Program de management hotelier (PMS)

Automatizează activitățile de rutină din hotel. Preia munca necreativă, repetitivă.

1. ”ROBOT” HOTELIER – Noua generație de software hotelier

Automatizare în timp real a tuturor operațiunilor zilnice din hotel: disponibilitatea camerelor, rezervări, modificări, anulări, încasări, facturare etc.
Singurul soft de gestiune hotelieră din România ACREDITAT și CONECTAT 2 WAY_ZML cu hotelbeds.com, booking.com, expedia.com etc
Nu înlocuiește angajatul, ci-l asistă. Îi este instrument de lucru, îl secondează și-i preia sarcinile de rutină, lăsându-l să se concentreze pe activitățile profitabile
Instrument pentru economisit timp și creștere a veniturilor.
Sistem pentru recepție.
Asistarea clientului pe parcursul rezervării, șederii, check-in-ului, check-out-ului, primirii de oferte speciale, efectuării plăților, facturării etc.
Administrarea hotelului și automatizarea sarcinilor recepționerilor, managerilor de rezervări, managerilor de vânzări, contabililor, gestionarilor, ospătarilor, cameristelor etc.
Automatizare și integrare sincronizată a caselor de marcat, caselor fiscale CLOUD, imprimantelor de secție, sistemelor de acces în cameră etc.
Soluție completă, integrată. Sincronizează toate departamentele.
Un adevărat pupitru de comandă.


Emailuri automatizate. Template-uri editabile și customizabile

Template-uri pentru emailuri editabile/customizabile trimise automat
Softul trimite automat emailuri de confirmare a rezervării, invitație la check-in, invitație la plată online, invitație la review-uri, menținând un flux continuu al comunicării cu oaspetele de la rezervare la check-out și post check-out.
Fiecare template este editabil și poate fi adaptat la nevoile tale.

Profilul clientului

Toate informațiile despre client centralizate
Știi dintr-un click dacă este client vechi.
Când a mai fost cazat, ce metodă de plată a preferat,
ce alte servicii a comandat, ce preferințe are.
Știind cui vinzi, știi ce și cum să vinzi.

Check-in online cu semnătură online

PMS trimite automat, la rezervare, email cu invitație la check-in online exact în același mod în care procedează companiile aeriene cu clienții lor.
Cozile de la recepție în zilele aglomerate sunt eliminate.
Servicii mai rapide, recepție decongestionată, operațiuni de cazare fluidizate, angajați care se pot ocupa de clienți, nu de copierea unor date pe care aceștia le furnizaseră deja la rezervare.

Sistem pentru carduri de acces integrat în rezervare

Sistemul de carduri de acces este sincronizat cu rezervarea: softul emite cardul în funcție de datele acesteia.
Odată venit clientul, tot ce trebuie să facă recepționerul este să-i înmâneze cardul.


Grupuri și evenimente

Toate funcțiile necesare pentru organizarea evenimentelor private și de business/corporate cu ajutorul sistemului de rezervări pentru grupuri.
Posibilitatea de a grupa serviciile pe camera principală.
Emitere de facturi proforme de grup.
Posilibitatea de a realiza depozite, de a distribui costurile către companie sau camere specifice, în funcție de cerințele clientului.

Tarifare, taxe și facturi

Facturare pe telefon, laptop, tabletă – serviciu unic în România.
Acces la datele tuturor firmelor din România prin API DATE FIRME – serviciu unic în România.
Acces direct la fișa clienților, cu informații despre comenzi, metode de plată și situația soldurilor – serviciu unic în România.
Acces direct la planurile tarifare ale rezervărilor de grupuri, individuale sau prin agenții.
Încasări indiferent de modalitatea de plată sau de monedă.
Emitere, anulare, stornare de facturi într-un mod simplu și rapid.
Export CONTA

Transfer Date-Api

Permite transferul de date între PYNBOOKING, PMS și alte sisteme (departamente) externe: case fiscale CLOUD, case de marcat, imprimante de secție, contabilitate, securitate, centrale telefonice, sisteme de management al energiei, sisteme de acces în camera, carduri, restaurant, sisteme pontaj etc.


Housekeeping - Menaj

Housekeeping ”wireless” fără intermediari: cameristele sunt conectate la modulul de housekeeping de pe telefon sau tabletă și primesc notificări privind camerele unde clienții sau recepția reclamă serviciile lor.
Elimină ”bătăile la ușă”, indicațiile de la recepție, întârzierile și eroarea umană.
Statusul camerelor este mereu actualizat, camerista având posibilitatea să bifeze pe telefon sau tabletă odată ce-a îndeplinit o sarcină.
Productivitate sporită, timpi morți eliminați, acces la informații actualizate


Distribuție online actualizată automat

Număr mare de canale de distribuție online administrare printr-un singur instrument: softul de gestiune hotelieră PMS.
Selectare în PMS a tarifelor disponibile online și distribuție automată instantanee a lor pe toate canalele de vânzări, cu restricțiile aferente.
PMS distribuie disponibilitatea și tarifele în timp real și în mod automat.

Tarife automate și negociate

Introducerea în sistem a tarifelor standard și a tarifelor negociate cu agențiile de turism pentru orice tip de cameră sau pachet turistic va genera automat, în momentul rezervării, tariful exact ce va trebui achitat de client.

Software de management hotelier bazat pe tehnologia Cloud

PYNBOOKING este un sistem de management hotelier ce utilizează toate beneficiile tehnologiei moderne.

Compatibilitate cu orice dispozitiv standard, cu orice telefon bazat pe sistemul de operare Android sau iOS, orice tabletă, PC sau Mac.
Nu necesită instalare, mentenanță sau administrare de sistem. Sarcina revine furnizorului.
Necesită doar logare cu username și parolă.
Securitate sporită.
Upgrade-urile și actualizările sunt în sarcina furnizorului și nu presupun perturbarea/întreruperea activității hoteliere.