
Platforma Pynbooking este integrată cu sistemul e-Factura, iar facturile încasate cu carduri de vacantă sunt automat exportate în format XML, în SPV ANAF.
Pentru unitățile de cazare care acceptă carduri de vacantă, sistemul e-Factura este obligatoriu.
Pentru e-Factura este necesară crearea de către utilizator a unui cont în SPV ANAF și achiziționarea unei semnături digitală, de la unul dintre furnizorii autorizați.
Procedura automată, implică autorizarea prealabilă a platformei Pynbooking pentru această operațiune, prin utilizarea unui ”cod de autorizare” generat de token-ul sau stick-ul de autentificare în SPV asociat semnăturii digitale utilizată.
Cu platforma Pynbooking, trimiți în mod automat facturile către SPV (ANAF), în doar 3 pași:
1. Autentifică-te în SPV
- Dacă folosești stick pentru autentificare în SPV (semnătură digitală), introdu stick-ul în calculator;
- Dacă folosești token pentru autentificare în SPV (semnătură digitală), deschide aplicația cu care te autentifici;
2. Obține codul de autorizare
- După ce te-ai asigurat că stick-ul/token-ul este autentificat, apasă pe butonul Obține codul de autorizare și alege certificatul (semnătură digitală);
3. Autorizează platforma Pynbooking
- Introdu codul de autorizare, obținut conform indicațiilor de mai sus, în campul Cod autorizare, pentru generarea unui token de access.
Gata !💪🚀
Facturile cu modalitatea de plată card de vacantă sau voucher se trimit în SPV în mod automat, fără intervenție manuală, la Night Audit.