Te-ai săturat de calendare? De dosare, excel-uri și muncă de chinez? Scapă de overbooking-ul minții tale și ia-ți un moment de relaxare. Vrei ca toate camerele tale să se vândă online în sincron real? Și, mai mult de atât, clientul tău să primească Email sau SMS automat cu invitația de a se conecta la aplicația Guest Self Service? Atunci, drag hotelier, îți prezentăm: Channel Managerul Pynbooking!


Administrezi un hotel? Înseamnă că ai ceva de muncă.


Știm cu toții că orice proprietar de hotel nu se simte confortabil când trebuie să delege. Și am mai vorbit despre asta, e clar că delegarea unei persoane care să se ocupe de digitalizarea hotelului e mai simplă.


Însă, pe oricine ai delega, e totuși om. Mai scapă din vedere unele lucruri. E normal, așa că este responsabilitatea ta, ca proprietar de afacere, să găsești cele mai eficiente soluții... pe care să nu dai o căruță de bani.


Așa că noi venim și-ți propunem automatizarea


Pune un program complex software să-ți automatizeze procesele de management ale hotelului și restaurantului tău. Vorbește cu niște băieți care se pricep la asta să îți facă o evaluare ca să poți începe.


Și iată că ai un nou angajat! E un „robot” care se va asigura non-stop că totul merge brici: de la rezervări online la actualizarea calendarului, plățile și comenzile făcute de clienți până la rapoarte cu fluxul financiar și profilul clienților.


Dacă tot l-ai angajat și știe meserie, fă-l și pe el manager. Că doar așa-l „motivezi” să facă treabă bună.


Noi ne-am asigurat de asta și i-am zis... Channel Manager.


Citește mai departe să afli ce face, cum face și de ce face bine ceea ce face... acest Manager.


De ce ai nevoie de un Channel Manager


În ziua de azi, mai toți călătorii preferă să facă rezervările și plățile de cazare pe internet. Așa că în ultimii ani booking-ul online a explodat!


Nu știm unde se situează site-ul hotelului tău, dar pe Google găsești în general platforme mari de rezervări, de la booking.com la expedia.com, până la Facebook și Airbnb. Ce să mai, i-oi spune „noua generație”... dar de ei depinde afacerea ta.


Și, chiar dacă ești acolo unde trebuie, să zicem pe 10 platforme plus site-ul tău, cum faci când trebuie să actualizezi peste tot că o cameră a fost rezervată?


Ai calendare peste calendare, restrictii peste restrictii, carduri, preautorizari, politică de prețuri, planuri de mese, paritate și Dumnezeu știe ce mai ai. E clar că nu vrei tu să faci munca asta, dar oare îți convine să plătești un om pentru ceva ce poate face un software?


Ei bine, asta face un Channel Manager. Îți scutește mult timp, în mod evident mulți bani și se asigură că peste tot unde e listat hotelul tău, informațiile sunt corecte și actualizate. Ba, mai mult de atât – Channel Managerul Pynbooking „comunică” cu clienții: trimite automat email de confirmare a rezervării, email cu link către plata online și trimitere către check-in online.

  • Munca ta va fi super simplificată.
  • Toate rezervarile vor fi sincronizate în timp real.
  • Tu decizi pe ce platforme vrei să-ți fie listate camerele.
  • Tu stabilești politica de prețuri pentru toate canalele.
  • Controlezi totul dintr-un singur panou de administrare.
  • Se integrează natural cu PMS-ul și site-ul propriu.
  • Îți oferă rapoarte de rezervări în timp real.
  • Nu există risc de overbooking.
  • Menții rata de paritate mult mai ușor.


Cu alte cuvinte, ia-ți o pungă de popcorn și bucură-te de spectacol. Tu doar te uiți la acest nou manager cum lucrează și studiezi rapoartele dintr-un panou de administrare.


Sincronizare în 0 minute cu OTA-uri și canalele proprii


OTA vine de la Online Travel Agency. Se referă la agențiile mari și online care pot fi partenere hotelului tău. Să dăm doar câteva nume:

  • Booking
  • Expedia
  • HotelBeds
  • DirectBooking
  • Agoda
  • HelloRomania


Și am numit doar câteva. Lista de parteneri ai Pynbooking poate fi mult mai lungă.


Îți dai seama ce înseamnă asta? Că poți să-ți listezi hotelul, dintr-un singur loc, pe cât mai multe platforme de rezervări online, fără să crești volumul de muncă la administrare.


În plus, un Channel Manager care se respectă se conectează și la paginile tale de social media – Facebook sau GoogleMyBusiness. Inclusiv site-ul hotelului tău cu sistemul său de rezervări.


Așa că închipuie-ți: de oriunde poate face cineva o rezervare, Channel Managerul este numai ochi și urechi. Preia informația despre rezervarea unei camere și o actualizează pe absolut toate celelalte OTA-uri și platforme unde sunt detalii despre camera respectivă. Chiar dacă intră cineva pe ușă, până ajunge la recepție, acea cameră apare ca fiind rezervată.


Iar dacă a fost anulată rezervarea, camera va apărea disponibilă la data respectivă, în timp real, pe toate platformele. Inclusiv pentru persoana care intrase pe ușă și tocmai întrebase de ea la recepție!


Toate astea se întâmplă fără ca tu să miști un deget. Asta pentru că un Channel Manager precum este cel de la Pynbooking folosește conexiuni API 2WAY XML și totul se sincronizează în câteva secunde.


Încă mai ai popcorn?


Poți avea toate acestea în mai puțin de 30 de minute. Pentru că atât durează set-up-ul.


Și acum știu ce gândești, pentru că ai ajuns la finalul paginii.


„Oare cât naiba o să scot din buzunar?”.


Sună bine ce am zis mai sus, iar când sună ceva atât de bine, e normal să devii sceptic în privința banilor. Dar noi ne-am gândit și la aspectul ăsta.


Nu vrem să-ți luăm banii pur și simplu, vrei să-ți oferim rezultate. Dacă doar am urmări să-ți luăm banii, atunci noi am avea de câștigat doar pe termen scurt. În schimb, de-asta suntem pe piață de peste 5 ani și mai bine de 500 de unitati de cazare din România folosesc Pynbooking.


Pentru că am oferit rezultate.


Fie că ești o afacere mică, un hostel, un motel sau o pensiune cu buget mic, vei beneficia probabil de toate funcționalitățile unui Channel Manager. Vei vorbi cu un consultant de-al nostru și te va întreba:

  • Câte camere de închiriat ai,
  • Câte canale de distribuție folosești,
  • Ce promoții si oferte vrei să desfășori.


Și cu siguranță veți stabili împreună mixul ideal de distribuție pentru afacerea ta. Iar prețul va fi un abonament lunar adaptat în funcție de numărul de camere.


Simplu, ca și cum ai spune „mic dejun inclus”, nu-i așa?


Hai să discuți cu un consultant. Nu te costă nimic. În schimbi, poți să câștigi... totul.


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult