Sfaturi pentru cei din industria hotelieră


13 Nov

Ca hotelier, este important să te plasezi în grupul celor pe care-I clienții îi percep ca fiind de calitate similară și să te compari cu ei. Odată ce ai aflat în ce matrice valorică te situezi, îți poți stabili prețuri ușor mai mici decât cele ale ...

09 Nov

În domeniul hotelier, cel mai ușor este să avem acces la atributele ce țin de comportamentul clienților. Și el ne ajută cel mai mult pentru a-i înțelege și pentru a ști ce și cum să le vindem. Segmentarea din punct de vedere comportamental ia în considerare următoarele ...


07 Nov

Nu ai cum să știi cât de performant ești până când nu te compari cu alții de pe piață. Iar pentru măsurarea performanței, există două feluri de parametri: interni și externi. Cunoașterea acestor parametri presupune implicarea mai multor departamente. Tocmai pentru a ...


02 Oct

Vital este să știm cum ne plasăm față de competiție, să penetrăm piața și să urmărim cum evoluează cererea și oferta. Politica de prețuri e undeva la granița dintre știință (prețuri care se schimbă dinamic în funcție de sensibilitatea la preț, de cerere și de ...

18 Sep

Într-o lume din ce în ce mai interconectată, consumatorul de azi așteaptă servicii personalizate din partea brandurilor, iar în domeniul hotelier, acest aspect este cu atât mai important. Orice ține de ospitalitate, ține de contact interuman, și orice ține de umanitate ...


13 Sep

Mulți clienți, când le spuneam că PYNBOOKING este un SaaS dezvoltat și găzduit în Cloud, ne întreabă ce este acela Cloud și la ce se referă software-as-a-service. Pe unii îi amuza rezonanța ”în nori” a numelui, alții mai auziseră termenul, dar nu ...

25 Aug

Au clienți care spun ”domnule, eu ador să stau la coadă ca să completez fișe de cazare. Lăsați toate fișele de cazare să vină la mine, iubesc să completez rubrici pe care le-am mai completat și la rezervare, iubesc să scriu cu pixul când vin de pe drum, după 12 ore de ...