#

Informaţii şi sfaturi utile despre cum să-ți faci afacerea mai profitabilă

Self-service în turism: experiență digitală pentru oaspeți, efort mai mic pentru tine

În 2022, mulțumită automatizării, oaspeţii tăi se ocupă de operaţiuni care ţi-ar consuma timp şi resurse umane. Dacă ai tehnologia potrivită, o bună parte dintre operaţiunile, care ţie

Mai mult...

”Manager evenimente” te ajută să gestionezi orice activitate cu programare pe ore

Pynbooking a dezvoltat un modul nou, ”Manager evenimente”, care va ajuta clienţii să gestionezi mai eficient orice activitate care necesită agendă și programare pe ore sau zile.

Mai mult...

Cum funcționează POS Restaurant și la ce te ajută

Ospătarul deține un telefon sau o tabletă de pe care se loghează la soft. Când preia comenzile, marchează produsele solicitate în soft. Bucătarul și barmanul sunt anunțați prin semnal sonor

Mai mult...

VREAU SĂ MĂ DEZVOLT ŞI SĂ ATRAG MAI MULŢI OASPEȚI. CE AM DE FĂCUT? (II)

Continuăm seria de articole în care îți arătăm care este procesul prin care trece un turist de la dorința de a călători până și la check in și cum te poți insera în demersul unei

Mai mult...

Vreau să mă dezvolt şi să atrag mai mulţi oaspeți. Ce am de făcut? (I)

Sunt mai multe etape, dar orice drum începe cu dorința. Apoi, planul îndeplinirii ei. A treia etapă ar fi demararea lui. Și abia a patra este călătoria propriu-zisă. Sigur, pe tine, hotelier

Mai mult...

De ce Pynbooking costă mai puţin decât soluţia ta actuală?

Majoritatea clienţilor care cumpără Pynbooking descoperă, după primele discuții, că soluția noastră costă mai puțin decăt sistemul informatic pe care îl folosesc în mod curent,

Mai mult...

Cât costă Pynbooking în 2022 și ce știe să facă?

Gândiţi-vă la un Pynbooking ca la un robot care face singur anumite operaţiuni. Astăzi tehnologia permite ca multe sisteme să funcţioneze independent: aspiratoarele merg singure prin casă,

Mai mult...

Ce îţi doreşti pentru hotelul tău în 2022?

Lăsăm în spate anul ce a trecut şi începem noul an cu forţe proaspete, pofta de muncă şi de făcut bani. Ce a mers bine în 2021, ce trebuie îmbunătăţit, care sunt activităţile cu cel

Mai mult...

Ce ştii despre rezervările lui Moş Crăciun?

Întotdeauna m-am întrebat cum se descurcă Moş Crăciun în relaţiile cu oaspeții? Peste 500.000 de turişti îl vizitează anual în Laponia, la Rovaniemi, cei mai mulţi în preajma

Mai mult...

Tactici de marketing actuale pentru HoReCa

În 2020 și 2021 HoReCa a avut de suferit însă nu înseamnă că nu-și revine. Află câteva tactici de marketing pentru HoReCa în 2021 ce pot fi aplicate.

Mai mult...

Cum să reduci rata de anulare sau neprezentare

Hotelieri, doriţi să reduceţi numărul celor care anulează rezervările pe ultima sută de metru sau pur şi simplu nu se prezintă? Securizaţi  operaţiunile de rezervare şi cazare cu o

Mai mult...

Pynbooking, văzut prin ochii oaspeților tăi

Iată care sunt principalele puncte de legătură cu Pynbooking pe care le are un oaspete pe parcursul șederii sale și în afara ei.

Mai mult...

Pynbooking versus concurenţa directă. 10 puncte de comparaţie

În mod curent, un hotel care doreşte să-şi digitalizeze activitatea are două opţiuni majore: un PMS 100% cloud ca Pynbooking sau un PMS instalat local, oferit de unul dintre concurenţiii

Mai mult...

Pynbooking adăugă în platformă conectori pentru Google Hotel Search

Lansat la începutul acestui an, Google Hotels este în esenţă un serviciu de căutare specializat pe facilităţi de cazare, similar Google Flights, specializat pe companii aeriene.

Mai mult...

Creşterea rezervărilor directe devine o prioritate. Tu ce crezi?

Vrei mai multe rezervări directe? Primul pas este să instalezi pe website-ul tău un motor de rezervări (Booking Engine) care să permită actualizarea automată şi afişarea camerelor,

Mai mult...
Solicită o demonstrație