03 Dec
A început sfârșitul! Desigur, v-ați prins că nu este vorba despre Apocalipsă :-)

Se apropie finalul acestui an. Ne facem bilanțuri și, apoi, planuri. Vedem ce-am putea schimba, îmbunătăți în modul în care ne administrăm afacerea.

Dar, oare nu facem asta pe fiecare final de an!?

PYNBOOKING te îndeamnă ca de data aceasta să o faci mai eficient, pentru a fi sigur că nu ratezi niciun val. Cum?


1. Vinde de acum

Există early bookers. Adresează-te lor!
Știai că nemții rezervă în medie cu 80 de zile înainte? Da, vinde de acum vacanțele de primăvară sau de Paște. Nu aștepta să apară ghioceii ca să interacționezi cu clienții tăi.
Ia-ți un Channel Manager performant, care să te ajute să ții eficient gestiunea rezervărilor.


2. Interacționează mai mult

Angajează-te în interacțiuni cu potențialii oaspeți, altfel decât ai făcut-o până acum!
Fidelizează-i pe cei care au fost deja clienții tăi (oferi check-in online? Atunci, ai datele lor de contact).
Promovează-te celor care nu te cunosc (site-ul tău cum arată? Dar prezența în social media?). Fă campanii de advertising.
Gândește-te numai că 74 la sută dintre cei care călătoresc postează fotografii din vacanță. Profită de asta: e publicitate gratuită.


3. Fii mobil

Profită de tehnologia mobilă!
Tot mai mulți clienți își fac rezervările de pe mobil. De mileniali nici nu încape îndoială.
Dacă site-ul tău nu este optimizat pentru mobil, fii sigur că vizitatorii vor părăsi incinta cât ai zice pește.
Dacă vrei să te menții între opțiunile lor, asigură-te că site-ul tău este mobile-friendly.
 

4. Simplifică procesul de rezervare

Cu cât are mai multe ”hopuri” de trecut până la rezervare, cu atât cresc șansele că turistul să renunțe sau să se răzgândească. Ușurează treaba oaspetelui, oferindu-i un buton de ”Rezervă acum”, vizibil pe orice pagină. Pune-l și pe pagina de Facebook a hotelului.
Transformă-ți site-ul și pagina Facebook în magazine online. Ai nevoie de un Booking Engine integrat cu site-ul. Întreabă un consultant aici despre cum funcționează Booking Engine-ul PYNBOOKING.


5. Fii selectiv

Alege ce canale de marketing ți se potrivesc!
Nu te risipi în mai multe direcții, fără o țintă clară. Alege o soluție de management integrată, care-ți acoperă toate nevoile. Așa îți vei investi mai eficient bugetul de care dispui.


Solicită un consultant PYNBOOKING AICI și discută cu el despre nevoile tale!




 

Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. read more

10 May

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. read more

08 Feb

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. read more

06 Mar

De ce mentalitatea ”Să muncească, de-aia-l plătesc!” e una falimentară

Ce resorturi psihologice îl fac pe angajator să-și dorească un angajat care muncește inutil? Ce mecanisme, ce strategii îl fac să prefere să nu-și doteze angajații cu instrumente care le-ar mări productivitatea, care i-ar aduce și lui profit, care le-ar eficientiza activitatea? .. read more

30 Jan

5 trenduri la care hotelierii trebuie să fie atenți

Prezența ta pe FB cum este? Ai un facebook engine? Clienții tăi sunt încurajați să ofere feedback? De câte ori este pagina ta tăguită în postările de vacanță ale oaspeților tăi? Dar ale celor care vin la conferințe? Cu conținutul cum stai? .. read more

27 Apr

Vreau să dea check-in în hotelul meu. Ce am de făcut? (II)

Continuăm seria de articole în care îți arătăm care este procesul prin care trece un turist de la dorința de a călători până și la check in și cum te poți insera în demersul unei călătorii, de la apariția ideii până la execuția ei. .. read more

23 Nov

9 sfaturi pentru cei din industria hotelieră de la Anthony Melchiorri, gazda Hotel Impossible

Tehnologia e minunată, dar ideea serviciilor personalizate pe care le oferă e și mai minunată. Asta înseamnă industria ospitalității. Cunoașteți-vă oaspeții, aflați că e ziua lor, oferiți-le un mic cadou, un discount de Crăciun, fidelizați-i. Folosiți tehnologia ca să .. read more

12 Sep

Hotelieri, hotelul trebuie să fie ca un ceas: nu se oprește când voi dormiți

Pentru că PYNBOOKING nu se instalează. PYNBOOKING se accesează. Ca un website. Ca emailul. Ca site-ul tău porno preferat. .. read more

09 Mar

Ce efect va avea GDPR asupra domeniului hotelier?

Ca hotelier, primești informații ale clienților prin intermediul mai multor canale (telefon, fax, email, site propriu, booking.com etc). Informațiile sunt găzduite în locuri diferite. Software-ul tău îți poate oferi o centralizare a acestor informații? Știi unde sunt ele și cum .. read more

24 Apr