Una dintre cele mai mari reticențe ale clienților noștri când fac trecerea de la un PMS traditional, legacy, la PYNBOOKING, care este un PMS soft-as-a-service este legată de modul în care se va desfășura migrarea. Întrebarea pe care ne-o pun cel mai des este: Cât de ușor este să migrezi la un soft în Cloud?

Există câteva aspecte care trebuie luate în considerare.

1.Documentarea prealabilă

Vedeți ce infrastructură IT aveți, ce nevoi și căutați o soluție PMS integrată care să asigure acces ușor: un login simplu, conectare, conexiuni simple cu alte softuri de care credeți că veți avea nevoie și interfețe prietenoase, care vor putea fi manipulate prin câteva clickuri.

2.Nu vă sfătuim să rulați sistemul vechi și pe cel nou în paralel

Mulți clienți speră că tranziția va fi mai ușoară dacă trecerea va fi treptată și vechiul sistem va continua să fie folosit în paralel cu cel nou până când angajații se vor fi obișnuit complet cu acesta. Da, poate e greu, poate aveți senzația că săriți în gol, că e mai prietenos să faceți lucrurile așa cum v-ați obișnuit, dar nu va fi decât o distragere, plus timp pierdut cu munca dublă. Trecerea trebuie făcută în mod decisiv, brusc. E mai eficient.

În al doilea rând, dacă de obicei o astfel de schimbare, de la un software la altul, este o sarcină complexă, care poate rezulta în săptămâni de întreruperi, pierderi de productivitate și dureri de cap, migrarea în Cloud este cu totul altceva. Experiența trecerii este una lină, în care providerul de servicii se ocupă de tranziție și te consiliază. Când vine vorba de date, noul furnizor va oferi o soluție și nimic nu se va pierde. PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o zi sau două.

Odată setup-ul realizat, PYNBOOKING va oferi suportul necesar. Soluțiile în Cloud însă sunt simplu de folosit, intuitive și adecvate tuturor utilizatorilor, indiferent de dexteritatea lor în IT. Chiar și cel mai puțin priceput angajat poate căpăta ușor acces la informațiile de care are nevoie printr-un simplu click pe un buton.­­­­­

3.Viața în Cloud

Drumul spre Cloud e unul lin și fără hopuri pentru toți hotelierii, mari și mici. Odată realizat transferul, vei fi câștigat o alternativă mai rapidă, mai puțin riscantă și mult mai puțin costisitoare la o aplicație la care ai acces de pe orice device cu conexiune la internet.

Bonus: mai multe șanse de creștere a veniturilor, mai multe oportunități oferite clienților. 

Nu în ultimul rând, un PMS în Cloud înseamnă timp și bani economisiți, flexibilitate sporită, atenție mai mare acordată clientului și nu monitorului calculatorului.