Clienţii Pynbooking beneficiază de acum de integrare facilă cu Google Hotel Search, o facilitate prin care hotelurile îşi pot promova serviciile direct în motorul de căutare Google. Pentru prezenţă pe Google Hotel Search, hotelurile interesate au nevoie de un cont de Google Business şi evident de un PMS, ca Pynbooking, cu Boooking Engine integrat.

În fiecare săptămână, 13-14 milioane de Romani accesează internetul, căutând informaţii, produse şi servicii. Înainte să ajungă pe platforme ca Booking.com sau Agoda, majoritatea caută mai întâi pe Google. Iată de unde vine oportunitatea, pentru că prin Google Hotel Search, utilizatorii pot vedea detalii complete despre un Hotel (preţuri, opţiuni, imagini etc) şi rezerva o cameră direct din Google. Adică hotelul/pensiunea nu va plăti comisioane de intermediere.

Cum funcţionează Google Hotel Search

Lansat la începutul acestui an, Google Hotels este în esenţă un serviciu de căutare specializat pe facilităţi de cazare, similar Google Flights, specializat pe companii aeriene. Prin intermediul unui API (Application Programming Interface – un instrument care permite conectarea mai multor aplicaţii), Google se conectează la PMS-ul Pyn şi preia automat toate datele necesare în Google Hotel Search. Procesul de integrare se realizează o singură dată şi este făcut de echipa de suport a Pynbooking. Prezenţa pe Google Hotel Search este gratuită, tot ce trebuie este să aveţi profilul Google My Business completat şi actualizat. Următorul pas este să activaţi conexiunea cu Google Search Hotel, iar de restul de ocupăm noi.
 

La căutarea pe Google a unei oferte de cazare sau a unui hotel anume, Google Hotel Search generează o listă de opţiuni, pentru mai multe proprietăţi sau pentru cea căutată, cu preţuri şi link-uri către website. Până recent, în căutări apăreau doar ofertele platformelor de tip OTA (Online Travel Agency), iar hotelurile erau nevoie să plătească servicii separate de advertising pentru a fi listate. Acum însă procesul a devenit simplu, iar opţiunea rezervării directe apare mult mai transparent pentru turiştii interesaţi de cazare.

Care sunt avantajele?

Atunci când un turist caută pe Google numele unui hotel, înseamnă că deja are un set de informaţii sau poate o recomandare şi doreşte să afle disponibilitatea şi să obţină un preţ. În mod obişnuit, va primi în lista de răspunsuri oferte de la marile platforme (care investesc mulţi bani în promovare) şi o va accesa pe aceea care îi va oferi un preţ mai bun. Este o cale deja bătătorita şi mulţi utilizatori de internet nici nu se gândesc să caute website-ul hotelului, pentru a verifica dacă nu ar putea primi un preţ mai bun sau servicii suplimentare.
 

Prin integrarea cu Google Hotel Search, hotelul apare în lista iniţială cu menţiunea „Site oficial” şi link direct la Booking Engine. Vizitatorii ajung astfel direct în motorul de rezervare al hotelului şi pot beneficia de cele mai bune oferte. Evident este nevoie şi de o strategie flexibilă de vânzări, pentru a avea cele mai atractive preţuri sau pachete. Funcţionalitatea este ideală pentru aceste vremuri, când profitabilitatea în HoReCa a fost afectată de pandemie, şi poate impulsiona rezervările directe. Pe acest subiect vă recomandăm şi articolul: Creşterea rezervărilor directe devine o prioritate. Tu ce crezi?  
 

Nu uitaţi că pentru a beneficia de Google Hotel Search aveţi nevoie de un PMS cu Booking Engine integrat şi că Pynbooking vă oferă suport complet pentru acest proces. Începeţi chiar acum! Contactaţi-ne la telefon +40 0371 400 100 sau pe email office@pyn.ro

 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Știm cât de important este pentru hotelul tău să ofere clienților cea mai bună experiență la rezervare. Soluțiile integrate sunt cele mai eficiente și prietenoase, atât cu managementul hotelului, cât și cu oaspeții. Nu-i așa că sună bine? Uite cum te putem ajuta să .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Știm cât de important este pentru tine să ai totul bine pus la punct, așa că ne-am gândit că ți-ar prinde bine un property management system (sau simplu, spus PMS) modern.  Iată cum trebuie să fie PMS-ul perfect. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Iată o perspectivă absolut promițătoare, sintetizată într-o serie de facilități care pot mulțumi orice oaspete: motoare de rezervări optimizate, check-in online, recepție fără recepționer, acces în cameră prin intermediul telefonului, aplicație self service pentru oaspeți .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

În sistemul de management al proprietății hotelurilor, intuitiv, securizat și ușor de folosit, toate rezervările din mediul online se încarcă automat, fără erori. Imaginează-ți cum ar fi să ai acces la profilul complet al unui client doar din câteva clickuri. Să lași .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem că ar .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Acum e momentul. Trebuie să avem un glas puternic. Industria noastră, deși e cea mai afectată de pandemie, are încă o problemă care ne costă enorm: e muribundă din punct de vedere tehnologic. E cu mult în urma timpurilor, așa că nu are decât o șansă: readaptare .. citește mai mult