Bine te-am regăsit!

În contextul actual, mesele în salonul unui restaurant au devenit o raritate, iar oaspeții tăi evită pe cât posibil contactul fizic. La fel și personalul. Este o provocare pentru noi toți, însă la Pynbooking suntem alături de toți hotelierii, oferind soluții rapide și reale pentru afacerile lor, adaptate la vremurile în care trăim.

Așadar, pentru unitățile de cazare cu restaurant, venim în ajutor pentru a rezolva una din cele mai mari provocări cauzate de pandemie: menținerea profitabilității afacerii prin intermediul comenzilor online pentru livrare la domiciliu.

Te invităm să faci cunoștință cu modulul Delivery de la Pynbooking!

Iată cum te ajută să economisești timp și resurse importante și să îți susții afacerea indiferent de restricțiile impuse din cauza pandemiei.

Portal personalizat pentru comenzi online

Unul din cele mai importante beneficii pe care ți le aduce modulul Delivery este portalul online personalizat cu adresa domeniului tău web. Acesta îți permite să primești mai multe comenzi online simultan, fără apeluri telefonice care să-ți țină angajații ocupați.

Într-un timp foarte scurt, fără configurări complicate, îți poți crea automat portalul restaurantului tău. Nu ai nevoie de servere dedicate, iar clienții primesc acces rapid cu numărul lor de telefon și o parolă securizată.

Portalul e integrat cu sistemul de plăți online pentru încasare rapidă, în avans, a comenzilor.

Meniu interactiv, ușor de utilizat, care vinde

Clienții au nevoie de opțiuni atractive pe acest portal, înainte de a comanda. Așa că, prin intermediul fotografiilor apetisante și descrierilor care captează atenția, îți poți crea rapid un meniu interactiv. 

Acesta e adaptat pentru orice tip de dispozitiv și poate fi organizat pe categorii de produse intuitive. Orice modificări ai avea la nivel de prețuri sau oferte de sezon, acestea se vor face în timp real în portalul tău online, iar clienții pot comanda imediat.

Flux rapid al comenzilor și comunicare eficientă cu bucătăria

Portalul restaurantului, cu meniu interactiv digital, este integrat nativ cu modulele de Gestiune și Kitchen Display de la Pynbooking. Prin urmare, comunicarea se va face automat.

Lasă tehnologia să „gătească” pentru tine, sau mai bine zis să îți devină ospătar de nădejde. Comenzile plasate în portal sunt afișate instant pe display-ul din bucătărie.

Sincronizarea vânzărilor pentru a-ți menține inventarul la zi se va realiza automat.

Mai mult decât atât, primești rapoarte detaliate cu toate comenzile. Poți verifica periodic costurile de producție, pentru optimizarea ofertelor.

Vinzi mai mult, plătești mai puțin

Spre deosebire de alte platforme de delivery, Pynbooking te ajută să îți loializezi clienții și să vinzi mai mult fără a mai plăti comisioane.

Ești la curent cu toate așteptările clienților și le oferi o soluție atrăgătoare și de actualitate pentru a comanda mai mult online preparatele tale delicioase.

Noi, la Pynbooking, avem grijă nu doar de afacerea ta, ci și de mediul înconjurător. Te scutim de hârțogăraie dar și de echipamente IT. Folosim servere cloud și scopul nostru este să oferim cele mai eficiente soluții pentru a ajuta industria hotelieră din România.

Acum venit și rândul afacerii tale.

Te invităm să descoperi și mai multe beneficii și soluții la problemele cu care se confruntă hotelierii care încă nu dețin Pynbooking, contactează-ne aici.
 

Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Știm cât de important este pentru hotelul tău să ofere clienților cea mai bună experiență la rezervare. Soluțiile integrate sunt cele mai eficiente și prietenoase, atât cu managementul hotelului, cât și cu oaspeții. Nu-i așa că sună bine? Uite cum te putem ajuta să .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Știm cât de important este pentru tine să ai totul bine pus la punct, așa că ne-am gândit că ți-ar prinde bine un property management system (sau simplu, spus PMS) modern.  Iată cum trebuie să fie PMS-ul perfect. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Iată o perspectivă absolut promițătoare, sintetizată într-o serie de facilități care pot mulțumi orice oaspete: motoare de rezervări optimizate, check-in online, recepție fără recepționer, acces în cameră prin intermediul telefonului, aplicație self service pentru oaspeți .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

În sistemul de management al proprietății hotelurilor, intuitiv, securizat și ușor de folosit, toate rezervările din mediul online se încarcă automat, fără erori. Imaginează-ți cum ar fi să ai acces la profilul complet al unui client doar din câteva clickuri. Să lași .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem că ar .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Acum e momentul. Trebuie să avem un glas puternic. Industria noastră, deși e cea mai afectată de pandemie, are încă o problemă care ne costă enorm: e muribundă din punct de vedere tehnologic. E cu mult în urma timpurilor, așa că nu are decât o șansă: readaptare .. citește mai mult