Sfaturi pentru cei din industria hotelieră


15 Apr

PYNBOOKING vă oferă deja un instrument de marketing eficient: profilul clientului. De asemenea, oferim, în premieră, de ceva timp, posibilitatea ca oaspetele să facă check-in online. După rezervare, datele de identificare ale clienților intră în baza ta de date, bază de date ...

13 Apr

”Dreptul la acces” și ”Dreptul la a rectifica/șterge” sunt aspectele cele mai ”înfricoșătoare” când vine vorba de GDPR. Ele presupun că orice persoană ale cărei date există în sistemul vostru are dreptul de a obține confirmarea ...



29 Jan

Știm deja ca software-ul de management hotelier e un soi de nucleu în jurul căruia se rotesc gravitațional toate operațiunile. Sau ar trebui să fie. Numai că nu orice PMS vine cu soluții integrate. Și atunci când nu există integrare și sincronizare, te pomenești cu un sistem ...

25 Jan

Ce înseamnă tehnologia legacy? Înseamnă izolare între departamente, costuri sporite, ineficiență, imobilitate, incapacitate de a înțelege și de a răspunde cererilor oaspeților, care devin din ce în ce mai sofisticate. O abordare care nu mai poate face față ...


18 Jan

control asupra rezervărilor, marketingului, rețelelor de distribuție, disponibilității, vânzărilor, review-urilor oaspeților, housekeeping, rapoartelor financiare, facturării, gestiunii restaurantului, vânzărilor pe canale proprii sau pe alte canale etc. ...

24 Dec

60 de zile în care veți beneficia de PMS-ul PYNBOOKING, dezvoltat integral în Cloud. 60 de zile în care puteți testa ce înseamnă un channel manager integrat nativ. 60 de zile în care veți putea resimți avantajele aduse de un booking engine (motor de rezervări) ...