Salut, hotelierule! 

Știm că principala ta grijă este bunăstarea oaspeților și modul prin care aceștia comunică eficient cu angajații hotelului tău. Este perfect normal.

Dar, dacă ești în căutarea unui sistem care te scapă de bătăile de cap cu check-in-ul și check-out-ul? Suntem siguri că îți dorești și eficientizarea gamei de servicii pe care o oferi, și ne bucurăm să-ți urăm bun venit în locul unde problemele tale își găsesc rezolvarea.

Iată cum au reușit alți hotelieri să ofere servicii impecabile și comunicare punctuală între oaspeți și angajați!

PMS: folosește tehnologia în avantajul propriei afaceri

Cu siguranță, „culisele” unui hotel îți sunt cunoscute, dar ai nevoie să te familiarizezi cu mecanismele care pun în funcțiune un hotel de succes, unde clienții vin și pleacă mereu cu zâmbetul pe buze.

Iată o perspectivă absolut promițătoare, sintetizată într-o serie de facilități care pot mulțumi orice oaspete: motoare de rezervări optimizate, check-in online, recepție fără recepționer, acces în cameră prin intermediul telefonului, aplicație self service pentru oaspeți să solicite și alte servicii pe care le oferi fără să coboare la recepție. Sună fantastic, nu-i așa?

Vestea bună e că de acum managerii de hotel și recepționerii pot oferi clienților facilitățiile dorite. Uită de călătoria în timp tipică pentru majoritatea hotelurilor. Mai e normal ca după ce treci de ușa recepției, să călătorești în timp cu 30-40 de ani? Prioritizează comunicarea cu clientul și renunță rapid la agenda și la managementul ținut într-un tabel din Microsoft Office.

Când industria hotelieră rămâne blocată în timp

Industria hotelieră din România rămâne una dintre cele mai reticente la nou. În cazul în care se remarcă folosirea unui soft de management hotelier, acesta este unul vechi de 10 de ani, cu infrastructură greoaie și update-uri costisitoare.

De ce această frică de tehnologie? De ce această prăpastie între oaspeți și hotelieri? Când vor începe cele două părți să vorbească aceeași limbă într-un ritm sincronizat?

Când ne gândim la investițiile în tehnologie, avem mereu în vedere costurile inițiale și economiile pe termen lung. Este important să înțelegi că tehnologia depășită e cel mai fertil teren pentru ineficiență, provocând scăderea veniturilor pentru hotelier. 

În plus, această tehnologie ineficientă impactează direct mulțumirea angajaților față de propriul loc de muncă.

Cum te ajută un PMS în Cloud și actualizarea automată a datelor

Fie că e vorba de softul de management, de channel manager sau de POS-ul pentru restaurant, angajații folosesc zilnic softuri multiple care le afectează productivitatea și favorizează consumul de resurse temporale. 

În aceste condiții, tehnologiile digitale devin un exemplu despre cum oamenii pot colabora eficient prin împărtășirea de informații și cunoștințe. Un alt avantaj al digitalizării este și creșterea competitivității și a caracterului profitabil al afacerii. Introducerea manuală a datelor, așa cum pretind softurile învechite, îți afectează negativ afacerea pe termen lung.

Conținutul livrat de un PMS în Cloud furnizează informații utile angajaților și departamentelor într-o manieră ușor de procesat și de folosit. Angajații au acces rapid la date și le pot folosi pentru a informa oaspeții despre evenimente speciale și oferte, dar și pentru a înțelege mai bine rolul pe care îl au în cadrul organizației.

Așadar, când optezi pentru agendă și pix, tabel în office, soft de management de acum 10 de ani sau un PMS în cloud, gândește-te în primul rând la angajații tăi. Eficiența lor are influență directă asupra vânzărilor și asupra gradului de mulțumire al clienților. 

Dacă tu ai grijă de angajații tăi, ei vor avea, la rândul lor, grijă de oaspeții tăi.

Fii pe aceeași lungime de undă cu oaspeții tăi

După cum vezi, Pynbooking e singura soluție valabilă pentru o afacere hotelieră de succes, mereu în pas cu timpurile și preferințele clienților. Alege să lucrezi eficient, dar și responsabil față de mediul înconjurător pentru că noi te scutim de birocrație inutilă, echipamente IT, dar și de comisioane de mentenanță sau actualizare.

Scopul nostru? Să modernizăm 100% industria hotelieră din România prin furnizarea celor mai moderne și competente soluții.

Construiește vizibilitatea online a proprietății tale hoteliere

Doar de tine depinde vizibilitatea unității tale de cazare, cât și satisfacția oaspeților și a angajaților. 

Dacă vrei să vezi și alte soluții eficiente la provocările cu care se confruntă hotelierii care nu dețin Pynbookng, te invităm pe pyn.ro unde poți intra în legătură cu un consultant.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.