Bine-ai revenit, hotelierule!
 

Știai că peste 80% din rezervările de cazare efectuate de turiști sau oameni de afaceri sunt făcute online? În 2020, odată cu venirea pandemiei această tendință este în creștere, clienții își doresc din ce în ce mai mult să aibă posibilitatea de face o rezervare de pe orice dispozitiv, rapid, cu confirmări în timp real și cu posibilitatea de plati online.


Echipa Pynbooking este dedicată să ajute industria hotelieră să reziste și să depășească această perioadă dificilă. Venim cu soluții reale și cotidiene, croite special pe nevoile tale.


Așadar, ai aflat deja: online-ul este puterea. Însă, ce te faci când trebuie să plătești comisioane către platformele de booking care îți aduc rezervări? Adaugă costurile de dezvoltare al unui website, timpul și energia necesară pentru a căuta varianta optimă a prezentării informațiilor.


Există și altă soluție: modulul Website de la Pynbooking, care îți aduce propriul tău site de brand, prietenos, modern și optimizat. Fară comisioane, fară costuri de dezvoltare.

Atrage online oaspeții, obține mai multe rezervări directe și un control mai bun al relației cu potențialul client, dinainte de a-ți vizita locația.


Iată ce beneficii îți aduce modulul Website Hotel!


24/24 prezență online pentru oaspeți
 

Mută-ți recepția online. Lasă-ți website-ul să vorbească pentru tine. Non-stop, cu zeci, sute sau mii de persoane în același timp. Atât în România cât și la nivel internațional.

Asigură expunerea optimă a locației tale, pe orice dispozitiv, la orice oră. Vei avea un website modern, vizibil atât pe tabletă, telefon, cât și pe desktop.


Actualizare automată a datelor
 

Impreuna cu modulul Booking Engine, Website-ul tău trebuie să transmită întotdeauna viitorilor oaspeți câte camere sunt disponibile, intervalele de timp când unitatea este rezervată, opiniile celor care au fost cazați.

Dacă un oaspete face o rezervare la telefon sau pe o alta platforma de rezervari online, disponibilitatea camerelor se actualizează automat. Comunicând nativ cu modulele Pynbooking datele sunt actualizate în timp real, fără ca tu să faci nimic!

De asemenea, dacă faci orice fel de actualizări precum descrieri ale camerelor sau serviciilor, meniul din restaurant, oferte speciale, le poți face într-un singur loc – în contul tău Pynbooking - iar datele de pe site sunt actualizate automat.

În plus, site-ul este locul unde poți afișa opinii ale oaspeților care ți-au trecut pragul. Este firesc să ai recenzii și pe Google, pe Facebook sau pe platformele de rezervări. Însă, la o căutare pe Google pe cuvinte precum „hotelul tău păreri” sau „hotelul tău recenzii”, oamenii vor găsi și pagina de impresii (pozitive) pe care le vei afișa pe site. Așa câștigi încrederea lor, dinainte de a face rezervarea.


Butonul „Rezervă acum”
 

Acesta este cea mai eficientă armă pe care o ai. Pur și simplu automatizezi tot procesul, iar afacerea ta poate funcționa pe pilot automat. În spatele acestui buton se ascunde modulul Booking Engine, motorul de rezervări care preia datele rezervării, promovează servicii suplimentare, plata online pentru tarife cu plata în avans și transmite toate informațiile în PMS pentru emiterea facturii și confirmarea rezervării.


Am scris acum ceva timp un articol detaliat pe tema acestui buton– „Sună acum” sau „Rezervă acum”.


Mai multe rezervări online fără comision


Da, este adevărat, platformele de booking funcționează al naibii de bine. Însă, noi am dezvoltat modulul Website special pentru a ajuta afacerile din industria hotelieră să atragă mai multe rezervări online fără comision.

Pe website-ul tău, afișezi fotografii de calitate, care îți avantajează proprietatea. Poți include chiar și un tur virtual.

Astfel, controlezi experiența pe care oaspeții o vor avea și creezi deja o primă impresie pozitivă, care îi va convinge.

Dacă ai oaspeți din străinătate, modulul Website te ajută să îți traduci automat site-ul în 9 limbi de circulație internațională. Astfel, tu deții controlul, iar informațiile cu privire la disponibilitate și tarife se vor actualiza automat pe toate versiunile site-ului, fără costuri suplimentare de dezvoltare.


În concluzie, este profitabil!


Indiferent de tipul de website de care ai nevoie, modulul Website Hotel este integrat nativ cu celelalte module Pynbooking. Fără comisioane și pe termen lung, generezi vizitatori, potențiali oaspeți, prin indexarea site-ului tău în Google pentru căutările online.

Economisești costurile cu dezvoltarea deoarece nu mai trebuie să apelezi la o agenție de web design. Iar actualizarea calendarului de rezervări sau a meniului se va face automat.


Fii la curent cu așteptările oaspeților!
 

Cu Pynbooking, afacerea ta e pe mâini bune. Avem grijă, în același timp, și de mediul înconjurător. Te scutim de hârțogăraie dar și de echipamente IT, precum și de comisioane sau costuri de mentenanță sau de actualizare.


Misiunea noastră este de a oferi cele mai eficiente, complete și moderne soluții pentru industria hotelieră din România.


Acum venit și rândul proprietății tale să fie văzută online.


Te invităm să descoperi și mai multe beneficii și soluții la problemele cu care se confruntă hotelierii care încă nu dețin Pynbooking, pe www.pyn.ro


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult