A început sfârșitul! Desigur, v-ați prins că nu este vorba despre Apocalipsă :-)

Se apropie finalul acestui an. Ne facem bilanțuri și, apoi, planuri. Vedem ce-am putea schimba, îmbunătăți în modul în care ne administrăm afacerea.

Dar, oare nu facem asta pe fiecare final de an!?

PYNBOOKING te îndeamnă ca de data aceasta să o faci mai eficient, pentru a fi sigur că nu ratezi niciun val. Cum?


1. Vinde de acum

Există early bookers. Adresează-te lor!
Știai că nemții rezervă în medie cu 80 de zile înainte? Da, vinde de acum vacanțele de primăvară sau de Paște. Nu aștepta să apară ghioceii ca să interacționezi cu clienții tăi.
Ia-ți un Channel Manager performant, care să te ajute să ții eficient gestiunea rezervărilor.


2. Interacționează mai mult

Angajează-te în interacțiuni cu potențialii oaspeți, altfel decât ai făcut-o până acum!
Fidelizează-i pe cei care au fost deja clienții tăi (oferi check-in online? Atunci, ai datele lor de contact).
Promovează-te celor care nu te cunosc (site-ul tău cum arată? Dar prezența în social media?). Fă campanii de advertising.
Gândește-te numai că 74 la sută dintre cei care călătoresc postează fotografii din vacanță. Profită de asta: e publicitate gratuită.


3. Fii mobil

Profită de tehnologia mobilă!
Tot mai mulți clienți își fac rezervările de pe mobil. De mileniali nici nu încape îndoială.
Dacă site-ul tău nu este optimizat pentru mobil, fii sigur că vizitatorii vor părăsi incinta cât ai zice pește.
Dacă vrei să te menții între opțiunile lor, asigură-te că site-ul tău este mobile-friendly.
 

4. Simplifică procesul de rezervare

Cu cât are mai multe ”hopuri” de trecut până la rezervare, cu atât cresc șansele că turistul să renunțe sau să se răzgândească. Ușurează treaba oaspetelui, oferindu-i un buton de ”Rezervă acum”, vizibil pe orice pagină. Pune-l și pe pagina de Facebook a hotelului.
Transformă-ți site-ul și pagina Facebook în magazine online. Ai nevoie de un Booking Engine integrat cu site-ul. Întreabă un consultant aici despre cum funcționează Booking Engine-ul PYNBOOKING.


5. Fii selectiv

Alege ce canale de marketing ți se potrivesc!
Nu te risipi în mai multe direcții, fără o țintă clară. Alege o soluție de management integrată, care-ți acoperă toate nevoile. Așa îți vei investi mai eficient bugetul de care dispui.


Solicită un consultant PYNBOOKING AICI și discută cu el despre nevoile tale!




 

Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult