Fie că sunt mici sau mari, unitățile de cazare care folosesc Pynbooking au reușit să-și impresioneze oaspeții încă de la primul contact. Iată o parte din impresiile oaspeților care au fost „întâmpinați” de majordomul Pynbooking Guest App, care le-a făcut șederea mai plăcută.

Modelul de cazare self service presupune ca oaspeții să nu întâlnească personalul unității. Acesta a prins amploare și în România, în ultimii ani. Cu toate acestea, una din consecințele pandemiei de Covid19 a fost ca multe dintre hotelurile cu tradiție de la noi să fie nevoite să treacă la un model similar, cu păstrarea distanței dintre personal și oaspeți.

Așa a început automatizarea hotelurilor. Întreg procesul, de la rezervare la sosire, ședere și plecare, a fost digitalizat cu ajutorul modulelor unui software creat special să facă viața mai ușoară angajaților din HoReCa, în special în vremuri precum cele în care trăim.

Așa că recepția a fost deseori înlocuită sau completată de un Guest APP, de unde oaspetele își poate face check-in și check-out fără recepționer. Rezervările, indiferent de unde vin ele, sunt procesate automat de un Channel Manager, care comunică cu software-ul principal, PMS-ul. Pentru oaspeți, e simplu: folosesc telefonul, tableta sau laptopul ca să comunice cu hotelul și nu interacționează cu nimeni. Pentru personalul tău, e la fel de simplu: primesc notificări în sistem și răspund cererilor oaspeților, fără să îi întâlnească. 

Astăzi vom vorbi despre doi dintre partenerii noștri și îți prezentăm impresiile oaspeților care le-au trecut pragul și au interacționat cu unul sau mai multe dintre modulele Pynbooking.

Gaudi Accommodation

Situat în Cluj-Napoca, proiectul Gaudi este de tip self-service. Aici, oaspeții pot rezerva pe cont propriu, online, unități de cazare în regim hotelier. 

Ei primesc acces automat în clădire, apartament și garaj, după confirmarea rezervării și efectuarea plății, iar totul se întâmplă online și fără contact fizic. Direct pe telefon, prin SMS și email, oaspeții primesc codurile de acces.

Cu digitalizarea, este ca o afacere care se conduce singură!

Iată ce spun oaspeții (recenziile de mai jos au fost traduse din limba engleză de pe Booking.com):

„Au un sistem uimitor. Îți trimit un cod și poți descuia ușa de pe telefon prin introducerea acestuia.” Dragoș

„Mi-a plăcut că check in-ul și check out-ul se realizează contactless și faptul că nu a fost nevoie să mă întâlnesc cu nimeni, în vremuri ca acestea (cu pandemia din prezent). Apartamentul este foarte confortabil, curat și are o terasă minunată.” Marin

„Această proprietate oferă tot ce ai nevoie pentru șederea ta. Ne-a plăcut mult terasa! Check in-ul se face online, ai cod de acces în locul cheilor, ai parcare și liniște. Sigur vom reveni.”  Florentina

„Check-in/check-out s-a făcut fără contact: am primit cod de acces și instrucțiuni pt a găsi cheia.” Andrei

Află mai multe despre studiul de caz Pynbooking – Gaudi Accommodation.

Modelul Castle Hotel Daniel

Castelul Daniel din Tălișoara își întâmpină oaspeții ca pe niște nobili. Mai exact, Guest App este majordomul de încredere aici. Această aplicație accesibilă tuturor oaspeților le afișează un mesaj de întâmpinare simpatic încă de la sosire. Datele acestora sunt preluate automat din PMS, „creierul” digitalizării, care stochează informațiile de pe parcursul întregii lor experiențe.

 Echipa Daniel Castle a personalizat modulul Guest App, tocmai pentru a-i reda personalitatea pe care ar avea-o un majordom uman. Aici, direct pe telefon, oaspeții pot citi instrucțiunile specifice șederii lor, pot solicita servicii din secțiunile Room Service și Housekeeping. La final, Guest App afișează lista cu servicii de care oaspetele a beneficiat și totalul de plată, care se poate efectua online, chiar din Google Pay sau Apple Pay. 

Este ideal pentru perioada în care nu este recomandată plata cu numerar, nici contactul interuman. 

Antreprenorul și bloggerul Răzvan Pascu a avut parte de o ședere plăcută la Castel Daniel și iată mesajul postat pe Facebook.


Bineînțeles, reacțiile oamenilor sunt pro și contra digitalizării, însă cei mai mulți felicită inițiativa echipei Castel Daniel de a ține pasul cu tehnologia și a se adapta măsurilor de prevenție împotriva Covid19.

Bineînțeles, pentru oaspeții care preferă în continuare contactul uman, unitatea deține recepție unde mereu vor fi întâmpinați cu un zâmbet și multă căldură.

Ingenios, original și adaptat la vremurile actuale

Cu siguranță, în astfel de vremuri, o recenzie pozitivă venită din partea unui oaspete este ca o gură de aer proaspăt pentru orice hotelier.

Iar masca pe care suntem obligați să o purtăm cu toții ascunde uneori zâmbetele personalului tău care întâmpină oaspeții la recepție.
 
Oferă aceste zâmbete în continuare, prin intermediul tehnologiei. Oaspeții vor aprecia că ții la siguranța lor și că evoluezi, în orice situație.

Atrage și tu recenzii pozitive și încântă-ți oaspeții! Toată lumea se bucură de modulele Pynbooking, iar mediul înconjurător îți mulțumește că reduci cantitatea de hârtie folosită în spațiul tău.

Mereu, la Pynbooking, îți vom oferi cele mai eficiente, complete și moderne soluții pentru industria HoReCa din România. 

Adaptează-te la cerințele oaspeților și la situația actuală și ai numai de câștigat!

Te invităm să afli toate beneficiile pe care le au antreprenorii care dețin Pynbooking, pe www.pyn.ro 
 

Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Știm cât de important este pentru hotelul tău să ofere clienților cea mai bună experiență la rezervare. Soluțiile integrate sunt cele mai eficiente și prietenoase, atât cu managementul hotelului, cât și cu oaspeții. Nu-i așa că sună bine? Uite cum te putem ajuta să .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Știm cât de important este pentru tine să ai totul bine pus la punct, așa că ne-am gândit că ți-ar prinde bine un property management system (sau simplu, spus PMS) modern.  Iată cum trebuie să fie PMS-ul perfect. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

În sistemul de management al proprietății hotelurilor, intuitiv, securizat și ușor de folosit, toate rezervările din mediul online se încarcă automat, fără erori. Imaginează-ți cum ar fi să ai acces la profilul complet al unui client doar din câteva clickuri. Să lași .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Iată o perspectivă absolut promițătoare, sintetizată într-o serie de facilități care pot mulțumi orice oaspete: motoare de rezervări optimizate, check-in online, recepție fără recepționer, acces în cameră prin intermediul telefonului, aplicație self service pentru oaspeți .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem că ar .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Acum e momentul. Trebuie să avem un glas puternic. Industria noastră, deși e cea mai afectată de pandemie, are încă o problemă care ne costă enorm: e muribundă din punct de vedere tehnologic. E cu mult în urma timpurilor, așa că nu are decât o șansă: readaptare .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult