A început sfârșitul! Desigur, v-ați prins că nu este vorba despre Apocalipsă :-)

Se apropie finalul acestui an. Ne facem bilanțuri și, apoi, planuri. Vedem ce-am putea schimba, îmbunătăți în modul în care ne administrăm afacerea.

Dar, oare nu facem asta pe fiecare final de an!?

PYNBOOKING te îndeamnă ca de data aceasta să o faci mai eficient, pentru a fi sigur că nu ratezi niciun val. Cum?


1. Vinde de acum

Există early bookers. Adresează-te lor!
Știai că nemții rezervă în medie cu 80 de zile înainte? Da, vinde de acum vacanțele de primăvară sau de Paște. Nu aștepta să apară ghioceii ca să interacționezi cu clienții tăi.
Ia-ți un Channel Manager performant, care să te ajute să ții eficient gestiunea rezervărilor.


2. Interacționează mai mult

Angajează-te în interacțiuni cu potențialii oaspeți, altfel decât ai făcut-o până acum!
Fidelizează-i pe cei care au fost deja clienții tăi (oferi check-in online? Atunci, ai datele lor de contact).
Promovează-te celor care nu te cunosc (site-ul tău cum arată? Dar prezența în social media?). Fă campanii de advertising.
Gândește-te numai că 74 la sută dintre cei care călătoresc postează fotografii din vacanță. Profită de asta: e publicitate gratuită.


3. Fii mobil

Profită de tehnologia mobilă!
Tot mai mulți clienți își fac rezervările de pe mobil. De mileniali nici nu încape îndoială.
Dacă site-ul tău nu este optimizat pentru mobil, fii sigur că vizitatorii vor părăsi incinta cât ai zice pește.
Dacă vrei să te menții între opțiunile lor, asigură-te că site-ul tău este mobile-friendly.
 

4. Simplifică procesul de rezervare

Cu cât are mai multe ”hopuri” de trecut până la rezervare, cu atât cresc șansele că turistul să renunțe sau să se răzgândească. Ușurează treaba oaspetelui, oferindu-i un buton de ”Rezervă acum”, vizibil pe orice pagină. Pune-l și pe pagina de Facebook a hotelului.
Transformă-ți site-ul și pagina Facebook în magazine online. Ai nevoie de un Booking Engine integrat cu site-ul. Întreabă un consultant aici despre cum funcționează Booking Engine-ul PYNBOOKING.


5. Fii selectiv

Alege ce canale de marketing ți se potrivesc!
Nu te risipi în mai multe direcții, fără o țintă clară. Alege o soluție de management integrată, care-ți acoperă toate nevoile. Așa îți vei investi mai eficient bugetul de care dispui.


Solicită un consultant PYNBOOKING AICI și discută cu el despre nevoile tale!




 

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.