A început sfârșitul! Desigur, v-ați prins că nu este vorba despre Apocalipsă :-)

Se apropie finalul acestui an. Ne facem bilanțuri și, apoi, planuri. Vedem ce-am putea schimba, îmbunătăți în modul în care ne administrăm afacerea.

Dar, oare nu facem asta pe fiecare final de an!?

PYNBOOKING te îndeamnă ca de data aceasta să o faci mai eficient, pentru a fi sigur că nu ratezi niciun val. Cum?


1. Vinde de acum

Există early bookers. Adresează-te lor!
Știai că nemții rezervă în medie cu 80 de zile înainte? Da, vinde de acum vacanțele de primăvară sau de Paște. Nu aștepta să apară ghioceii ca să interacționezi cu clienții tăi.
Ia-ți un Channel Manager performant, care să te ajute să ții eficient gestiunea rezervărilor.


2. Interacționează mai mult

Angajează-te în interacțiuni cu potențialii oaspeți, altfel decât ai făcut-o până acum!
Fidelizează-i pe cei care au fost deja clienții tăi (oferi check-in online? Atunci, ai datele lor de contact).
Promovează-te celor care nu te cunosc (site-ul tău cum arată? Dar prezența în social media?). Fă campanii de advertising.
Gândește-te numai că 74 la sută dintre cei care călătoresc postează fotografii din vacanță. Profită de asta: e publicitate gratuită.


3. Fii mobil

Profită de tehnologia mobilă!
Tot mai mulți clienți își fac rezervările de pe mobil. De mileniali nici nu încape îndoială.
Dacă site-ul tău nu este optimizat pentru mobil, fii sigur că vizitatorii vor părăsi incinta cât ai zice pește.
Dacă vrei să te menții între opțiunile lor, asigură-te că site-ul tău este mobile-friendly.
 

4. Simplifică procesul de rezervare

Cu cât are mai multe ”hopuri” de trecut până la rezervare, cu atât cresc șansele că turistul să renunțe sau să se răzgândească. Ușurează treaba oaspetelui, oferindu-i un buton de ”Rezervă acum”, vizibil pe orice pagină. Pune-l și pe pagina de Facebook a hotelului.
Transformă-ți site-ul și pagina Facebook în magazine online. Ai nevoie de un Booking Engine integrat cu site-ul. Întreabă un consultant aici despre cum funcționează Booking Engine-ul PYNBOOKING.


5. Fii selectiv

Alege ce canale de marketing ți se potrivesc!
Nu te risipi în mai multe direcții, fără o țintă clară. Alege o soluție de management integrată, care-ți acoperă toate nevoile. Așa îți vei investi mai eficient bugetul de care dispui.


Solicită un consultant PYNBOOKING AICI și discută cu el despre nevoile tale!




 

Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Știm cât de important este pentru hotelul tău să ofere clienților cea mai bună experiență la rezervare. Soluțiile integrate sunt cele mai eficiente și prietenoase, atât cu managementul hotelului, cât și cu oaspeții. Nu-i așa că sună bine? Uite cum te putem ajuta să .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Știm cât de important este pentru tine să ai totul bine pus la punct, așa că ne-am gândit că ți-ar prinde bine un property management system (sau simplu, spus PMS) modern.  Iată cum trebuie să fie PMS-ul perfect. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

În sistemul de management al proprietății hotelurilor, intuitiv, securizat și ușor de folosit, toate rezervările din mediul online se încarcă automat, fără erori. Imaginează-ți cum ar fi să ai acces la profilul complet al unui client doar din câteva clickuri. Să lași .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Iată o perspectivă absolut promițătoare, sintetizată într-o serie de facilități care pot mulțumi orice oaspete: motoare de rezervări optimizate, check-in online, recepție fără recepționer, acces în cameră prin intermediul telefonului, aplicație self service pentru oaspeți .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem că ar .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Acum e momentul. Trebuie să avem un glas puternic. Industria noastră, deși e cea mai afectată de pandemie, are încă o problemă care ne costă enorm: e muribundă din punct de vedere tehnologic. E cu mult în urma timpurilor, așa că nu are decât o șansă: readaptare .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult