Colaborarea cu echipa Gaudi Accomodation a început încă din perioada în care se construia imobilul cu cele 12 apartamente în regim hotelier. Proiectul Gaudi este unul de tip  self - service, astfel că oaspeții urmau să își rezerve singuri camera, să aibă acces rapid în clădire și în apartamente și să facă online check-in-ul și check-out-ul. Prin urmare, am stabilit împreună că toate aceste facilități pot fi realizate prin: 

  • Crearea unui site pentru prezentarea Gaudi Accommodation.
  • Implementarea soluției de channel manager de la Pynbooking.
  • Alegerea unui program care poate emite simplu și rapid facturi.
  • Gestionarea automată a accesului în clădire, apartamente și garaj.
  • Informarea în timp real a menajerei privind situația apartamentelor curate sau murdare.

Prin alegerea softului pentru gestiunea hotelieră Pynbooking și soluțiilor noastre, Gaudi Accommodation se bucură acum de:

  • Un website foarte atractiv care permite efectuarea rapidă a rezervărilor.
  • Un channel manager care este conectat la cele mai importante platforme și site-uri de rezervări online din lume.
  • Dotarea apartamentelor și porților clădirii cu un cod de acces generat automat prin  Pynbooking și transmis clienților prin e-mail sau sms.
  • Posibilitatea de a trimite oaspeților e-mail-uri sau sms-uri cu invitații pentru check-in și check-out online. 

În urma implementării programului Pynbooking, echipa Gaudi Accommodation își administrează activitățile mult mai ușor și dispune de date actualizate în timp real. Mai mult, nu are nevoie de recepție, întrucât:

  • Pynbooking poate fi folosit de pe orice tabletă sau smartphone cu acces la internet, fără a fi nevoie de instalarea unui soft.
  • Clienții pot rezerva online un apartament și sunt informați în mod automat despre statusul rezervării.
  • Oaspeții își pot face singuri check-in-ul și check-out-ul.
  • Codurile de acces în apartamente și în incinta Gaudi Accommodation sunt trimise automat prin e-mail sau sms și sunt valabile doar pe durata șederii clienților. 
  • Facturile sunt emise cu ușurință prin Pynbooking, iar clienții primesc factura pe e-mail.
  • Menajera dispune de un cont de Housekeeping, astfel că știe întotdeuana care sunt apartamentele curate sau murdare, precum și cele ce urmează să se elibereze.
  • Pynbooking se sincronizează cu toate site-urile de rezervări unde sunt listate apartamentele Gaudi Accommodation pentru a evita overbooking-ul.

Îți dorești să te bucuri și tu de avantajele soluției de gestiune hotelieră Pynbooking? Solicită un consultant, iar echipa noastră te va ajuta să îți îmbunătățești activitatea. 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Studiu de caz Evianne Boutique Hotel.

Află cum i-a ajutat Pynbooking să își crească numărul de rezervări online, gradul de vizibilitate și veniturile. .. read more

Studiu de caz West Plaza Hotel.

Descoperă cum specialiștii Pynbooking au ajutat echipa să-și automatizeze activitatea și să crească satisfacția clienților. .. read more

Studiu de caz Hotel Carpathia.

Descoperă cum și-au crescut veniturile și îmbunătățit procesele hoteliere cu ajutorul soluțiilor Pynbooking. .. read more

Studiu de caz Vox Maris.

Descoperă cum soluțiile de la Pynbooking i-a ajutat să gestioneze ușor resortul și să aibă oaspeți mulțumiți. .. read more

Studiu de caz Villa Ermitage.

Află detalii despre cum au reușit să își tripleze numărul de rezervări online într-un an cu ajutorul Pynbooking. .. read more

Studiu de caz Gaudi Accommodation.

Descoperă cum Pynbooking i-a ajutat să gestioneze activitatea hotelieră fără recepționeri, simplu și rapid. .. read more