Ce îți oferim?
Un pachet care cuprinde un program de gestiune hotelieră (PMS), un site responsiv, un booking engine, de pe care se pot face rezervări directe, cu 0 % comision + channel manager integrat. Cel mai probabil ai un site, dar care nu e interactiv sau e într-o măsură mică și funcționează mai mult ca o pagină de prezentare și o adresă de contact. Nu spune nimic despre hotel, nu face nimic pentru el, are utilitatea unui flyer distribuit la ieșirea de la metrou.

PYNBOOKING îți realizează un site care funcționează ca un instrument de brand real și ca un agent de vânzări. Site-ul este locul care conectează hotelul de lumea reală, de client. Totul se întâmplă acolo, este panoul de comandă: hotelul își prezintă oferta, clientul rezervă, PMS-ul actualizează disponibilitatea, trimite email cu confirmarea rezervării, precum și cu invitația de a face check-in online, trimite factura, generează fișa de cazare pe care recepționerul doar o printează din sistem, iar clientul primește codul de acces în camera pe care și-a selectat-o, reducând la minimum interacțiunea cu recepția. Totul se întâmplă automat, iar tu economisești timp și capital uman.

Mii de rubrici, mii de câmpuri, mii de date care trebuie introduse în softuri și sisteme, actualizate pe platforme cu care colaborezi – ai scăpat de toate astea. PYNBOOKING le face pentru tine.  


Toate astea se traduc în încasări.

Un pachet care include check-in online, early check-in, late check-out, posibilitatea de a face plăți online pentru clienții tăi care nu vor mai sta la coadă în fața recepției ca să completeze formulare. Ci o vor putea face în prealabil, de pe telefon, tabletă, orice gadget modern.


Softul de gestiune hotelieră este dezvoltat în Cloud și este accesibil de pe orice device conectat la internet. Inclusiv de pe un telefon. Care nu necesită instalare pe servere locale. Nici eterne instalări. Nici upgrade-uri care îți blochează activitatea. Sincronizat 2wayXML cu booking, expedia, directbooking, tourneo, turo, helloromania, hotelbeds, travco etc, disponibilitatea fiind actualizată automat pe toate canalele pe care vinzi, după fiecare rezervare, anulare, modificare de date.

Din nou, toate acestea înseamnă bani și timp. Căci nu va mai trebui să introduci manual rezervările și apoi să modifici disponibilitatea pe x canale.

Tot ceea ce nu ai acum.

Când este disponibil?
ACUM.  Trimite-ne o solicitare  cu numele unității și îți arătăm cum poate arăta site-ul tău și ce poate face PMS-ul nostru pentru tine. 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult