Ați intrat vreodată în ”culisele” unui hotel? Noi vorbim despre motoare de rezervări, check-in online, acces în cameră cu telefonul, camere utilate cu tehnologie smart și totul sună bine și fantastic.
Dar odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu?

Industria hotelieră rămâne una dintre cele mai rezistente la nou în România. Și dacă folosesc un soft de management hotelier, acesta este unul vechi de 10 de ani, cu infrastructură greoaie și update-uri costisitoare.

De ce această fugă de tehnologie? De ce această prăpastie între oaspeți și hotelieri? Când cele două părți vor începe să danseze împreună, și nu nesincronizați?

Când ne gândim la investiții în tehnologie, avem mereu în vedere costurile inițiale și economiile pe termen lung. Tehnologia depășită sporește ineficiența, ceea ce duce la scăderea veniturilor pentru hotelier și la scăderea satisfacției la locul de muncă pentru angajați.

Fie că e vorba de softul de management, de channel manager sau de POS-ul pentru restaurant, angajații folosesc zilnic softuri multiple, care le pot afecta productivitatea, pune piedici și presupun consumul unor resurse de timp prețioase. Tehnologiile digitale, în aceste condiții, devin un exemplu despre cum oamenii pot colabora, pot împărți informații și cunoștințe, și cum pot crește competitivitatea și profitabilitatea unei afaceri. În loc să introduce date manual, cum pretend softurile învechite.

Conținutul livrat de un PMS în Cloud poate furniza angajaților și departamentelor informații prețioase într-un mod ușor de procesat și de folosit. Angajații au acces la ele rapid și ușor și le pot folosi nu doar pentru a informa oaspeții despre evenimente speciale și oferte, dar și pentru a fi siguri că-și înțeleg bine rolurile în cadrul organizației.

 

Așadar, când optați pentru agendă și pix, tabel în office, soft de management de acum 20 de ani sau un PMS în cloud, nu uitați să țineți cont și de angajații voștri. Căci eficiența lor are influență direct asupra vânzărilor și asupra gradului de mulțumire a oaspeților. Dacă tu ai grijă de angajații tăi, ei vor avea, la rândul lor, grijă de oaspeții tăi.
 

 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult