Bine te-am regăsit!

În contextul actual, mesele în salonul unui restaurant au devenit o raritate, iar oaspeții tăi evită pe cât posibil contactul fizic. La fel și personalul. Este o provocare pentru noi toți, însă la Pynbooking suntem alături de toți hotelierii, oferind soluții rapide și reale pentru afacerile lor, adaptate la vremurile în care trăim.

Așadar, pentru unitățile de cazare cu restaurant, venim în ajutor pentru a rezolva una din cele mai mari provocări cauzate de pandemie: menținerea profitabilității afacerii prin intermediul comenzilor online pentru livrare la domiciliu.

Te invităm să faci cunoștință cu modulul Delivery de la Pynbooking!

Iată cum te ajută să economisești timp și resurse importante și să îți susții afacerea indiferent de restricțiile impuse din cauza pandemiei.

 

 

Portal personalizat pentru comenzi online

Unul din cele mai importante beneficii pe care ți le aduce modulul Delivery este portalul online personalizat cu adresa domeniului tău web. Acesta îți permite să primești mai multe comenzi online simultan, fără apeluri telefonice care să-ți țină angajații ocupați.

Într-un timp foarte scurt, fără configurări complicate, îți poți crea automat portalul restaurantului tău. Nu ai nevoie de servere dedicate, iar clienții primesc acces rapid cu numărul lor de telefon și o parolă securizată.

Portalul e integrat cu sistemul de plăți online pentru încasare rapidă, în avans, a comenzilor.

 

 

Meniu interactiv, ușor de utilizat, care vinde

Clienții au nevoie de opțiuni atractive pe acest portal, înainte de a comanda. Așa că, prin intermediul fotografiilor apetisante și descrierilor care captează atenția, îți poți crea rapid un meniu interactiv. 

Acesta e adaptat pentru orice tip de dispozitiv și poate fi organizat pe categorii de produse intuitive. Orice modificări ai avea la nivel de prețuri sau oferte de sezon, acestea se vor face în timp real în portalul tău online, iar clienții pot comanda imediat.

 

 

Flux rapid al comenzilor și comunicare eficientă cu bucătăria

Portalul restaurantului, cu meniu interactiv digital, este integrat nativ cu modulele de Gestiune și Kitchen Display de la Pynbooking. Prin urmare, comunicarea se va face automat.

Lasă tehnologia să „gătească” pentru tine, sau mai bine zis să îți devină ospătar de nădejde. Comenzile plasate în portal sunt afișate instant pe display-ul din bucătărie.

Sincronizarea vânzărilor pentru a-ți menține inventarul la zi se va realiza automat.

Mai mult decât atât, primești rapoarte detaliate cu toate comenzile. Poți verifica periodic costurile de producție, pentru optimizarea ofertelor.

 

 

Vinzi mai mult, plătești mai puțin

Spre deosebire de alte platforme de delivery, Pynbooking te ajută să îți loializezi clienții și să vinzi mai mult fără a mai plăti comisioane.

Ești la curent cu toate așteptările clienților și le oferi o soluție atrăgătoare și de actualitate pentru a comanda mai mult online preparatele tale delicioase.

Noi, la Pynbooking, avem grijă nu doar de afacerea ta, ci și de mediul înconjurător. Te scutim de hârțogăraie dar și de echipamente IT. Folosim servere cloud și scopul nostru este să oferim cele mai eficiente soluții pentru a ajuta industria hotelieră din România.

 

Acum a venit și rândul afacerii tale.

Te invităm să descoperi și mai multe beneficii și soluții la problemele cu care se confruntă hotelierii care încă nu dețin Pynbooking, contactează-ne aici.
 

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.