Vă mai amintiți cele patru etape – de la dorința de a călători la check-in în hotelul dvs, acel finish visat?
Și despre cum îl puteți însoți pe turist, în toate cele patru stagii, în așa fel încât în permanență să reprezentați o opțiune pentru el?
După prima etapă – Dorința, și a doua – Planul, ajungem la cea de-a treia și care ne interesează cel mai mult:
Rezervarea.
Turistul are informația, știe ce vrea. Urmează să facă rezervarea, cardul este la îndemână. Momentul critic.
Nu ai voie să-l pierzi acum, accidentele nu sunt permise.
Cum trebuie să fie site-ul tău în așa fel încât să nu pierzi rezervarea?
Ușurează-i procesul. Am spus-o și o repetăm. Optimizează pentru mobil și fă-ți site-ul responsiv. Este esențial, este crucial. 40 la sută din rezervări sunt făcute de pe mobil sau tabletă. Scoate covorul roșu și fă-i să se simtă comod.
Dacă site-ul tău nu e mobile-friendly, ai 77% șanse să pierzi rezervarea.
Ce trebuie să faci?
1. Conținut clar, design simplu, site responsiv, care se încarcă rapid. 60 la sută dintre utilizatori se așteaptă ca o pagină să se încarce în mai puțin de 3 secunde. Pe scurt: dacă se mișcă greu, vei pierde clienți.

2. Limitează numărul de pași pe care trebuie să-i facă pentru a încheia rezervarea. Butonul de ”rezervă acum” să fie mare, vizibil. Rezervarea trebuie să fie încheiată din câteva clickuri.

3. Simplifică afișarea prețurilor și elimină problemele legate de plățile online
 Străinii trebuie să aibă posibilitatea de a vedea prețurile în ce monedă doresc ei.
Elimină problemele legate de plățile online
Mulți vizitatori abandonează rezervarea când întâmpină probleme în această etapă. Asigură-le o modalitate de plată simplă. Nu vrei să-ți plimbi vizitatorii de pe o pagină pe alta și în ”n” aplicații. Când vine vorba de redirecționări, nu uita că vizitatorii devin… nervoși, suspicioși. 2/3 dintre americani devin suspicioși când sunt redirecționați.20% dintre germani ar abandona o rezervare dacă au îndoieli legate de Securitate.17% dintre australieni au renunțat la o plată care a durat prea mult.63% dintre chinezi spun că o procedură de plată prea complicată îi nemulțumește.
O treime dintre americani și britanici ar abandona o achiziție dacă nu este afișat prețul în dolari și în lire sterline
Francezii vor renunța la o rezervare dacă prețul nu este afișat în euro.

4. Accentuează senzația de urgență

Amintește-le vizitatorilor că perioada de reducere de X la sută este limitată sau că e valabilă pentru un anumit număr de camere. Subliniază că e cel mai bun preț garantat pentru a încuraja rezervările directe de pe site-ul tău.

5. Eliberează-i de sentimentul de vinovăție

Cum? După ce-a făcut plata, amintește-i ce alegere excelentă a făcut.
Trimite-i un email automat cu asigurarea că a fost făcută rezervarea. 96 la sută dintre americani și germani afirmă că e foarte important mailul de confirmare.
PYNBOOKING face și asta. Emailul de confirmare îi asigură că e totul în regulă, că hotelul tău e unul respectabil, de încredere și că totul va funcționa conform planului.

Ce am de făcut? (IV). Iata-te cu oaspeții la ușa hotelului