Bine te-am regăsit!

În contextul actual, mesele în salonul unui restaurant au devenit o raritate, iar oaspeții tăi evită pe cât posibil contactul fizic. La fel și personalul. Este o provocare pentru noi toți, însă la Pynbooking suntem alături de toți hotelierii, oferind soluții rapide și reale pentru afacerile lor, adaptate la vremurile în care trăim.

Așadar, pentru unitățile de cazare cu restaurant, venim în ajutor pentru a rezolva una din cele mai mari provocări cauzate de pandemie: menținerea profitabilității afacerii prin intermediul comenzilor online pentru livrare la domiciliu.

Te invităm să faci cunoștință cu modulul Delivery de la Pynbooking!

Iată cum te ajută să economisești timp și resurse importante și să îți susții afacerea indiferent de restricțiile impuse din cauza pandemiei.

Portal personalizat pentru comenzi online

Unul din cele mai importante beneficii pe care ți le aduce modulul Delivery este portalul online personalizat cu adresa domeniului tău web. Acesta îți permite să primești mai multe comenzi online simultan, fără apeluri telefonice care să-ți țină angajații ocupați.

Într-un timp foarte scurt, fără configurări complicate, îți poți crea automat portalul restaurantului tău. Nu ai nevoie de servere dedicate, iar clienții primesc acces rapid cu numărul lor de telefon și o parolă securizată.

Portalul e integrat cu sistemul de plăți online pentru încasare rapidă, în avans, a comenzilor.

Meniu interactiv, ușor de utilizat, care vinde

Clienții au nevoie de opțiuni atractive pe acest portal, înainte de a comanda. Așa că, prin intermediul fotografiilor apetisante și descrierilor care captează atenția, îți poți crea rapid un meniu interactiv. 

Acesta e adaptat pentru orice tip de dispozitiv și poate fi organizat pe categorii de produse intuitive. Orice modificări ai avea la nivel de prețuri sau oferte de sezon, acestea se vor face în timp real în portalul tău online, iar clienții pot comanda imediat.

Flux rapid al comenzilor și comunicare eficientă cu bucătăria

Portalul restaurantului, cu meniu interactiv digital, este integrat nativ cu modulele de Gestiune și Kitchen Display de la Pynbooking. Prin urmare, comunicarea se va face automat.

Lasă tehnologia să „gătească” pentru tine, sau mai bine zis să îți devină ospătar de nădejde. Comenzile plasate în portal sunt afișate instant pe display-ul din bucătărie.

Sincronizarea vânzărilor pentru a-ți menține inventarul la zi se va realiza automat.

Mai mult decât atât, primești rapoarte detaliate cu toate comenzile. Poți verifica periodic costurile de producție, pentru optimizarea ofertelor.

Vinzi mai mult, plătești mai puțin

Spre deosebire de alte platforme de delivery, Pynbooking te ajută să îți loializezi clienții și să vinzi mai mult fără a mai plăti comisioane.

Ești la curent cu toate așteptările clienților și le oferi o soluție atrăgătoare și de actualitate pentru a comanda mai mult online preparatele tale delicioase.

Noi, la Pynbooking, avem grijă nu doar de afacerea ta, ci și de mediul înconjurător. Te scutim de hârțogăraie dar și de echipamente IT. Folosim servere cloud și scopul nostru este să oferim cele mai eficiente soluții pentru a ajuta industria hotelieră din România.

Acum venit și rândul afacerii tale.

Te invităm să descoperi și mai multe beneficii și soluții la problemele cu care se confruntă hotelierii care încă nu dețin Pynbooking, contactează-ne aici.
 

Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult