#

Știri și noutăți despre cum să-ți faci afacerea mai profitabilă

Scapă de hârțogăraie! Fii gazdă primitoare, nu birocrat supărat.

Ne-am săturat de acte, cozi și ghișee. De stres, aglomerație și funcționari plictisiți. Nu dorim nimănui să se confrunte cu ele, de aceea oferim o soluție care fix de asta te scapă: de

Mai mult...

Marea înfruntare! Manager virtual vs. Manager clasic. Cine o să câștige?

În colțul din stânga îl avem pe Dorel, managerul clasic de hotel, iar în colțul din dreapta stă Pynbooking, managerul virtual care automatizează gestiunea hotelului. Ambii sunt pregătiți de

Mai mult...

Care e diferența dintre butonul „Sună acum” și „Rezervă acum”?

„Sună acum”: vorba lungă, sărăcia hotelierului Da, cunoști vorba asta românească. Dar de ce am aplicat-o în domeniul nostru? Pentru că, de fiecare dată când un potențial client

Mai mult...

Cartea de vizita online a hotelului tau are nevoie de un refresh

Ca să fie clar pentru toată lumea: Dacă un client a aterizat pe site-ul unui hotel nu înseamnă că va rămâne acolo, dacă nu e convins. Oaspeții tăi trebuie să găsească un spațiu

Mai mult...

Cum am pus hotelul pe Pilot Automat?

Am stat ore întregi gândindu-mă ce să fac să fie diferit. Ce le pot oferi eu, mai mult decât ceea ce au. Că pentru poziționare, vorba aceea, mai am vreo 2-3 hoteluri lângă mine. Și atunci

Mai mult...

Hotelierii se tem de schimbare mai mult decât oaspeții lor

Machiavelli spunea că există două motive care conving oamenii să acționeze: teama și inovația. După un an atât de plin de încercări, hotelierule, e normal ca acum să simți teamă. Însă,

Mai mult...

Channel Manager: un alt fel de manager pentru hotelul tău

Te-ai săturat de calendare? De dosare, excel-uri și muncă de chinez? Scapă de overbooking-ul minții tale și ia-ți un moment de relaxare. Vrei ca toate camerele tale să se vândă online în

Mai mult...

Peste 500 dintre hotelieri au spus DA

Scrie cea mai frumoasă poveste a hotelului tău prin sisteme moderne, tehnologii accesibile și oameni pricepuți. Afacerea ta trebuie să fie acolo unde îi este locul, pe podium. Investește acum

Mai mult...

Digitalizează-ți și centralizează-ți hotelul în doi timpi (fără trei mișcări) 

Dacă în hotelul tău încă folosești un sistem software învechit care nu funcționează în Cloud, care te-a costat mult la implementare și nu se integrează cu platformele online de

Mai mult...

Rupe tiparele învechite și pune la îndoială tehnologiile de odinioară!

Oaspeții se modernizează... ar trebui să o faci și tu. Încep să apară din ce în ce mai mulți născuți după `90, tineri care deja sunt adulți, crescuți cu calculatorul în brațe și

Mai mult...

Cu Self Guest Service App, experiențele wow ale oaspeților tăi ajung la urechile tuturor.

Veștile bune se răspândesc repede și uite-așa mai salvezi și niște bani din promovare. Și nu trebuie să-ți faci griji că nu s-ar descurca: oamenii în general sunt obișnuiți să rezerve

Mai mult...

Recepție fără contact fizic - 100% Guest Self Service.

Se impun noi modalități de check-in. Va fi necesară organizarea unei recepții fără contact fizic, de exemplu, prin folosirea solutiilor PMS ce permit Check-in Online, e-Signature si Room

Mai mult...

Limiteaza impactul Covid-19 | Hotel Management

Cu industria hotelieră pusă practic pe pauză, este absolut necesar să implementezi strategii pentru a preveni mai multe anulări ulterioare și pentru a te asigura că o rezervare anulată nu este

Mai mult...

Cum poți să lucrezi de la distanță în hotelărie?

Știu că situația actuală legată de coronavirus îți dă bătăi de cap. Odată ce s-au impus restricții privind circulația și, mai ales, circulația internațională, se ridică o întrebare

Mai mult...

ADR – average daily rate. Ce este și la ce te ajută?

Venitul mediu zilnic (ADR) măsoară veniturile provenite din vânzarea unei camere ocupate pe parcursul unei perioade de timp.

Mai mult...