Bine te-am regăsit!
 

Tu cum îți gestionezi rezervările online? E normal să ai mai multe canale, mai ales pentru că ești conștient că „ești online, deci exiști”. În business , nici că se poate altfel. Așa că am creat o soluție de sincronizare automată, în timp real, a rezervărilor, tarifelor și disponibilității camerelor de pe platformele partenere de rezervări online.
 

Ce a rezultat? Modulul Channel Manager!
 

La Pyn, ne-am axat mereu pe soluții adaptate nevoilor reale pe care le au hotelierii. Așa că sigur ai postat unitatea ta de cazare pe booking.com, Expedia, Hotelbeds, Hotelcon, Directbooking.ro, Travelminit.ro sau pe alte platforme partenere de rezervări.
 

În mod normal, fără un Channel Manager, trebuie să te ocupi de gestionarea tuturor acestor platforme, fiecare în parte. Cum primești o rezervare pe una dintre ele, te pui să actualizezi disponibilitatea la toate celelalte, inclusiv pe site-ul hotelului tău.
 

Dar solicitările pot să vină de oriunde, chiar și din Google, Facebook sau la telefon. Ce faci în acest caz? Pe de o parte, te bucuri că ai clienți, pe de altă parte numeri orele rămase până o iei razna.
 

Așa că noi am creat un spațiu virtual de unde poți face actualizarea calendarului de rezervări, disponibilitatea camerelor și modificarea tarifelor, dintr-un foc, în TOATE platformele de rezervări online.
 

Elimină timpul pierdut. Spune „adio, actualizări manuale”
 

Munca repetitivă nu-i pentru tine. De fapt, nu o recomandăm nimănui.
 

Așa că noi te ajutăm să automatizezi. Te-ai prins? Să actualizezi automat toate platformele unde unitatea ta este listată. Așa că, nu trebuie decât să modifici într-un singur loc și Channel Manager comunică cu restul. Inclusiv cu PMS-ul și cu Booking Engine-ul de pe site-ul tău!
 

Odată ce un viitor oaspete și-a introdus datele într-una din platformele de rezervări, toate informațiile ajung automat în PMS, care e „creierul operațiunii”. De aici se emit facturi, se înregistrează plăți în contabilitate, pentru că oaspetele respectiv este înregistrat în sistemul de gestiune automată a hotelului tău.
 

Dacă sună prea bine să fie adevărat sau nu ne crezi, întreabă-ne direct și te vom lămuri. Trebuie doar să ne contactezi și îți răspundem la toate întrebările. Nu te costă nimic!
 

Crește gradul de ocupare
 

Dacă până acum te simțeai poate intimidat de munca colosală ce trebuia depusă cu actualizarea disponibilității pe toate platformele de rezervări online, te înțelegem perfect.
 

De fapt, nici nu-ți mai venea să-ți listezi hotelul sau pensiunea pe cât mai multe platforme, pentru că știai că trebuie să intri pe fiecare separat. Așa că poate te mulțumeai cu Booking, TripAdvisor și încă una sau două.
 

Ei bine, folosirea unui Channel Manager te ajută să îți listezi proprietatea pe cât mai multe platforme și apoi să nu fii nevoit să intri vreodată pe fiecare în parte. Doar îți faci cont și lași Pynbooking să-și facă singur treaba.
 

De ce să actualizezi manual atâtea platforme când poți folosi Pynbooking Channel Manager pentru a le gestiona pe toate automatizat?
 

În felul ăsta, crești gradul de ocupare cu listarea camerelor în cât mai multe locuri, mărești nivelul veniturilor și asiguri disponibilitatea actualizată în timp real, în cazul anulărilor
.

Să vină profitul!
 

Dacă ai oferte în anumite perioade din an sau poate restricții privind numărul de persoane, număr minim de nopți sau tarife cu discount, doar modifici în Channel Manager și se actualizează automat peste tot.
 

Optimizezi gradul de ocupare pentru fiecare zi, în orice perioadă din an.
 

Și asta nu e tot! Primești rapoarte detaliate de performanță, de unde poți afla care au fost platformele care ți-au adus cele mai multe rezervări și valoarea acestora.
 

Timp și bani câștigați, cu Channel Manager
 

Ce trebuie să reții? Că acest modul te ajută să economisești timpul de lucru, folosind un singur punct de control pentru toate platformele de rezervări online, inclusiv calendarul de pe site-ul tău.
 

Nu e nevoie de pregătire specială pentru angajații care vor folosi Channel Managerul. Nu e nicio inginerie aici.
 

Eviți overbooking-ul prin simplul fapt că orice rezervare, modificare sau anulare se actualizează automat, peste tot.
 

Așa că, de acum înainte, drag hotelier, ești asigurat.


Știm că pandemia Covid-19 ți-a făcut viața mai dificilă. Ei bine, noi încercăm să ți-o facem mai ușoară. Cu toții vrem să ne fie bine în 2021. De ce să nu facem ceva în privința asta de acum?
 

La Pyn, vrem să-ți  oferim soluții ancorate în realitate, adaptate nevoilor tale și prietenoase cu mediul înconjurător. Vrem să te ajutăm să scapi de metodele clasice de procesare a rezervărilor și să te ridicăm la nivelul așteptărilor oaspeților tăi.
 

Îți oferim cele mai eficiente, complete și moderne soluții pentru industria HoReCa din România.
 

Te invităm să afli toate beneficiile pe care le au antreprenorii care dețin Pynbooking, pe www.pyn.ro


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Știm cât de important este pentru hotelul tău să ofere clienților cea mai bună experiență la rezervare. Soluțiile integrate sunt cele mai eficiente și prietenoase, atât cu managementul hotelului, cât și cu oaspeții. Nu-i așa că sună bine? Uite cum te putem ajuta să .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Știm cât de important este pentru tine să ai totul bine pus la punct, așa că ne-am gândit că ți-ar prinde bine un property management system (sau simplu, spus PMS) modern.  Iată cum trebuie să fie PMS-ul perfect. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Iată o perspectivă absolut promițătoare, sintetizată într-o serie de facilități care pot mulțumi orice oaspete: motoare de rezervări optimizate, check-in online, recepție fără recepționer, acces în cameră prin intermediul telefonului, aplicație self service pentru oaspeți .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

În sistemul de management al proprietății hotelurilor, intuitiv, securizat și ușor de folosit, toate rezervările din mediul online se încarcă automat, fără erori. Imaginează-ți cum ar fi să ai acces la profilul complet al unui client doar din câteva clickuri. Să lași .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem că ar .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Acum e momentul. Trebuie să avem un glas puternic. Industria noastră, deși e cea mai afectată de pandemie, are încă o problemă care ne costă enorm: e muribundă din punct de vedere tehnologic. E cu mult în urma timpurilor, așa că nu are decât o șansă: readaptare .. citește mai mult