Platforma Pynbooking este integrată cu sistemul e-Factura, iar facturile încasate cu carduri de vacantă sunt automat exportate în format XML, în SPV ANAF.
Pentru unitățile de cazare care acceptă carduri de vacantă, sistemul e-Factura este obligatoriu.


Pentru e-Factura este necesară crearea de către utilizator a unui cont în SPV ANAF și achiziționarea unei semnături digitală, de la unul dintre furnizorii autorizați.


Procedura automată, implică autorizarea prealabilă a platformei Pynbooking pentru această operațiune, prin utilizarea unui ”cod de autorizare” generat de token-ul sau stick-ul de autentificare în SPV asociat semnăturii digitale utilizată.


Cu platforma Pynbooking, trimiți în mod automat facturile către SPV (ANAF), în doar 3 pași:
 


1. Autentifică-te în SPV

  • Dacă folosești stick pentru autentificare în SPV (semnătură digitală), introdu stick-ul în calculator;
  • Dacă folosești token pentru autentificare în SPV (semnătură digitală), deschide aplicația cu care te autentifici;
     

2. Obține codul de autorizare

  • După ce te-ai asigurat că stick-ul/token-ul este autentificat, apasă pe butonul Obține codul de autorizare și alege certificatul (semnătură digitala);
     

3. Autorizează platforma Pynbooking

  • Introdu codul de autorizare, obținut conform indicațiilor de mai sus, în campul Cod autorizare, pentru generarea unui token de access.

GATA !
 

Facturile cu modalitatea de plată card de vacantă sau voucher se trimit în SPV în mod automat, fără intervenție manuală, la Night Audit.


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Solicită o demonstrație