Ce face PYNBOOKING pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

 

PYNBOOKING nu se adresează doar hotelierilor. Ci acționează în dublu-sens: spre hotelier și spre clientul acestuia. De la rezervare, până la check-out și după aceea, PYNBOOKING îl însoțește pe parcursul întregii relații pe care o dezvoltă cu hotelul. Și servește drept element de legătură între cei doi și după aceea. Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem că ar fi o idee bună neglijarea acestui aspect întrucât contribuie tot la confortul clientului. Să poată face check-in online, să poată comanda și achita ușor servicii ține tot de un anumit standard al serviciilor, la fel de important ca a oferi un mic-dejun proaspăt și de calitate.

1.     Rezervarea

Fie că oaspetele tău te găsește pe booking.com, pe propriul site, pe FB sau pe expedia.com, PYNBOOKING îl asistă în rezervare, prin booking engine și channel manager. Emailul de confirmare a acesteia este trimis automat, indiferent de canalul de vânzare folosit.  

2.      Check-in cu semnătură online

Odată confirmată rezervarea, oaspetele primește invitație la check-in online. Astfel, evită coada de la recepție, nu mai trebuie să completeze fișe de cazare stând în picioare, obosit după drum, cu date pe care le introdusese deja când făcuse rezervarea. Check-in-ul online pentru hotel se face la fel de ușor ca cel pentru cursele aeriene și clientul își poate alege momentul cel mai convenabil pentru el. La sosire, tot ce are de făcut este să ia cheia/cardul de acces de la recepție și să prezinte un act de identitate pentru conformitatea datelor (vezi noile reglementări care vor intra în vigoare anul viitor).

3.      Invitație la plată online

Totodată, PYNBOOKING trimite și invitație la plată online. Clientul poate achita cazarea prin platforma de plăți online, așa cum poate achita orice alt serviciu sau alte cumpărături online.

4.     Cardul de acces

Odată sosit clientul, acesta nu mai trebuie să aștepte generarea unui card de acces. Încă de la rezervare, cele două module fiind sincronizate, softul poate emite cardul de acces. Recepționerul nu trebuie să reia datele rezervării pentru a le introduce în softul de chei, iar oaspetele nu mai trebuie să aștepte pentru aceste operațiuni.

5.      Servicii comandate direct din contul de client

Ajuns la hotel, clientul poate comanda direct din contul său diverse servicii din cele pe care hotelul le pune la dispoziție. Spa, masaj, masa în cameră, o sticlă de vin, excursii, produse din minibar, tot ce vinzi tu.

6.     Servicii tip housekeeping

Tot din contul lui, de pe telefonul mobil, clientul poate cere curățarea camerei sau amânarea curățeniei (Do not disturb). Cei de la departamentul de housekeeping sunt notificați și acționează în consecință.

7.     Check-out express

Clientul își poate face singur check-out-ul de pe telefonul său mobil. La fel cum poate opta pentru late-check-out, fără să mai treacă pe la recepție.

8.     Invitație la review

Odată terminată perioada de cazare, să menții legătura cu clienții tăi este primordial. Și dacă faci o treabă bună, dacă oferi servicii de calitate, de ce nu vrei ca lumea să afle asta chiar din ”tastatura” clienților tăi, cei mai credibili critici? PYNBOOKING le trimite invitație la review. Pe care o pot face atunci când își doresc și le e convenabil să o redacteze.

9.     Promoții, oferte, vouchere, coduri

Tot PYNBOOKING îi contactează prin email atunci când ai oferte, promoții, pachete speciale. Pentru că știe cât de importantă este fidelizarea clienților. În plus, programul îți oferă posibilitatea de a genera vouchere și de a le distribui unei liste targetate de clienți, așa cum îți dorești tu.