Cum ar funcționa un corp fără creier? E mult spus „ar funcționa”. Creierul transmite comenzi către toate membrele corpului și se asigură că ai o viață normală. La fel e și PMS-ul pentru afacerea ta din domeniul hotelier. Așadar, condu-ți afacerea cu creier în 2020! Digitalizează și centralizează în doi timpi.

În industria hotelieră există o competiție din ce în ce mai mare, dat fiind numărul mare de afaceri care au apărut pe piață în ultimii ani. Este adevărat că restricțiile pandemiei Covid-19 au pus pauză acestei creșteri, însă nu înseamnă că nu există concurență destul de mare. 

Așa că nu este timp de pierdut. În doar doi timpi, o echipă de specialiști poate integra un sistem complet PMS Hotel (Property Management System), care este „creierul” operațiunii hoteliere. 

Tu, personal, nu trebuie să faci nimic pentru integrare. Apoi, după ce sistemul funcționează, iar nu trebuie să faci nimic. Sistemul va face totul pentru tine.

 E timpul ca vechile tehnologii de rezervare să ajungă la naftalină 

Dacă în hotelul tău încă folosești un sistem software învechit care nu funcționează în Cloud, care te-a costat mult la implementare și nu se integrează cu platformele online de rezervări... e timpul să faci ceva-n privința asta.

Dacă ai o afacere hotelieră în 2020 și vrei s-o ai și-n 2021, ai nevoie de digitalizarea și centralizarea hotelului tău. 

Trebuie să fii la curent cu tot ce se întâmplă în afacerea ta fără să faci deplasări sau să dai telefoane. PMS înseamnă acces la un singur cont cu user și parolă, unde ai statistici ale rezervărilor, sezonalitate, grafice de cazare cât și detalii despre serviciile comandate în hotelul tău. Vei avea istoric pentru fiecare client, cât și vei ști de unde au venit rezervările și ce valoare financiară ți-a adus fiecare canal de vânzare.

De oriunde, la orice oră din zi și noapte, trebuie ca să deții controlul. Iar control înseamnă informație. Dacă nu poți avea încredere deplină în personalul tău, atunci cu atât mai mult, te avantajează controlul de la distanță cu un PMS modern și complet integrat. Dacă angajații vin și pleacă, un software nu te va dezamăgi niciodată și rămâne alături de tine.

E greu să integrezi un PMS Cloud în hotelul tău? În mod evident, nu! Poți face asta în doar doi timpi.

Timpul #1: Integrarea

Cu un PMS creat special pentru afaceri ca a ta, vei „închiria” în baza unui abonament lunar (la fel ca Netflix) o soluție Cloud. Asta înseamnă că e ieftin, merge repede, e sigur și NU necesită hardware. 

Un PMS în Cloud e o soluție scalabilă, merge pe orice dispozitiv cu internet și nu se instalează. E accesat în browser cu user și parolă. Nici că-ți poți imagina ceva mai simplu!

Un PMS modern e conectat cu TOATE platformele importante de rezervări unde, cel mai probabil, se află și hotelul tău, precum booking, expedia, directbooking sau site-ul tău. Așadar, când un oaspete rezervă o cameră printr-una din platformele pe care ești, se actualizează automat disponibilitatea pe TOATE platformele. Wow!

Integrarea se face și cu serviciile și sistemele pe care deja le folosești în hotelul tău. De la casele de marcat, sistemul de check-in și check-out, managementul facilităților precum room service sau curățenie, POS și meniu digital, sistem de acces în camere, sistem de contabilitate, managementul rezervărilor, fișa de cazare electronica a fiecărui oaspete... și am zis doar câteva dintre ele!

Datorită integrării cu tot ceea ce presupune servicii, produse și rezervări, inclusiv comenzi și date despre camere și istoricul tuturor oaspeților, vei putea afla exact cum se situează afacerea ta. Vei putea vizualiza grafice de rezervări, respectiv de venituri și cheltuieli. Vei ști de unde câștigi bani și, dacă e cazul, pe ce pierzi bani. Vei monitoriza tot, tot, tot, cât ai zice PMS Cloud.

Timpul #2: Centralizarea

Marketing, contabilitate, nivel de satisfacție al clienților, vânzări, gestiune proprietate... totul va fi accesibil dintr-un singur loc.

Practic, îți simplifici la maximum gestiunea afacerii, fie că ai 10, 100 sau 500 de camere. De fapt, asta înseamnă centralizare: să ai toate informațiile despre tot ce se întâmplă, într-un singur loc.

Este vorba de informații precum:
-    Situația camerelor,
-    Aportul fiecărui canal de vânzare,
-    Disponibilitatea pe platformele online de rezervări (inclusiv site-ul hotelului tău),
-    Actualizare automată pentru calendarul de rezervări în timp real,
-    Cerințe speciale sau comenzi ale clienților (fișa de cazare electronica pentru fiecare oaspete),
-    Venituri, conversii valutare, facturi și tot ce-nseamnă conta,
-    Check-in și check-out online,
-    Cheie de acces virtuală în camere,
-    Plată online pentru orice servicii din hotel sau restaurant,
-    Emitere automată a facturilor și bonurilor (integrare cu case de marcat),
-    Scanare buletin sau pașaport (ID) la check-in,
-    Rapoarte în timp real despre situația camerelor și situația financiară,
-    Număr nelimitat de utilizatori (angajați ai hotelului tău) cu drepturi diferite de acces,
-    Fără instalare, fără hardware, fără mentenanță. Fără cunoștințe IT!

Așadar, orice se întâmplă în PMS, fii sigur că tu, ca administrator de hotel, vei ști. Orice fac angajații tăi în PMS, tu vei ști. Orice mișcă în hotelul tău, tu vei ști.

Mai e cazul să spunem din nou, Wow?

 Avantajele unui PMS sunt clare. Decizia ta cum e? 

Ce ai nevoie ca să accesezi toate acestea? Doar un user și parolă. E ca și cum ai intra pe Facebook.

Ți-e teamă de protecția datelor? Stai liniștit. Datele tale din PMS sunt securizate și criptate, la fel cum sunt și datele tale dintr-o aplicație bancară.

Ai rețineri în plus? Contactează-ne. Solicită consultantă gratuită. 

Vezi oferta noastră și convinge-te că pentru a te bucura de toate avantajele automatizării și centralizării, nu ai nevoie de o investiție mare. Afacerea ta e pe mâini bune. 

Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult