Spune-mi ce face programul tău de management hotelier, ca să-ți spun cât de eficient este


Ultimii ani au adus apariția unei noi generații de softuri în domeniul hotelier. Dintre acestea, soluțiile în Cloud s-au dovedit cele mai smart, flexibile și economice din punct de vedere al costurilor. Cu toate astea, industria hotelieră manifestă o rezistență nesănătoasă la nou și rămâne tributară sistemelor vechi, depășite tehnologic și costisitoare, în comparație cu alte industrii care se adaptează mult mai bine.

Un studiu a arătat că, în 2015, 4,9% din veniturile unui hotel erau alocate bugetului IT. În 2014, procentul era de 2,6%, deci, trendul este pozitiv. Ce e interesant însă e că, din acești 4,9%, pentru software au fost rezervați 12%. Așadar cu puțin peste o zecime din bugetul IT.

Tu cât aloci sistemului tău de management hotelier?
Cheltuielile asociate lui în ce cuantum sunt?
Respectă el cele cinci condiții are unui PMS modern, actual?


1. PMS în Cloud Cloud: mai ieftin și mai eficient

Cloud-ul este deja normă în multe domenii și devine popular și-n aria hotelieră. De ce Soft Hotel Cloud? Pentru că propune o platformă pentru inovație, potențial pentru a crește eficiența operațiunilor și oferă avantaje competiționale. 
Principalul dintre acestea este COSTUL. Sistemele tradiționale sunt costisitoare și presupun investiții masive în hardware. Update-urile costă și ele. Trainingul oamenilor costă și el.

Cloud-ul presupune dnamism și scalabilitate. Asigură acces de pe orice device conectat la internet, nu se instalează, ci se accesează în timp real, execută taskuri automat, asigură și management pentru proprietăți multiple, data analytics în timp real. Ca să numesc doar câteva.

2. Mobilitatea

PMS-ul tău trebuie să poată fi accesat de pe device-uri mobile. Sistemele vechi te anchilozează legându-te de recepție, de calculator. Cele legacy, prin natura lor, sunt sisteme fixe care pot fi folosite doar de pe anumite calculatoare, aflate în puncte fixe.

Cu noile sisteme, tehnologia a evoluat până în punctul în care este capabilă să livreze orice fel de date pe orice fel de device oricând. Mobilitatea reală a angajaților este cheia oferirii unei atenții personalizate acordate clienților. Care să-I fidelizeze. Angajații trebuie să dezvolte relații cu clienții dincolo de tradiționala urare de ”bun venit!” de la sosire. Or, asta nu se poate stabili dacă angajatul rămâne legat de recepție, birou sau un loc fizic anume, din hotel.

3. Date în timp real despre oaspeți

Un alt avantaj al tehnologiei Cloud este abilitatea de a asigura o bază de date solidă privind oaspeții, șederea și preferințele lor, din surse multiple. Datele colectate furnizează un insight prețios și-I ajută pe hotelieri să decidă cum să vândă produse customizate, servicii și pachete care să țintească pe cine trebuie, la momentul potrivit al călătoriei și al deciziei.

Comunicarea prin mijlocul ales de oaspeți, în timp ce te miști liber prin hotel, ocupându-te de alte sarcini, este iarăși un atu. Căci timpul economisit astfel se traduce în mai multe experiențe directe cu clientul și creșterea satisfacției acestuia.

4. Soluție integrată

Software-urile tradiționale limitează colaborările cu mai multe canale de vânzare și este greu spre imposibil să se sincronizeze cu alte instrumente software pe care le folosești în hotel. PMS-ul tău cum e? Ai acces la booking, expedia, hotelbeds, directbooking, site-ul tau etc? Cum se actualizează disponibilitatea? Dacă nu se face automat, pe TOATE canalele de vânzare, atunci, dă-l la casat. Nu are ce căuta într-un hotel modern, nu are ce căuta în ”instrumentarul” unui manager care vrea să vândă. Nu-ți trebuie instrumente care te sabotează.

Caută o soluție all-in-one. Care sincronizează, updatează, gândește singură.

5. Design inteligent

Există hotelieri înspăimântați de PMS-ul lor. Îi dau ocol, îl privesc cu atenție și apasă un buton numai după îndelungi precauții. De parcă ar fi bombă nucleară. Să nu care cumva să se strice softul. Un PMS actual trebuie să fie ușor de folosit și intuitiv. Practic, de la recepționer până la cameristă, toți angajații tăi trebuie să-l găsească accesibil. Să nu trebuiască să facă un masterat în IT pentru a obține un raport și informațiile de care au nevoie în el.

Câte dintre aceste 5 criterii sunt îndeplinite de PMS-ul tău?

 Vezi oferta noastră aici