realitate

O să începem cu prețul. Deoarece softul în Cloud nu se instalează local, nu trebuie cumpărat. Plătești abonament și îl accesezi cât ai nevoie.

Mai mult...

Self-service-ul a ajuns o obișnuință pentru consumatorii de azi

Ceea ce pentru tine e de valoare mică s-ar putea să fie de valoare importantă pentru oaspete. Implicarea oaspeților se va traduce în venituri mai mari per client. Așadar, întrebarea corectă

Mai mult...

De ce oaspeții de pe site-ul tău abandonează rezervarea?

Clientul va abandona procesul de rezervare dacă acesta este prea complex, prea minuțios.

Mai mult...

3 reguli de bază pentru clienți mulțumiți!

Ca să asigure confortul oaspeților, hotelierii se bazează pe aceleași criterii testate de experiența lor: servicii excelente și satisfacerea oaspeților.

Mai mult...

Cine va fi oaspetele tău în 2020 și ce tehnologii vei folosi ca să-l câștigi!

Creșterea volumului de rezervări directe depinde de rata de conversie. Hotelierii trebuie să investească în creșterea procentajului de vizitatori care să devină cumpărători.

Mai mult...

Hotelierii inteligenți citesc review-urile altora pentru a vedea idei.

Noi, când vorbim despre cum să profiți de pe urma review-urilor, ne referim la folosirea lor inteligentă, nu la evidențe.

Mai mult...

Tot ce crezi despre PMS-urile în Cloud și nu este adevărat

Poate nu știi prea bine cu ce se mănâncă și ești încă sceptic. Tocmai pentru că un produs Cloud este mai ieftin și mai ușor de folosit, tinzi să ai o reacție de tipul ”hm, cred că e

Mai mult...

Program de Gestiune Hotel pe Mobil – ce este și ce ar trebui să facă?

Managerii hotelieri nu mai sunt legați de recepție sau de un birou fizic, pot avea acces la date de pe orice device conectat la internet, fie că e vorba de laptop, tabletă sau smartphone. Spre

Mai mult...

Hotelierii, am mai spus-o, se tem de automatizare

Schimbările în comportamentul de consum și inovațiile tehnologie au adus un nivel sporit de acceptare a conceptului de self-service. Clienții cer variante și confort, cer control sporit.

Mai mult...