Ce face un majordom? Este ghidul oaspeților tăi și se ocupă de crearea unei experiențe memorabile pentru aceștia. El se ocupă de comunicarea cu oaspeții, îi întâmpină la sosire, le oferă cheia de la cameră, se asigură că au o ședere plăcută și este alături de ei la plecare. Ți-ai dori să ai sau ai deja un majordom în unitatea ta de cazare?

Să nu uităm că suntem în era Covid19 și trebuie să reduci, pe cât posibil, contactul dintre personalul tău și oaspeți. Însă, cum faci asta fără să ai un angajat dedicat să se ocupe de acest proces? Lasă tehnologia să fie majordomul tău!

Peste 90% din oaspeții tăi folosesc smartphone sau tabletă. Pandemia a făcut ca peste 80% dintre ei să prefere o unitate de cazare unde nu trebuie să aștepte la cozi, iar contactul fizic cu personalul de la hotel sau restaurant este redus la maximum.

Așa că, stimate hotelier, îți prezentăm Guest App!

Oferă o experiență memorabilă și sigură oaspeților tăi, încă dinainte de sosire. Ușurează munca angajaților și ferește-i de orice pericol, pentru că nu va mai fi nevoie să aibă contact cu oaspeții. Îți digitalizezi hotelul până în cele mai mici detalii, fără a schimba fluxul de rezervare – comunicare – sosire - ședere – plecare al oaspeților tăi.

Majordom pentru oaspeți, asistent pentru personalul hotelier

Fie că deții proprietăți pe care le închiriezi în regim hotelier sau unități de cazare cu un număr mai mic sau mai mare de camere, ai nevoie de un software care se adaptează pe sistemul tău de lucru și ușurează munca tuturor celor implicați. 

Cu Guest App, toată lumea are de câștigat: 

 - oaspeții, pentru că au parte de o experiență de cazare 100% contactless și rămân cu o impresie plăcută, 
 - angajații, pentru că păstrează distanța față de oaspeți, li se eliberează timp prețios și se pot ocupa strict de procesele din spatele ghișeului de recepție,
 - managerul, pentru că primește recomandări pozitive și reclamă gratuită de la oaspeți, cât și respect de la angajați, care vor fi mai productivi știindu-se în siguranță.

Guest App este simplu de folosit. Nici măcar nu e o aplicație mobilă pe care oaspeții să și-o instaleze, ci o soluție web optimizată pentru mobil pe care aceștia o accesează cu un nume de utilizator și o parolă. Aici au toate informațiile referitoare la șederea lor și au acces la serviciile pe care le oferă hotelul tău.

Ia să vedem cum arată o zi din viața acestui majordom virtual.

Întâmpină oaspeții

Cu puțin timp înainte de a începe sejurul, oaspetele tău primește un mesaj pe telefon sub formă de SMS, dar și un email, cu link la check-in online.

Apasă pe acel link și își completează fișa de cazare în format electronic. Tot aici o poate și semna, fără să fie nevoie de hârtii sau de timp de așteptare la recepție.

La sosirea în unitatea de cazare, oaspetele primește pe email link-ul de înregistrare în Guest App, chiar de la ora la care începe sejurul lui și se poate caza în cameră. La apăsarea acestui link, primește cheia de acces în cameră, sub formă de cod numeric sau cod QR, în funcție de sistemul de yale. Dacă folosești yale clasice, atunci oaspetele tău primește, tot în Guest App, instrucțiunile pentru a găsi cheia sau cartela de acces, ca să nu fie nevoie să treacă pe la recepție.

Astfel, nu mai e nevoie de recepționer care să-ți întâmpine oaspetele. Nici măcar nu e nevoie de recepție, totul se face de pe telefon, tabletă sau laptop, la orice oră permiți tu, chiar și noaptea!

Face șederea mai plăcută

Pe parcursul sejurului, oaspetele nici nu trebuie să interacționeze cu personalul tău. De fapt, pentru a apela la orice serviciu, nici nu trebuie să aibă la el bani cash. 

Majordomul Guest App este acolo, 24/24, disponibil, să ofere toate informațiile de care are nevoie, inclusiv meniul de la restaurant și meniul de room service, dacă hotelul tău oferă această posibilitate. Oaspetele poate lăsa comentariu, dacă dorește instrucțiuni speciale pentru anumite preparate (de exemplu: fără verdeață în supă, băutura să nu fie rece, masa să fie adusă pe terasă etc). Dacă are minibar, dacă vrea să nu fie deranjat, dacă vrea curățenie în cameră, masaj sau transfer aeroport, toate aceste servicii pot fi comandate din Guest App.

Simplu ca bună ziua!

Îl însoțește până la ieșire

Ca orice majordom dedicat, Guest App e alături de oaspetele tău și la check-out, și la plecare. Ba chiar îi trimite mesaj după ce a ajuns la următoarea destinație să îl întrebe dacă experiența a fost plăcută și îi solicită să lase o recenzie.

După check-out, el primește factura pe email cu toate serviciile de care a beneficiat și poate achita online, chiar și prin Google Pay sau Apple Pay, din două click-uri.

Oferă-le controlul și fă-i să se simtă ca niște nobili

Fiecare punct de legătură dintre oaspete și unitatea de cazare contribuie la formarea unei impresii. Fiecare detaliu decide dacă vor avea o ședere plăcută sau dacă le va fi umbrită de un aspect negativ, precum ar fi coada de la recepție sau nerespectarea măsurilor de protecție împotriva Covid.

Așadar, nu scăpa nimic din vedere. Asta înseamnă digitalizarea în hotelul tău: să lași un software să se ocupe de procesele repetitive și să elibereze personalul tău de o muncă ce le-ar pune în pericol sănătatea.

Beneficiile de a avea un majordom virtual sunt pentru toată lumea. Crede-ne, mai ales în perioada asta, hotelurile care folosesc Guest App au primit numai aprecieri!

Află mai multe despre Guest App și testează gratuit soluția și pe site-ul nostru.

La Pyn, vrem să îți oferim cele mai eficiente, complete și moderne soluții pentru industria HoReCa din România.

Află toate beneficiile pe care le au antreprenorii care dețin deja Pynbooking, pe www.pyn.ro 

Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Știm cât de important este pentru hotelul tău să ofere clienților cea mai bună experiență la rezervare. Soluțiile integrate sunt cele mai eficiente și prietenoase, atât cu managementul hotelului, cât și cu oaspeții. Nu-i așa că sună bine? Uite cum te putem ajuta să .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Știm cât de important este pentru tine să ai totul bine pus la punct, așa că ne-am gândit că ți-ar prinde bine un property management system (sau simplu, spus PMS) modern.  Iată cum trebuie să fie PMS-ul perfect. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Iată o perspectivă absolut promițătoare, sintetizată într-o serie de facilități care pot mulțumi orice oaspete: motoare de rezervări optimizate, check-in online, recepție fără recepționer, acces în cameră prin intermediul telefonului, aplicație self service pentru oaspeți .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

În sistemul de management al proprietății hotelurilor, intuitiv, securizat și ușor de folosit, toate rezervările din mediul online se încarcă automat, fără erori. Imaginează-ți cum ar fi să ai acces la profilul complet al unui client doar din câteva clickuri. Să lași .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem că ar .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Acum e momentul. Trebuie să avem un glas puternic. Industria noastră, deși e cea mai afectată de pandemie, are încă o problemă care ne costă enorm: e muribundă din punct de vedere tehnologic. E cu mult în urma timpurilor, așa că nu are decât o șansă: readaptare .. citește mai mult