A trecut aglomeraţia de Sărbători şi acum este cel mai bun moment pentru bilanţ în industria hotelieră. Însă, mai important decât cum a fost 2021 este să ştii ce vrei să faci în 2022. Clientela deja formată, imaginea în piaţă, echipa...sunt o bază solidă, însă dacă vrei ca afacerea ta să crească, ai nevoie de obiective clare şi de instrumente care să te ajute să le atingi.
 

Ai lăsat în spate anul ce a trecut şi ai început deja noul an cu forţe proaspete, poftă de muncă şi de făcut bani. Ce vrei să faci diferit în 2022, unde ai cel mai mare potenţial de creştere, ce oportunități vrei să exploatezi? Răspunsurile la aceste întrebări sunt uşor de obţinut cu un sistem informatic modern, care îţi pune la dispoziţie toate datele de care ai nevoie. E simplu să îţi propui: vreau mai mulţi oaspeţi şi o creştere a vânzărilor în 2022. Dar cum vei realiza practic aceste obiective? 

Vrei să câştigi mai mulţi clienţi

Ca să atragi cât mai mulţi turişti în hotelul tău, ai nevoie să fii pe cât mai multe platforme, magazine online și agenţii, să-ţi promovezi site-ul şi paginile de social media. Vânzările semăna cu o pâlnie (termenul de specialitate este pipeline), ai un număr mare de persoane interesate care se transformă treptat într-un număr mai mic de client finali. Raportul persoane interesate/clienţi finali se numeşte rata de conversie şi este specific fiecărei afaceri în parte. Indiferent însă de acest raport, dacă atragi un număr mai mare de persoane interesate vei genera un număr mai mare de rezervări.

Pentru aceasta Pynbooking te ajută să fii prezent atât pe marile platforme online internaţionale (Booking, Expedia, Agoda, Hotelcon) cât şi locale (HelloRomania, Travelminit, Vacanțe de Vis etc) dar şi pe Google Hotel Search. Cu Pynbooking Channel Manager, sincronizezi automat disponibilităţile şi rezervările pe toate aceste platforme și agenții online, precum şi pe propriul website, fără să modifici manual datele. Închei oricât de multe parteneriate doreşti, fără să munceşti mai mult. 


Vrei să fii mai eficient şi să nu mai pierzi timp cu IT-ul

Tehnologia trebuie să ajute nu să încurce. Aceasta este filozofia Pynbooking şi se regăseşte la toţi clienţii noştri. Sistemele informatice vechi sunt greoaie, nu se sincronizează automat, necesita actualizări constant, întreţinere, echipamente scumpe pe care să ruleze, specialişti care să facă orice modificare etc. E timpul să spui stop și să treci la un instrument all in one care să gestioneze întreaga activitate din hotelul său pensiunea ta. Pynbooking este 100% cloud, nu are nevoie de echipamente dedicate şi nu necesită cunoştinţe IT pentru configurare şi operare. Pynbooking lucrează singur, tu nici măcar nu trebuie să-ţi mai deschizi calculatorul său telefonul. 

Vrei mai multe rezervări directe ca să plăteşti mai puţine comisioane

Dacă vrei să fii mai profitabil în 2022, ai nevoie de mai multe rezervări directe. Comisioanele de 10-15% îţi pot eroda serios profitul şi de ce să munceşti pentru alţii, când este simplu să ai un sistem de rezervări şi plata online ca la Booking. Tot ce ai nevoie este un website şi un Booking Engine, iar la Pynbooking le găseşti pe amândouă. Aduci clienţii pe site, iar acolo accesează ofertele şi camerele disponibile ca pe orice platformă online, accepta condiţiile de anulare, garantează cu un card bancar, plătesc online etc. Majoritatea clienților noştri și/au crescut rezervările directe, mulţumită tehnologiei şi campaniilor inteligente de marketing

Vrei să reduci costurile operaţionale

Supradimensionarea personalului din Recepţie pentru o acoperire 24/7 sau pentru depăşirea momentelor aglomerate poate genera costuri apăsătoare. În 2022 e cazul să laşi tehnologia să muncească pentru tine. Pynbooking acţionează ca un angajat suplimentar, preia automat rezervările de pe site şi agenţii online, completează datele turiştilor, pregăteşte fişele de cazare şi le trimite la semnat digital, generează automat coduri de acces în cameră, completează facturile şi le expediază pe email, trimite automat solicitări de review etc. Totul automat, 24 din 7, fără pauză de masă sau de cafea. Compară costurile (salariu angajat suplimentar versus abonament lunar Pynbooking) și trage singur concluzia. 

Vrei să fidelizezi un număr cât mai mare de oaspeţi
Mulți hotelieri se întreabă cum să procedeze ca turiştii să revină în locația lor. În mod evident, condiţiile de cazare şi calitate serviciilor contează cu precădere, însă marketingul inteligent ajută la fel de mult. Cu Pynbooking poţi derula constant campanii de fidelizare cu ajutorul voucher-elor de reduceri sau acces la servicii complementare. Dacă unui client mulţumit îi oferi o reducere la următoarea rezervare sau upgrade la o cameră superioară sau acces gratuit la anumite servicii (SPA, spre exemplu) şansele să revină cresc simţitor. Mai mult, oamenii se vor simţi respectaţi şi apreciaţi, ceea ce este face cu adevărat diferența în turism.


Ca să te ocupi eficient de hotelul tău ai nevoie de timp și informații, iar Pynbooking le aduce pe ambele. Pynbooking are două componente majore, una operaţională (gestiunea efectivă activităţii) şi una analitică (acces la date pentru analiza activităţii). Fiecare este la fel de importantă, însă la  început de an  prevalează componenta analitică, pentru că îți pune la dispoziţie toate informaţiile necesare pentru o mai bună înţelegere a afacerii. O înţelegere bazată pe datele înregistrate în sistem şi nu pe intuiţie şi memorie. Dacă ai timp şi date, poţi face planuri, îţi poţi stabili obiective clare şi le poţi pune în aplicare. Vei şti exact unde şi cum să intervii pentru că afacerea ta să se dezvolte în 2022.

Îţi dorim succes în noul an și indifferent de obiectivele stabilite, nu uita că facem tehnologia să lucreze pentru tine.

 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Știm cât de important este pentru hotelul tău să ofere clienților cea mai bună experiență la rezervare. Soluțiile integrate sunt cele mai eficiente și prietenoase, atât cu managementul hotelului, cât și cu oaspeții. Nu-i așa că sună bine? Uite cum te putem ajuta să .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Știm cât de important este pentru tine să ai totul bine pus la punct, așa că ne-am gândit că ți-ar prinde bine un property management system (sau simplu, spus PMS) modern.  Iată cum trebuie să fie PMS-ul perfect. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Iată o perspectivă absolut promițătoare, sintetizată într-o serie de facilități care pot mulțumi orice oaspete: motoare de rezervări optimizate, check-in online, recepție fără recepționer, acces în cameră prin intermediul telefonului, aplicație self service pentru oaspeți .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

În sistemul de management al proprietății hotelurilor, intuitiv, securizat și ușor de folosit, toate rezervările din mediul online se încarcă automat, fără erori. Imaginează-ți cum ar fi să ai acces la profilul complet al unui client doar din câteva clickuri. Să lași .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem că ar .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Acum e momentul. Trebuie să avem un glas puternic. Industria noastră, deși e cea mai afectată de pandemie, are încă o problemă care ne costă enorm: e muribundă din punct de vedere tehnologic. E cu mult în urma timpurilor, așa că nu are decât o șansă: readaptare .. citește mai mult