07 Aug

 

Dacă nu faci parte dintr-un lanț hotelier mare, care vine cu departamente și strategii de marketing bine puse la punct, cu siguranță te-ai întrebat ce poți face ca să atragi mai mulți clienți. Nu mai e suficient să fii listat pe cât mai multe canale și site-uri de distribuție, ai nevoie și de un site care arată bine, de recenzii pozitive și conținut de calitate. Iată ideile noastre pentru tine.

  1. Implementează un program de loialitate

Caută un soft de management care să ofere opțiunea generării de vouchere, discounturi. Pentru clienții fideli, poți emite astfel de bonusuri în așa fel încât să-i convingi să revină. PYN este un astfel de program, întreabă un consultant aici.

  1. Afișează pe site un tur virtual

Atunci când vrei să convingi un client să se cazeze la tine, una dintre bariere este: nu știu cum arată camerele. Propune pe site un tur virtual în așa fel încât clienții să vizualizeze imediat ceea ce le propui.

  1. Accesează o campanie de reclama în online

Sigur că nu dispui de bugete fabuloase destinate advertisingului. De aceea, mediul online e cel adecvat ție. O campanie pe fb poate fi extrem de eficientă cu condiția să fie targetată spre publicul căruia tu te adresezi. Ca să știi cui te adresezi, trebuie să ai acces la datele reale, actualizate ale foștilor tăi clienți, iar asta presupune un soft care îți centralizează aceste date. Odată ce le-ai accesat, ți-ai dezvoltat o bază pentru publicul-țintă. Pe măsură ce campania se desfășoară, vei obține și mai multe date. Folosește-te de toate acestea pentru a-ți rafina targetarea.

  1. Adaugă mereu conținut nou și actual pe site

Marketingul prin conținut este una dintre cele mai eficiente metode pentru a-ți crește rezervările. Înainte de a-l livra, află ce-i interesează pe clienții tăi, ce subiecte îi atrag și oferă-le informația necesară. Astfel, vei câștiga încrederea vizitatorilor și vei crește șansa de a-i transforma în clienți. Vezi care sunt întrebările legate de locurile din împrejurimi, ce evenimente au loc, ce se poate vizita, care-i cel mai bun restaurant etc.

  1. Apelează la un expert pentru marketing digital

Te va ajuta să urci în căutări, să-ți manageriezi prezența în social media, va colabora cu tine în îmbunătățirea review-urilor de pe internet.

  1. Folosește tehnici SEO ca să fii găsit

Traficul pe care-l câștigi organic rămâne o modalitate profitabilă de a-ți atrage clienți. Lumea hotelurilor este una competitivă și în online, și în offline, de aceea, fiecare activitate pe care o întreprinzi trebuie să fie una bine gândită. Consultantul SEO ar trebui să-ți sugereze ce fel de conținut să creezi și să dezvolte o serie de strategii pentru a-ți spori vizibilitatea pe anumiți termeni căutați, care să targeteze clienții și nevoile lor în fiecare etapă a rezervării.

  1. Afișează un calendar al evenimentelor locale

Ca hotelier mic sau independent, ai un site care poate fi ușor updatat? Care poate interacționa în multiple zone cu clienții? La PYN, oferim un astfel de site. Astfel, îți vei ține clienții la curent cu evenimentele care-I pot interesa, concrete, târguri, festivaluri etc.

  1. Roagă-ți clienții să lase o recenzie post-ședere

Știm, îi rogi, dar uită. Ca să nu mai uite, există programe care trimit automat invitație la review online. Știi vorba aceea, scripta manent, verba volant. PYN face asta. Le amintește clienților tăi să spună ce le-a plăcut la șederea lor. Majoritatea celor care fac rezervări online au grijă să citească review-urile înainte. Dacă serviciile tale sunt de calitate, e cea mai bună reclamă (și gratuită!), pe care o poți avea. Nimeni nu te va evalua mai onest decât clienții și nimeni nu e mai demn de încredere pentru noii clienți decât cei care ți-au încercat deja serviciile.

  1. Un soft intuitiv

Clientul X a mai fost la tine și în fiecare seară a comandat o sticlă de vin. Clienta Y s-a dus la masaj. Cum ar fi să ai un soft care să știe deja toate acestea, cu un cont al clientului cu absolut toate preferințele, comenzile, serviciile accesate și, la următoarea vizită, să-i propui tu acele servicii înainte să apuce el să și le dorească?

  1. Comunicare în social media

Hotelurile au mult de câștigat din marketingul în social media. Sunt canale pe care, ca hotelier, le poți utiliza pentru a vorbi direct cu clienții și pentru a întări relația cu ei. Poți anunța acolo oferte speciale, pachetele, serviciile noi, pentru a posta fotografii care să nască dorința de ”ah, ce m-aș duce acolo”. Iar toate astea, gratuit.

Dacă materialele noastre vă sunt utile, nu uitați să dați like/follow paginii noastre de facebook.


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. read more

10 May

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. read more

08 Feb

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. read more

06 Mar

De ce mentalitatea ”Să muncească, de-aia-l plătesc!” e una falimentară

Ce resorturi psihologice îl fac pe angajator să-și dorească un angajat care muncește inutil? Ce mecanisme, ce strategii îl fac să prefere să nu-și doteze angajații cu instrumente care le-ar mări productivitatea, care i-ar aduce și lui profit, care le-ar eficientiza activitatea? .. read more

30 Jan

5 trenduri la care hotelierii trebuie să fie atenți

Prezența ta pe FB cum este? Ai un facebook engine? Clienții tăi sunt încurajați să ofere feedback? De câte ori este pagina ta tăguită în postările de vacanță ale oaspeților tăi? Dar ale celor care vin la conferințe? Cu conținutul cum stai? .. read more

27 Apr

Vreau să dea check-in în hotelul meu. Ce am de făcut? (II)

Continuăm seria de articole în care îți arătăm care este procesul prin care trece un turist de la dorința de a călători până și la check in și cum te poți insera în demersul unei călătorii, de la apariția ideii până la execuția ei. .. read more

23 Nov

9 sfaturi pentru cei din industria hotelieră de la Anthony Melchiorri, gazda Hotel Impossible

Tehnologia e minunată, dar ideea serviciilor personalizate pe care le oferă e și mai minunată. Asta înseamnă industria ospitalității. Cunoașteți-vă oaspeții, aflați că e ziua lor, oferiți-le un mic cadou, un discount de Crăciun, fidelizați-i. Folosiți tehnologia ca să .. read more

12 Sep

Hotelieri, hotelul trebuie să fie ca un ceas: nu se oprește când voi dormiți

Pentru că PYNBOOKING nu se instalează. PYNBOOKING se accesează. Ca un website. Ca emailul. Ca site-ul tău porno preferat. .. read more

09 Mar

Ce efect va avea GDPR asupra domeniului hotelier?

Ca hotelier, primești informații ale clienților prin intermediul mai multor canale (telefon, fax, email, site propriu, booking.com etc). Informațiile sunt găzduite în locuri diferite. Software-ul tău îți poate oferi o centralizare a acestor informații? Știi unde sunt ele și cum .. read more

24 Apr