23 Sep

PYNBOOKING este unicul soft de management hotelier din România care oferă posibilitatea hotelurilor, pensiunilor și tuturor structurilor de cazare să tranzacționeze vacanțe în rate cu cardul și/sau cu plata online.


PYNBOOKING, prin parteneriatul cu cel mai mare procesator de plăți din România, euplatesc.ro (detalii
aici), pune la dispoziția celor interesați un instrument fără precedent în industria serviciilor românești, în general, și în industria ospitalității, în particular. Clientul poate achita cazarea cu cardul fără ca hotelul să dețină un POS bancar. Oaspetele poate plăti din email, de pe propriul telefon mobil, sau de pe device-ul hotelului, device conectat la PYNBOOKING.


Cazarea cu plata în rate este disponibilă oricui deține un card de credit emis de Banca Comercială Română, Banca Transilvania, Alpha Bank, OTP Bank. Astfel, o vacanță devine mult mai accesibilă, iar costurile nu mai sunt o corvoadă.

Cine beneficiază de plată cu cardul sau plată în rate prin euplatesc.ro? Orice client al unui hotel-partener PYNBOOKING.

Plata se poate face atât din PMS (fiecare rezervare are buton de plată), cât și din emailul trimis de PYNBOOKING clientului sau din contul acestuia pe site-ul hotelului/unității de cazare.

Clienții își vor permite vacanțe mai ușor, cu un simplu card la recepție, fără birocrație, fără hârtii, iar hotelierii vor vinde mai mult. Win-win, nu?

 

 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. read more

10 May

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. read more

08 Feb

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. read more

06 Mar

De ce mentalitatea ”Să muncească, de-aia-l plătesc!” e una falimentară

Ce resorturi psihologice îl fac pe angajator să-și dorească un angajat care muncește inutil? Ce mecanisme, ce strategii îl fac să prefere să nu-și doteze angajații cu instrumente care le-ar mări productivitatea, care i-ar aduce și lui profit, care le-ar eficientiza activitatea? .. read more

30 Jan

5 trenduri la care hotelierii trebuie să fie atenți

Prezența ta pe FB cum este? Ai un facebook engine? Clienții tăi sunt încurajați să ofere feedback? De câte ori este pagina ta tăguită în postările de vacanță ale oaspeților tăi? Dar ale celor care vin la conferințe? Cu conținutul cum stai? .. read more

27 Apr

Vreau să dea check-in în hotelul meu. Ce am de făcut? (II)

Continuăm seria de articole în care îți arătăm care este procesul prin care trece un turist de la dorința de a călători până și la check in și cum te poți insera în demersul unei călătorii, de la apariția ideii până la execuția ei. .. read more

23 Nov

9 sfaturi pentru cei din industria hotelieră de la Anthony Melchiorri, gazda Hotel Impossible

Tehnologia e minunată, dar ideea serviciilor personalizate pe care le oferă e și mai minunată. Asta înseamnă industria ospitalității. Cunoașteți-vă oaspeții, aflați că e ziua lor, oferiți-le un mic cadou, un discount de Crăciun, fidelizați-i. Folosiți tehnologia ca să .. read more

12 Sep

Hotelieri, hotelul trebuie să fie ca un ceas: nu se oprește când voi dormiți

Pentru că PYNBOOKING nu se instalează. PYNBOOKING se accesează. Ca un website. Ca emailul. Ca site-ul tău porno preferat. .. read more

09 Mar

Ce efect va avea GDPR asupra domeniului hotelier?

Ca hotelier, primești informații ale clienților prin intermediul mai multor canale (telefon, fax, email, site propriu, booking.com etc). Informațiile sunt găzduite în locuri diferite. Software-ul tău îți poate oferi o centralizare a acestor informații? Știi unde sunt ele și cum .. read more

24 Apr