#

Știri și noutăți despre cum să-ți faci afacerea mai profitabilă

Digitalizează-ți și centralizează-ți hotelul în doi timpi (fără trei mișcări) 

Dacă în hotelul tău încă folosești un sistem software învechit care nu funcționează în Cloud, care te-a costat mult la implementare și nu se integrează cu platformele online de

Mai mult...

Rupe tiparele învechite și pune la îndoială tehnologiile de odinioară!

Oaspeții se modernizează... ar trebui să o faci și tu. Încep să apară din ce în ce mai mulți născuți după `90, tineri care deja sunt adulți, crescuți cu calculatorul în brațe și

Mai mult...

Cu Self Guest Service App, experiențele wow ale oaspeților tăi ajung la urechile tuturor.

Veștile bune se răspândesc repede și uite-așa mai salvezi și niște bani din promovare. Și nu trebuie să-ți faci griji că nu s-ar descurca: oamenii în general sunt obișnuiți să rezerve

Mai mult...

Recepție fără contact fizic - 100% Guest Self Service.

Se impun noi modalități de check-in. Va fi necesară organizarea unei recepții fără contact fizic, de exemplu, prin folosirea solutiilor PMS ce permit Check-in Online, e-Signature si Room

Mai mult...

Documentatie API -Trimitere Note din POS Extern in PMS

1. Get check in reservations list. 2. Get search reservations list. 3. Add a product to reservation folio.

Mai mult...

Limiteaza impactul Covid-19 | Hotel Management

Cu industria hotelieră pusă practic pe pauză, este absolut necesar să implementezi strategii pentru a preveni mai multe anulări ulterioare și pentru a te asigura că o rezervare anulată nu este

Mai mult...

Cum poți să lucrezi de la distanță în hotelărie?

Știu că situația actuală legată de coronavirus îți dă bătăi de cap. Odată ce s-au impus restricții privind circulația și, mai ales, circulația internațională, se ridică o întrebare

Mai mult...

ADR – average daily rate. Ce este și la ce te ajută?

Venitul mediu zilnic (ADR) măsoară veniturile provenite din vânzarea unei camere ocupate pe parcursul unei perioade de timp.

Mai mult...

Și tu poți influența pozitiv experiența oaspeților tăi!

În ultimul deceniu, am asistat la o adevărată explozie a software-ului dedicat clienților în timp ce, în domeniul hotelier, lucrurile au stagnat bizar. Clienții se pot geolocaliza și pot

Mai mult...

5 tips-uri pentru hotelul tău în 2020

Nu te risipi în mai multe direcții, fără o țintă clară. Alege o soluție de management integrată, care-ți acoperă toate nevoile. Așa îți vei investi mai eficient bugetul de care dispui.

Mai mult...

Program de Gestiune Hotel în Cloud!- Mituri și Realitate

O să începem cu prețul. Deoarece softul în Cloud nu se instalează local, nu trebuie cumpărat. Plătești abonament și îl accesezi cât ai nevoie.

Mai mult...

Self-service-ul a ajuns o obișnuință pentru consumatorii de azi

Ceea ce pentru tine e de valoare mică s-ar putea să fie de valoare importantă pentru oaspete. Implicarea oaspeților se va traduce în venituri mai mari per client. Așadar, întrebarea corectă

Mai mult...

De ce oaspeții de pe site-ul tău abandonează rezervarea?

Clientul va abandona procesul de rezervare dacă acesta este prea complex, prea minuțios.

Mai mult...

3 reguli de bază pentru clienți mulțumiți!

Ca să asigure confortul oaspeților, hotelierii se bazează pe aceleași criterii testate de experiența lor: servicii excelente și satisfacerea oaspeților.

Mai mult...

Cine va fi oaspetele tău în 2020 și ce tehnologii vei folosi ca să-l câștigi!

Creșterea volumului de rezervări directe depinde de rata de conversie. Hotelierii trebuie să investească în creșterea procentajului de vizitatori care să devină cumpărători.

Mai mult...