Ce face PYNBOOKING pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

 

PYNBOOKING nu se adresează doar hotelierilor. Ci acționează în dublu-sens: spre hotelier și spre clientul acestuia. De la rezervare, până la check-out și după aceea, PYNBOOKING îl însoțește pe parcursul întregii relații pe care o dezvoltă cu hotelul. Și servește drept element de legătură între cei doi și după aceea. Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem că ar fi o idee bună neglijarea acestui aspect întrucât contribuie tot la confortul clientului. Să poată face check-in online, să poată comanda și achita ușor servicii ține tot de un anumit standard al serviciilor, la fel de important ca a oferi un mic-dejun proaspăt și de calitate.

1.     Rezervarea

Fie că oaspetele tău te găsește pe booking.com, pe propriul site, pe FB sau pe expedia.com, PYNBOOKING îl asistă în rezervare, prin booking engine și channel manager. Emailul de confirmare a acesteia este trimis automat, indiferent de canalul de vânzare folosit.  

2.      Check-in cu semnătură online

Odată confirmată rezervarea, oaspetele primește invitație la check-in online. Astfel, evită coada de la recepție, nu mai trebuie să completeze fișe de cazare stând în picioare, obosit după drum, cu date pe care le introdusese deja când făcuse rezervarea. Check-in-ul online pentru hotel se face la fel de ușor ca cel pentru cursele aeriene și clientul își poate alege momentul cel mai convenabil pentru el. La sosire, tot ce are de făcut este să ia cheia/cardul de acces de la recepție și să prezinte un act de identitate pentru conformitatea datelor (vezi noile reglementări care vor intra în vigoare anul viitor).

3.      Invitație la plată online

Totodată, PYNBOOKING trimite și invitație la plată online. Clientul poate achita cazarea prin platforma de plăți online, așa cum poate achita orice alt serviciu sau alte cumpărături online.

4.     Cardul de acces

Odată sosit clientul, acesta nu mai trebuie să aștepte generarea unui card de acces. Încă de la rezervare, cele două module fiind sincronizate, softul poate emite cardul de acces. Recepționerul nu trebuie să reia datele rezervării pentru a le introduce în softul de chei, iar oaspetele nu mai trebuie să aștepte pentru aceste operațiuni.

5.      Servicii comandate direct din contul de client

Ajuns la hotel, clientul poate comanda direct din contul său diverse servicii din cele pe care hotelul le pune la dispoziție. Spa, masaj, masa în cameră, o sticlă de vin, excursii, produse din minibar, tot ce vinzi tu.

6.     Servicii tip housekeeping

Tot din contul lui, de pe telefonul mobil, clientul poate cere curățarea camerei sau amânarea curățeniei (Do not disturb). Cei de la departamentul de housekeeping sunt notificați și acționează în consecință.

7.     Check-out express

Clientul își poate face singur check-out-ul de pe telefonul său mobil. La fel cum poate opta pentru late-check-out, fără să mai treacă pe la recepție.

8.     Invitație la review

Odată terminată perioada de cazare, să menții legătura cu clienții tăi este primordial. Și dacă faci o treabă bună, dacă oferi servicii de calitate, de ce nu vrei ca lumea să afle asta chiar din ”tastatura” clienților tăi, cei mai credibili critici? PYNBOOKING le trimite invitație la review. Pe care o pot face atunci când își doresc și le e convenabil să o redacteze.

9.     Promoții, oferte, vouchere, coduri

 

Tot PYNBOOKING îi contactează prin email atunci când ai oferte, promoții, pachete speciale. Pentru că știe cât de importantă este fidelizarea clienților. În plus, programul îți oferă posibilitatea de a genera vouchere și de a le distribui unei liste targetate de clienți, așa cum îți dorești tu. 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult