Peste 500 dintre hotelieri au spus DA.

Inovația începe de la primul click

 

Cei mai mulți nu știu ceea ce urmează să afli în acest articol. Pune mâna pe un pix și o foaie și ia notițe. Activitatea hotelieră se poate face simplu, ușor și automat.  Vestea bună e că ai timp să te relaxezi sau să te ocupi de ceea ce ai nevoie. Vestea și mai bună e că afacerea ta nu va sta pe loc în tot acest timp. Știu că nu ai timp, știu că ai multe alte treburi pe cap, dar ghici ce? Poți delega pe cineva să se ocupe de digitalizarea afacerii în locul tău, iar tu să controlezi totul de la distanță. Nimic nu va scăpa de sub privirile tale.

 

Nevoia te învață, frica te educă

Am atâția prieteni pe care i-am vindecat de frică. Atunci când le-am spus prima oară să își digitalizeze afacerea, s-au uitat la mine de parcă aș fi vorbit limbi străine. Pentru cei mai mulți, digitalizarea înseamnă programe complicate pe calculator. Nu e cazul.

 

Digitalizarea înseamnă muncă eficientă și ușoară. E simplu. Gândește-te așa: Tu ai mai spăla rufele de mână, acum când există mașini automate? Același lucru se poate spune și despre automatizarea proceselor zilnice, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Când vrei să fii cu un pas înaintea celorlalți și să ai un cuvânt de spus, te adaptezi la nou. Clienții au spus-o în repetate rânduri: Întotdeauna vor alege un hotel conectat la tehnologie.

 

Nu ai timp?

De ce să îți complici existența? Dacă nu ai timp să te ocupi de fiecare detaliu sau ți se pare că ar fi prea SF să digitalizezi afacerea, deleagă pe cineva. Spune-i din capul locului ce așteptări ai și în ce direcție vrei să dezvolți hotelul. Un sistem complet va face tot ceea ce are nevoie un hotelier pentru a ține în frâu activitatea. Iar tu la rândul tău poți verifica oricând și de oriunde pentru a te asigura că omul tău își îndeplinește atribuțiile.

 

Practic, persoana pe care tu o alegi se va ocupa de tot ceea ce înseamnă gestiunea hotelului, de la camere scoase la vânzare, la rapoartele privind stocurile din restaurant, dar și recenziile oaspețiilor. Toate acestea sunt posibile prin utilizarea unui sistem complet de administrare care acoperă toate nevoile unui hotelier modern.

 

Ce înseamnă asta? Că fiecare dintre voi se va bucura de mai multă libertate de mișcare și de simplificarea activității. Tot timpul pierdut pe drumuri până la hotel, telefoane și e-mailuri în stânga și dreapta se recuperează din fața laptopului, indiferent de moment. Chiar și noaptea, sistemul va înregistra solicitările nou-venite. Tu odihnește-te, sistemul lucrează pentru tine.

 

Scapă de grija rapoartelor întocmite manual, de verificări în permanență pe toate platformele unde ai camere la vedere. Rezolvă totul rapid dintr-un click. Sau și mai bine, stai relaxat, persoana pe care ai delegat-o împreună cu o soluție completă de gestiune hotelieră vor face cea mai bună echipă.

 

De ce să delegi pe cineva să digitalizeze hotelul tău?

  • Ai mai mult timp pentru tine;
  • Păstrezi în continuare controlul, dar de la distanță;
  • Folosește timpul câștigat pentru a dezvolta alte afaceri;
  • Ai mai mult timp pentru a gândi proiecte de viitor;
  • Scapi de bătaie de cap și reduci riscul de erori;
  • Internetul e obligatoriu în orice afacere. Folosește-l la capacitate maximă cu soluțiile PYN.

 

Alege o persoană de încredere și de restul ne ocupăm noi. Îți oferim sistemul automat de la PYN Booking care digitalizează activitatea hotelieră și totul se face mai simplu; primești așadar un recepționer al secolului XXI, care face totul online, are contact minim cu clienții și nu obosește niciodată. Instruim persoana delegată cu privire la tot ceea ce este necesar pentru ca totul să meargă ca pe roate.

 

Fii diferit! Un manager încearcă să le facă pe toate cu mâna lui și nu are încredere în nimeni. Un lider inspiră încredere, deleagă și are încredere în angajații lui că își vor face treaba. Mai ales dacă are la dispoziție un sistem pe îl poate verifica oricând, de oriunde, ca să monitorizeze acest lucru.

 

Tu ce vrei să te faci când vei fi mare: manager sau LIDER?

 

Digitalizare + Hotel = LOVE

Scrie cea mai frumoasă poveste a hotelului tău prin sisteme moderne, tehnologii accesibile și oameni pricepuți. Afacerea ta trebuie să fie acolo unde îi este locul, pe podium. Investește acum pentru succesul de mâine și ai doar de câștigat.

 

Relaxează-te! Totul este pe mâini bune. Vremurile de agitație, de lipsa timpului vor fi amintire. Acum poți să faci ceea ce tooot ai amânat, iar hotelul tău să se bucure în continuare de oaspeți mulțumiți și fericiți.

 

Fă primul pas spre o nouă eră în lumea hotelăriei de succes.
Contactează-ne și în doar 90 de minute îți digitalizăm complet hotelul. Nu îți mai rămâne decât să alegi o persoană de încredere care să preia frâiele afacerii tale automatizate.

 

Treci în noua eră a tehnologiei cu PYN.


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult