Spune-mi ce face programul tău de management hotelier, ca să-ți spun cât de eficient este


Ultimii ani au adus apariția unei noi generații de softuri în domeniul hotelier. Dintre acestea, soluțiile în Cloud s-au dovedit cele mai smart, flexibile și economice din punct de vedere al costurilor. Cu toate astea, industria hotelieră manifestă o rezistență nesănătoasă la nou și rămâne tributară sistemelor vechi, depășite tehnologic și costisitoare, în comparație cu alte industrii care se adaptează mult mai bine.
 

Câte dintre aceste 5 criterii sunt îndeplinite de PMS-ul tău?
 

1. Soluție integrată

Software-urile tradiționale limitează colaborările cu mai multe canale de vânzare și este greu spre imposibil să se sincronizeze cu alte instrumente software pe care le folosești în hotel. PMS-ul tău cum e? Ai acces la booking, expedia, hotelbeds, directbooking, site-ul tau etc? Cum se actualizează disponibilitatea? Dacă nu se face automat, pe TOATE canalele de vânzare, atunci, dă-l la casat. Nu are ce căuta într-un hotel modern, nu are ce căuta în ”instrumentarul” unui manager care vrea să vândă. Nu-ți trebuie instrumente care te sabotează.

Caută o soluție all-in-one. Care sincronizează, updatează, gândește singură.

2. Mobilitatea

PMS-ul tău trebuie să poată fi accesat de pe device-uri mobile. Sistemele vechi te anchilozează legându-te de recepție, de calculator. Cele legacy, prin natura lor, sunt sisteme fixe care pot fi folosite doar de pe anumite calculatoare, aflate în puncte fixe.

Cu noile sisteme, tehnologia a evoluat până în punctul în care este capabilă să livreze orice fel de date pe orice fel de device oricând. Mobilitatea reală a angajaților este cheia oferirii unei atenții personalizate acordate clienților. Care să-I fidelizeze. Angajații trebuie să dezvolte relații cu clienții dincolo de tradiționala urare de ”bun venit!” de la sosire. Or, asta nu se poate stabili dacă angajatul rămâne legat de recepție, birou sau un loc fizic anume, din hotel.

3. Date în timp real despre oaspeți

Un alt avantaj al tehnologiei Cloud este abilitatea de a asigura o bază de date solidă privind oaspeții, șederea și preferințele lor, din surse multiple. Datele colectate furnizează un insight prețios și-I ajută pe hotelieri să decidă cum să vândă produse customizate, servicii și pachete care să țintească pe cine trebuie, la momentul potrivit al călătoriei și al deciziei.

Comunicarea prin mijlocul ales de oaspeți, în timp ce te miști liber prin hotel, ocupându-te de alte sarcini, este iarăși un atu. Căci timpul economisit astfel se traduce în mai multe experiențe directe cu clientul și creșterea satisfacției acestuia.

4. PMS în Cloud Cloud: mai ieftin și mai eficient

Cloud-ul este deja normă în multe domenii și devine popular și-n aria hotelieră. De ce Soft Hotel Cloud? Pentru că propune o platformă pentru inovație, potențial pentru a crește eficiența operațiunilor și oferă avantaje competiționale. 
Principalul dintre acestea este COSTUL SI AUTOMATIZAREA. Sistemele tradiționale sunt costisitoare și presupun investiții masive în hardware. Update-urile costă și ele. Trainingul oamenilor costă și el.

Cloud-ul presupune dinamism și scalabilitate. Asigură acces de pe orice device conectat la internet, nu se instalează, ci se accesează în timp real, execută taskuri automat, asigură și management pentru proprietăți multiple, data analytics în timp real. Ca să numesc doar câteva.

 5. Design inteligent

Există hotelieri înspăimântați de PMS-ul lor. Îi dau ocol, îl privesc cu atenție și apasă un buton numai după îndelungi precauții. De parcă ar fi bombă nucleară. Să nu care cumva să se strice softul. Un PMS actual trebuie să fie ușor de folosit și intuitiv. Practic, de la recepționer până la cameristă, toți angajații tăi trebuie să-l găsească accesibil. Să nu trebuiască să facă un masterat în IT pentru a obține un raport și informațiile de care au nevoie în el.

Câte dintre aceste 5 criterii sunt îndeplinite de PMS-ul tău?

 

 Vezi oferta noastră aici


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult