POS Restaurant în cloud

Simplifică și accelerează operațiunile zilnice din restaurant

Începe acum

Gestionează eficient comenzile, comunicarea cu clienţii si plățile

Pynbooking POS preia din operaţiunile de rutină şi te ajută să economiseşti timp, bani şi efort.

Rapid

Preia comenzile în format digital

Cu ajutorul softului POS Restaurant, ospătarii înregistrează comenzile direct pe tabletă sau telefon, prin marcarea produselor solicitate.
Fiecare comandă este transmisă automat către bucătărie și/sau bar, iar angajații își pot concentra atenția exclusiv pe cerinţele clienților.

INFORMAT

Elimină notițele pe hârtie

Bucătarii și barmanii sunt anunțați prin mesaje sonore și vizuale, primite pe tabletă sau telefon, cu privire la comenzile înregistrate de către ospătari.
După ce preparatele sunt gata, sistemul anunţă ospătarii că le pot prelua.

EFICIENT

Facturează simplu și rapid

Pynbooking POS se integrează prin conectori dedicaţi (API) cu baze de date cu toate firmele din România, cu diverse case de marcat omologate și multiple metode de plată.
Încasezi simplu și rapid plățile online, emiți bonuri, facturi și proforme, anulezi și stornezi din câteva click-uri.

Control

Ai acces la informații oriunde, oricând

Softul pentru POS-ul restaurantului folosește fișe de cont analitic pentru a ține evidența cantităților de materii prime, consumabile, semifabricate, obiecte de inventar, produse reziduale și finite, mărfuri și ambalaje.
Astfel, știi exact ce stocuri ai în cadrul fiecărei gestiuni.
La nevoie, poți transfera datele între POS și sistemele externe de contabilitate, precum SAGA și CIEL.

Administrează-ţi afacerea simplu și intuitiv cu Cloud POS restaurant

O gamă largă de opțiuni ți se deschid

Modul PRINT
(note fiscale sau de secție)
Multiple locații
(restaurant, bar, piscină etc.)
Transfer date Ospătar/Bucătar
(bar, bucătărie și altele)
Diverse metode de plată
(numerar, card, tichet, factură, plată online, notă cont)
Evidență strictă
(stocuri, cantitate, valoare)
Balanță stocuri
(total unitate sau magazii)
Evidența intrărilor
(notă intrare recepție)
Fișă magazie
(istoric produse)
Raport note
(perioadă, sală, ospătar)
Raport încasări
(bar, bucătărie, perioadă, sală)
Raport vânzări
(valoare producție, preț vânzare, valoare TVA)
Analiză completă
(pentru o evaluare corectă și complexă a afacerii)
Export contabilitate
(SAGA, CIEL, CSV etc.)
Dezvoltat în Cloud
(flexibil, accesibil și de pe mobil, din orice locație)
AWS Cloud Security
(protecție certificată a datelor)
Suport constant
(echipa noastră te asistă oricând prin chat, direct din contul tău)


Și multe altele….

Digitalizează-ți restaurantul și administrează activitatea dintr-un singur loc


Începe acum