Booking engine-ul este un instrument indispensabil în procesul de rezervare. Motorul de rezervare oferă oaspeților o experiență care trebuie să decurgă lin, cu eforturi minime, indiferent de device-ul pe care-l folosesc, PC, telefon sau tabletă.


De ce-ți trebuie?

Pentru că te ajută să vinzi mai mult. Oaspeții tăi au acces la oferte speciale, coduri promoționale și capacitatea de a face rezervări de grup.
 

Cum trebuie să fie un booking engine pentru a-ți asigura maximum-ul de profitabilitate?
 

1.    Interfață responsivă
Pentru o experiență de vizionare și folosire optimă, interfața booking engine-ului, trebuie să fie responsivă, care să funcționeze pe toate device-urile pe care le poate utiliza un user, fără să fie nevoie de scrolling sau de redimensionarea ecranului.
 

2.    Proces al rezervării ușor
Fluxul rezervării trebuie să fie simplu. Oaspeții tăi nu trebuie să treacă prin mai multe etape până când ajung să primească confirmarea de rezervare. Un booking engine care-i plimbă pe multe pagini nu este cel pe care ți-l dorești. De la stabilirea datelor rezervării până la efectuarea plății, acolo unde e cazul, procesul trebuie să fie scurt, rapid.
 

3.    Listarea camerelor

O informare mai bună vine cu o pagină a camerelor interactivă și rapidă. Informația nenecesară trebuie înlăturată, tot ce este necesar trebuie să fie vizibil pentru cel care face rezervarea. 
 

4.    Plăți sigure

Securitatea e mereu o preocupare când vine vorba de tranzacțiile online. PYNBOOKING folosește platforma euplatesc.eu. 
 

5.    Filtre de căutare

Diferite filtre, prin care vizitatorul poate selecta ceea ce-l interesează (mic-dejun, cameră accesibilă pentru cei cu dizabilități, refund etc), fără ca pentru asta să trebuiască să navigheze pe multe pagini.
 

6.    Secțiune de review-uri

Pentru mulți consumatori, review-urile sunt importante. Este și un atu pentru tine ca oaspeții să poată vedea ce servicii apreciate prestezi. 
 

7.    Rezervare în două click-uri

Rezervarea în două click-uri grăbește tranzacția, făcând-o mai rapidă ca niciodată. Indiferent de device-ul folosit de utilizator. Întârzierile, procesele greoaie nu sunt în favoarea ta. 
 

8.    Prezentare simplă, logică

Booking engine-ul trebuie să fie simplu de navigat, cu design clar, curat. Camerele și informațiile legate de prețuri trebuie expuse în cel mai simplu mod. Imaginile trebuie să fie la rezoluție mare, de calitate. 
 

9.    Discounturi și economii

Odată cu prețurile, booking-engine-ul trebuie să arate clar ofertele existente și reducerile. Utilizatorul trebuie să vadă ce sumă ar economisi pentru a face ca decizia să fie luată cât mai ușor.
 

10. Personalizarea conform brandului tău

Un booking-engine bun permite customizarea sistemului de rezervări în așa fel încât să se potrivească cu aspectul website-ului tău. Trecerea de la site la booking engine nu trebuie să fie resimțită drept o mișcare drastică, un pas brusc, cele două trebuie să aibă elemente de design comune. Or, PYNBOOKING oferind și website, și booking-engine asigură această coerență vizuală. 
 

11. Mai multe limbi și mai multe valute disponibile

PYNBOOKING este disponibil în mai multe limbi de circulație internațională. Booking-engine-ul poate fi trecut în oricare dintre acestea. Prețurile pot fi afișate în diferite monede și clientul are posibilitatea de a efectua plata în valuta care-i convine.
 

12. Notificări automate prin email

Clientul primește pe email automat confirmarea rezervării, invitația la check-in online sau check-out online, servicii disponibile clienților noștri, email de mulțumire după plecare sau invitație la feedback. Astfel de emailuri automate dau hotelierilor libertatea de a-i aborda pe clienți și cu alte oferte sau discounturi pe durata șederii lor.
 

13. Servicii extra

Serviciile extra nu doar că determină un oaspete să cheltuiască mai mult în hotelul tău, dar pot atrage alte rezervări. Sistemul de rezervări PYNBOOKING îi ajută pe hotelieri să-și sporească veniturile prin vânzarea de servicii adiacente, precum mic-dejun, pachete la spa, vouchere la restaurant, transport la aeroport etc.

14. Pachetele de Crăciun, Revelion sau alte sărbători
Booking Engine te ajută să afișezi automat coduri promoționale, vouchere cadou și pachetele de Crăciun, Revelion sau alte sărbători.

Încearcă booking-engine-ul nostru
AICI

 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult