Află poveștile clienților noștri

Studii de caz Pynbooking

La Vila Camino, Recepția și Biroul managerului s-au mutat pe telefonul mobil

"Lucrez mult de pe telefon. Este o libertate de care mă bucur cu Pynbooking."

Mai mult...

Rosetti Aparthotel folosește Pynbooking pentru rezervări directe și e-Factura.

Avem oaspeți care vin direct la recepție și întreabă dacă avem o cameră disponibilă. Cu Pynbooking, în doar 3 minute, acea persoană este deja în camera sa."

Mai mult...

Hotel Szeifert dublează rezervările directe și maximizează gradul de ocupare

"Ințeleg cifrele și sunt convins că Pynbooking ne ajută să obținem rezultate mai bune într-o piață din ce în ce mai competitivă."

Mai mult...

Antreprenor polivalent, caut automatizare!

"Este platforma ideala pentru antreprenorii care gestioneaza mai multe afaceri. Totodata, este o unealta indispensabila."

Mai mult...

Aqua Marine Costinești automatizează rezervările online cu Pynbooking

"Mi-a placut Pynbooking de la prima interactiune. Am inteles imediat ce ofera si mi s-a parut usor de configurat si utilizat."

Mai mult...

Pynbooking ghidează Adventure Lake Resort pe traseul digitalizării

"Pynbooking este ca un ghid în povestea noastră de digitalizare."

Mai mult...

Maritimo Luxury ApartHotel devine 100% digital cu Pynbooking

”Suntem un ApartHotel 100% digital și automatizat și ne bucurăm de beneficiile unei tehnologii moderne și eficiente.”

Mai mult...

Safir Blue Resort Saturn automatizează rezervările cu Pynbooking

Am evaluat și alte soluții de pe piață, însă Pynbooking ne-a convins prin flexibilitate si simplitate. Integrează nativ un Channel Manager care permite conectarea și sincronizarea automată cu

Mai mult...

Pynbooking - Salvamar antreprenorial digital

Când am deschis SunScape, niciunul dintre noi nu avea experiență în Horeca. Eu sunt arhitect, iar soțul meu lucrează în IT. Ne-am ocupat doar noi doi și, efectiv, am fost copleșiți de

Mai mult...

Cum a reușit mega-complexul Zaga Zaga să ajungă la 95% rezevări online

M-a surprins simplitatea platformei şi configurarea facilă. Practic după o discuţie cu serviciul de suport, am reuşit să facem singuri transferul bazei de date, să creăm zonele de vânzare şi

Mai mult...

Fabesca Boutique Hotel&Spa, +55% rezervări directe pe propriul site după trecerea la Pynbooking

Proiectat ca o oază de relaxare în mijlocul unei staţiuni montane, Fabesca Boutique Hotel&Spa**** aduce prin design, atmosferă şi servicii, un aer mediteraneean în binecunoscuta

Mai mult...

O poveste cu pasiune și tehnologie - Cosama Village

În pandemie, unitățile individuale și facilitățile de cazare fără contact din Pynbooking au făcut din Cosama Village o locație foarte apreciată și ne-a crescut mult vizibilitatea. Am

Mai mult...

Experiment avangardist în Bucovina: case de la 1800 combinate cu servicii cloud

"În pensiunea de la Suceava lucram ceva mai empiric, date notate pe agenda și diagrame în creion pentru rezervări. Mi-am dat seama rapid că la Vatra Boierească, pe motiv de distanță, nu voi

Mai mult...

Tehnologie care te ajută să renunți la tehnologie? Un paradox posibil doar la Tiny Transylvania

Susținând evadarea din cotidian, sustenabilitatea și dragostea pentru natură, Tiny Transylvania este în egală măsură un business și o afacere socială. Cele trei căsuțe minimaliste și

Mai mult...

Digitalizare la Casa Cranța. Chapeau!

Casa Cranța este “un petit Chateau”, proiectat de arhitectul Smigelchi Victor în anii 1930, în stil Brâncovenesc și care rămâne în memoria turiştilor prin panorama de excepţie spre

Mai mult...

Salutări din Germania! Zur Post Hotel s-a digitalizat cu Pynbooking

Zur Post este un hotel istoric situat la cca 22 km de Köln. Construit în 1889, Zur Post Hotel este în egală măsură preferat de pelerinii germani moderni, care merg pe Drumul lui Iacob (traseu

Mai mult...

Pynbooking susține atmosfera de familie la El Locanda Boutique Hotel Mamaia

El Locanda Boutique Hotel Mamaia este unul dintre cei mai vechi clienţi ai Pynbooking, având un cont activ încă din 2015. Oferind o privelişte de neuitat asupra lacului Siutghiol şi staţiunii

Mai mult...

La Hotel Tecadra, revoluția digitalizării a început cu Pynbooking

Înainte să colaboreze cu Pynbooking, activitatea Hotel Tecadra se baza mult pe telefon și email în relație cu clientii corporate și pe booking.com pentru rezervările venite din online. Toate

Mai mult...

APX Hotels alege Pynbooking pentru digitalizarea hotelului Wolkendorf din Brașov

Plasat la o margine de pădure în localitatea Vulcan,  de lângă Brașov, Wolkendorf este un BIO-HOTEL. Da, ați citit bine, un bio-hotel, pentru că Wolkendorf pune în prim plan utilizarea

Mai mult...

Casa Mureșan are un angajat digital: platforma Pynbooking

Casa Mureşan este un hotel de business amplasat în Braşov, în proximitatea principalelor centre de interes ale orașului. Hotelul este preferat de companii pentru sesiuni de training profesional

Mai mult...

Hotel Lina adoptă Pynbooking și reduce cu 70% efortul operational din Recepție

Hotel Lina a ales platforma Pynbooking pentru că este 100% cloud şi nu implică instalare locală, se integrează perfect cu toate site-urile de rezervări online care contează şi permite

Mai mult...

Vila Anca din Sibiu elimină riscul de overbooking cu Pynbooking

Pensiune cu aproape 20 ani de existenţă, Vila Anca din Sibiu a fost redeschisă recent, după ce afacerea de familie a fost preluată de noua generaţie de antreprenori. Lipsiţi de experienţă în

Mai mult...

Gaudi Accommodation automatizează 95% dintre rezervări cu platforma Pynbooking

Descoperă cum Gaudi Accomodation reuseşte cu Pynbooking să gestioneze activitatea hotelieră fără recepționeri şi să ofere clienţilor o experienţă digitalizată,

Mai mult...

Hotel Carpathia își atinge obiectivele de business cu Pynbooking

Localizat în Sinaia, Carpathia este un hotel de 4 stele cu  70 de camere, un centru de SPA luxos și un restaurant cu o capacitate de peste 100 de locuri. Pentru a diminua dependenţa de booking.com

Mai mult...

Studiu de caz West Plaza Hotel se digitalizează cu Pynbooking

Descoperă cum specialiștii Pynbooking au ajutat echipa să-și automatizeze activitatea și să crească satisfacția clienților.

Mai mult...

Villa Ermitage triplează numărul de rezervări directe în 12 luni de utilizare Pynbooking

Află detalii despre cum au reușit să își tripleze numărul de rezervări online într-un an cu ajutorul Pynbooking.

Mai mult...

Vox Maris Costinești se digitalizează cu Pynbooking

Descoperă cum soluțiile de la Pynbooking i-a ajutat să gestioneze ușor resortul și să aibă oaspeți mulțumiți.

Mai mult...
Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.