42% dintre români îşi aleg locaţia pentru vacanţă în funcţie de restricţiile legate de Covid19, iar 28% se tem că oamenii s-au relaxat prea mult şi nu mai respectă măsurile de igienă şi distanţare socială. (conform Agerpres ) Dacă vrei să îi ai printre clienţi, oferă-le o experienţă fără contact fizic, adică foloseşte tehnologia pentru a suplini interacţiunea directă dintre angajaţii tai şi turişti. Cu Pynbooking PMS automatizezi toate fluxurile de lucru, de la rezervare, la plecare, fără implicarea unui operator uman. Nu doar că vei respecta normele de distanţare socială, dar vei creşte eficienţa activităţii şi vei reduce costurile. Hai să analizăm cum este posibil.
 

Tehnologia actuală face posibilă interacţiunea cu clienţii, fără un contact direct faţă în faţă. Acest proces poate fi automatizat complet, de la rezervare până la check-out şi plată. Practic, poţi funcţiona fără oameni în Recepţie prin folosirea soluţiilor Pynbooking, ce permit Check-in/Check-out exclusiv  online, e-Signature, Room Service, plăţi online etc, totul pe mobil, direct din contul oaspetelui. Multe hoteluri şi-au dat seama că au nevoie de aceste facilităţi odată cu pandemia, însă le vor păstra pe termen lung, deoarece oferă o serie de beneficii evidente. Un client ne mărturisea recent, că într-un an a ajuns ca 98% dintre oaspeţi să prefere interactiunea cu hotelul prin aplicaţia de self-service Guest App. Pune-ţi o întrebare simplă: unde interacţionează angajaţii tăi cu clienţii?

La sosire şi cazare

Recepţia este principalul spaţiu cu interacţiune fizică. Păstrarea distanţei şi impunerea unor regului nu elimină complet temerile oamenilor, ci chiar prelungesc timpul de aşteptare. Pynbooking automatizează aceste operaţiuni, încă de la rezervare. Clientul primeşte un link individual, prin care accesează aplicaţia de self-service (Guest App) şi prin care îşi poate gestiona întreaga şedere.

Fişele de cazare sunt precompletate cu datele furnizate la rezervare, iar clientul o semnează digital la sosirea în hotel sau pensiune. Nu este nevoie a se prezinte la Recepţie, nu atinge pix/stilou sau formular pe hârtie. Fişa de cazare este arhivată digital şi este oricând accesibilă prin PMS. Checkout-ul se finalizează tot în Guest App, iar dacă hotelul este dotat cu yale inteligente, oaspeţii primesc codurile de acces în camere, se cazează singuri, fără contact direct cu angajaţii din Recepţie.

În timpul şederii

Pe parcursul sejurului, principala interacţiune este cu personalul de la curăţenie şi cu cel din sala de mese. Pentru prima situaţie, Pynbooking oferă un modul de Housekeeping direct în Guest App, accesibilă pe telefonul mobil. Astfel, oaspeții pot solicita servicii de curăţenie în cameră sau pot opta să nu fie deranjaţi. Pentru a doua situaţie există modulul Room Service, prin care clienţii pot comanda micul dejun sau alte produse în cameră. Dacă ai şi un website bogat în informaţii, oaspeţii vor interacţiona cu personalul hotelului, doar dacă doresc. Practic însă, Pynbooking elimină nevoia interacţiunii cu personalul din hotel pe durata sejurului.

La plecare

Plecarea unui client implică două operaţiuni: check-out şi plată. Ambele pot fi automatizate, astfel încât să nu implice interacţiune fizică. Pynbooking se integrează cu numeroşi procesatori de plăţi, iar clienţii plătesc direct cu un card de credit sau debit în GuestApp cazarea și serviciile extra solicitate. Sistemul emite automat factura fiscală, în conformitate cu datele oferite de clienţi şi o expediază pe adresa de email furnizată. Totul se întâmplă fără asistenţă umană, fără hârtii semnate şi fără nevoia unui contact direct. După finalizarea acestor operaţiuni, sistemul dezactivează automat orice cod de acces a avut clientul respectiv. Mai mult, trimite o invitaţie pentru completarea unui chestionar şi evaluarea serviciilor de care a beneficiat.
 

Foarte important de ştiut este ca Guest App nu necesită descărcare şi instalare şi nu depinde de sistemul de operare al telefonului. Este o aplicaţie web, accesibilă prin link-ul primit la rezervare şi funcţionează, fără înregistrare, indiferent dacă oaspetele are iOS sau Android.

De ce să optezi pentru o tehnologie care pelimină contactului fizic?

  • Oferi clienţilor un mod inteligent şi modern de interacțiune
  • Respecţi regulile de distanţare fizică
  • Nu expui personalul unor contacte inutile în contextul pandemiei
  • Elimini cozile din Recepţie sau reduci timpul de aşteptare
  • Reduci presiunea asupra personalului
  • Oferi discreţie

Funcţionalităţile de self-service oferite de Pynbooking (pe acest subiect citeşte şi  articolul Guest App, majordomul virtual al hotelului tău)  sunt utile atât în contextul pandemiei, cât şi pentru clienţi care apreciază discreţia sau sunt foarte grăbiţi. Mai mult, contribuie la automatizarea unor procese simple şi repetitive, ceea ce în final îţi va aduce un plus de eficienţă. Iată de ce hotelurile care oferă o experiență fără contact fizic nu sunt doar mai atractive în prezent, ci vor avea de câştigat pe termen lung, mai ales în relaţie cu noul val de consumatori, tineri şi digitalizaţi.


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Știm cât de important este pentru hotelul tău să ofere clienților cea mai bună experiență la rezervare. Soluțiile integrate sunt cele mai eficiente și prietenoase, atât cu managementul hotelului, cât și cu oaspeții. Nu-i așa că sună bine? Uite cum te putem ajuta să .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Știm cât de important este pentru tine să ai totul bine pus la punct, așa că ne-am gândit că ți-ar prinde bine un property management system (sau simplu, spus PMS) modern.  Iată cum trebuie să fie PMS-ul perfect. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Iată o perspectivă absolut promițătoare, sintetizată într-o serie de facilități care pot mulțumi orice oaspete: motoare de rezervări optimizate, check-in online, recepție fără recepționer, acces în cameră prin intermediul telefonului, aplicație self service pentru oaspeți .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

În sistemul de management al proprietății hotelurilor, intuitiv, securizat și ușor de folosit, toate rezervările din mediul online se încarcă automat, fără erori. Imaginează-ți cum ar fi să ai acces la profilul complet al unui client doar din câteva clickuri. Să lași .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem că ar .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Acum e momentul. Trebuie să avem un glas puternic. Industria noastră, deși e cea mai afectată de pandemie, are încă o problemă care ne costă enorm: e muribundă din punct de vedere tehnologic. E cu mult în urma timpurilor, așa că nu are decât o șansă: readaptare .. citește mai mult