Vă mai amintiți cele patru etape – de la dorința de a călători la check-in în hotelul dvs, acel finish visat?
Și despre cum îl puteți însoți pe turist, în toate cele patru stagii, în așa fel încât în permanență să reprezentați o opțiune pentru el?
După prima etapă – Dorința, și a doua – Planul, ajungem la cea de-a treia și care ne interesează cel mai mult:
Rezervarea.
Turistul are informația, știe ce vrea. Urmează să facă rezervarea, cardul este la îndemână. Momentul critic.
Nu ai voie să-l pierzi acum, accidentele nu sunt permise.
Cum trebuie să fie site-ul tău în așa fel încât să nu pierzi rezervarea?
Ușurează-i procesul. Am spus-o și o repetăm. Optimizează pentru mobil și fă-ți site-ul responsiv. Este esențial, este crucial. 40 la sută din rezervări sunt făcute de pe mobil sau tabletă. Scoate covorul roșu și fă-i să se simtă comod.
Dacă site-ul tău nu e mobile-friendly, ai 77% șanse să pierzi rezervarea.
Ce trebuie să faci?
1. Conținut clar, design simplu, site responsiv, care se încarcă rapid. 60 la sută dintre utilizatori se așteaptă ca o pagină să se încarce în mai puțin de 3 secunde. Pe scurt: dacă se mișcă greu, vei pierde clienți.

2. Limitează numărul de pași pe care trebuie să-i facă pentru a încheia rezervarea. Butonul de ”rezervă acum” să fie mare, vizibil. Rezervarea trebuie să fie încheiată din câteva clickuri.

3. Simplifică afișarea prețurilor și elimină problemele legate de plățile online
 Străinii trebuie să aibă posibilitatea de a vedea prețurile în ce monedă doresc ei.
Elimină problemele legate de plățile online
Mulți vizitatori abandonează rezervarea când întâmpină probleme în această etapă. Asigură-le o modalitate de plată simplă. Nu vrei să-ți plimbi vizitatorii de pe o pagină pe alta și în ”n” aplicații. Când vine vorba de redirecționări, nu uita că vizitatorii devin… nervoși, suspicioși. 2/3 dintre americani devin suspicioși când sunt redirecționați.20% dintre germani ar abandona o rezervare dacă au îndoieli legate de Securitate.17% dintre australieni au renunțat la o plată care a durat prea mult.63% dintre chinezi spun că o procedură de plată prea complicată îi nemulțumește.
O treime dintre americani și britanici ar abandona o achiziție dacă nu este afișat prețul în dolari și în lire sterline
Francezii vor renunța la o rezervare dacă prețul nu este afișat în euro.

4. Accentuează senzația de urgență

Amintește-le vizitatorilor că perioada de reducere de X la sută este limitată sau că e valabilă pentru un anumit număr de camere. Subliniază că e cel mai bun preț garantat pentru a încuraja rezervările directe de pe site-ul tău.

5. Eliberează-i de sentimentul de vinovăție

Cum? După ce-a făcut plata, amintește-i ce alegere excelentă a făcut.
Trimite-i un email automat cu asigurarea că a fost făcută rezervarea. 96 la sută dintre americani și germani afirmă că e foarte important mailul de confirmare.
PYNBOOKING face și asta. Emailul de confirmare îi asigură că e totul în regulă, că hotelul tău e unul respectabil, de încredere și că totul va funcționa conform planului.

Ce am de făcut? (IV). Iata-te cu oaspeții la ușa hotelului


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult