Ați intrat vreodată în ”culisele” unui hotel? Noi vorbim despre motoare de rezervări, check-in online, acces în cameră cu telefonul, camere utilate cu tehnologie smart și totul sună bine și fantastic.
Dar odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu?

Industria hotelieră rămâne una dintre cele mai rezistente la nou în România. Și dacă folosesc un soft de management hotelier, acesta este unul vechi de 10 de ani, cu infrastructură greoaie și update-uri costisitoare.

De ce această fugă de tehnologie? De ce această prăpastie între oaspeți și hotelieri? Când cele două părți vor începe să danseze împreună, și nu nesincronizați?

Când ne gândim la investiții în tehnologie, avem mereu în vedere costurile inițiale și economiile pe termen lung. Tehnologia depășită sporește ineficiența, ceea ce duce la scăderea veniturilor pentru hotelier și la scăderea satisfacției la locul de muncă pentru angajați.

Fie că e vorba de softul de management, de channel manager sau de POS-ul pentru restaurant, angajații folosesc zilnic softuri multiple, care le pot afecta productivitatea, pune piedici și presupun consumul unor resurse de timp prețioase. Tehnologiile digitale, în aceste condiții, devin un exemplu despre cum oamenii pot colabora, pot împărți informații și cunoștințe, și cum pot crește competitivitatea și profitabilitatea unei afaceri. În loc să introduce date manual, cum pretend softurile învechite.

Conținutul livrat de un PMS în Cloud poate furniza angajaților și departamentelor informații prețioase într-un mod ușor de procesat și de folosit. Angajații au acces la ele rapid și ușor și le pot folosi nu doar pentru a informa oaspeții despre evenimente speciale și oferte, dar și pentru a fi siguri că-și înțeleg bine rolurile în cadrul organizației.

 

Așadar, când optați pentru agendă și pix, tabel în office, soft de management de acum 20 de ani sau un PMS în cloud, nu uitați să țineți cont și de angajații voștri. Căci eficiența lor are influență direct asupra vânzărilor și asupra gradului de mulțumire a oaspeților. Dacă tu ai grijă de angajații tăi, ei vor avea, la rândul lor, grijă de oaspeții tăi.