Îți permiți să ai 20 de camere neocupate? Înseamnă că-ți permiți să pierzi 9000 de euro pe lună

Dacă da, nu ție ne adresăm și nu dorim să-ți irosim timpul. Ci celorlalți. Celor care nu-și permit, celor care vor un grad de ocupare de 100%.

Înainte de orice, trebuie să răspundem și să conștientizăm câteva întrebări.

 

 

Ce vinzi?

Orice afacere vinde ceva. Aprozarul vine legume, crama vinde vin, organizatorii de evenimente vând nunți. În domeniul hotelier, principala marfă vândută constă în camere, în cazare.  Ca orice marfă, ea trebuie expusă undeva.

 

Turistul nu intră în hotel doar ca să vadă, așa cum o face atunci când caută pantofi, de pildă, și ia magazinele la picior. Turistul intră, în 99 la sută dintre cazuri, atunci când e deja decis. 
 

Cum are loc decizia lui de achiziție? 
Are loc după ce l-ai convins cu produsul tău, după ce l-ai ”fermecat”. Aici intervine prezentarea. 

 

 

Unde vinzi?

Site-ul hotelului tău e magazinul tău de desfacere. Aprozarul tău, crama ta, brutăria ta. Așa cum vânzătorul de legume își așază cum poate mai creativ, la vedere, roșiile bune în raft, așa trebuie să procedezi și tu cu camerele tale. Ai o lenjerie de pat spectaculoasă? Arat-o. Ai o priveliște care taie răsuflarea? Arat-o. În bucătăria ta, se prepară cele mai bune paste? Arată-le. Ai renovat băile? Arată-le. Sedu-ți clienții.


Scoate tot ce e vechi, prăfuit, tot ce nu îmbie pentru ca vizitatorii care-ți ajung pe pagină să nu o părăsească în primele trei secunde. Așa cum vânzătorul de legume nu pune cartofii stricați în vitrină, n-o face nici tu.

Conștientizează că vinzi și că trebuie să-ți prezinți produsul în cel mai îmbietor ambalaj. Fii ospitalier că doar activezi în industria ospitalității.


Fii prezent în cât mai multe magazine. Site propriu, facebook, booking.com și toate celelalte OTA. ”Lustruiește” toate vitrinele.  Scoate artileria grea. Prezintă-te. Privește-le pe toate ca fiind spații de desfacere pentru marfa ta.

 

Și coordonează-le inteligent, având grijă să fii cu stocurile la zi pe toate. Nu, nu poți face asta manual. Știm că o fac 90 la sută dintre hotelurile din România, dar nu fi Dorel. Fă-o automatizat, cu un soft care te vinde, care te aprovizionează, care scoate și introduce camere la vânzare încontinuu.

 

Așa cum banda de producție din fabrici nu se oprește niciodată, nici vânzările de camere nu trebuie să cunoască pauze, sincope. Îți permiți să stai cu lăzile goale?

 

 

Cât vinzi?

Marfa ta e una perisabilă.

 

Mulți hotelieri trăiesc cu impresia că o cameră pe care n-o vând azi îi lasă pe 0: nu au câștiguri, dar nici pierderi. Greșit. O cameră nevândută azi n-o mai vinzi niciodată și te face să scoți bani din buzunar. Orice cameră, ocupată sau nu, are costuri de întreținere. În medie, acestea sunt evaluate la 15 euro pe zi. Înmulțește cu 20 de camere neocupate din 50 câte, să presupunem, are hotelul tău. 300 de euro pe zi. Înmulțește cu 30 de zile. 9000 de euro pe lună. 

 

Îți permiți să pierzi 9000 de euro pe lună?

 

Pynbooking se adresează celor care nu-și permit să piardă. Nici o mie, nici două, nici trei, nici nouă mii de euro. Celor care înțeleg că să manageriezi cu succes un hotel înseamnă să ai grad de ocupare 100%. Și celor care-și doresc să aibă succes.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.