Cum te ajută Guest App să oferi experiențe contactless

Pandemia a adus în lumina reflectoarelor o nouă tendință: să fii contactless. Dacă înainte de marea încercare globală, lucrurile funcționau perfect și în maniera clasică, astăzi, să fii contactless îți poate dubla venitul.

Dacă îți dorești să te aliniezi noilor trenduri și să răspunzi prompt așteptărilor potențialilor clienți, schimbă-ți perspectiva și mai ales modul de abordare.

Probabil tot ce lipsește acum din unitatea ta de cazare e Guest App Self Service, instrumentul care te ajută să fii mai aproape de clienții tăi, cu 0 interacțiune umană.

De ce ai nevoie de Guest App Self Service

Îți amintești cel mai comun scenariu de dinainte de pandemie? Arăta cam așa: o coadă interminabilă de oaspeți obosiți după drum, bătând din picior a nerăbdare în fața recepției. Toți vor să ajungă mai repede în cameră și să dea startul la vacanță.

Crede-ne pe cuvânt! Când vrei să te cazezi la un hotel e neplăcut să pierzi timpul trecând pe la recepție, în loc să despachetezi sau să profiți de restul zilei pentru a explora împrejurimile.

Dacă scenariul nostru nu îți e familiar, atunci întreabă-te de câte ori ai observat oaspeți absorbiți de propriul smartphone. Poate de prea multe ori ca să mai păstrezi evidența.

Hai să ne simplificăm viața și să profităm din plin de revoluția digitalizării! E timpul să schimbi scenariul din hotelul tău împreună cu Guest App.

Cum aduce Guest App confortul în hotelul tău

În termeni simpli, Guest App este o soluție web optimizată special pentru telefonul mobil, simplu de accesat pe bază de nume de utilizator și parolă. Nici măcar nu pierzi timpul cu instalarea vreunei aplicații.

Software-ul le permite oaspeților tăi să preia controlul asupra propriei cazări, fără să mai fie nevoie ca angajații tăi să își dedice timpul și acestei sarcini. Guest App oferă o experiență de cazare 100% contactless, reducând la maximum timpul de așteptare de la recepție.

De acum, oaspeții tăi pot face check-in-ul și check-out-ul de oriunde există conexiune la Internet. Rezervarea sau anularea rezervării se face prin intermediul unui link distribuit prin e-mail sau SMS. Mai mult, faptul că oaspeții nu mai trebuie să oprească la recepție în drumul spre cameră este un mare avantaj în era Covid-19.

Interacțiunea umană este redusă eficient și elegant, iar respectarea regulilor de siguranță îți va crește popularitatea în rândul clienților tăi. Iar de aici, succesul se va ține scai de tine pentru că oamenilor le place să-și povestească experiențele memorabile.

Ba chiar poți avea plăcuta surpriză ca un client mulțumit să-ți facă publicitate gratuită pe rețelele de socializare.

Sună bine, nu-i așa?

3 moduri prin care devii contactless cu Guest App

Hai să discutăm punct cu punct beneficiile pe care ți le oferă Guest App și să vedem de ce merită să-l „inviți” în unitatea ta de cazare cât mai repede posibil.

Vrei să fii contactless? Iată 3 moduri practice prin care Guest App îți ușurează munca.

#1 Gestionează online profilul oaspeților și rezervările

Îți amintești de fișa de anunțare a sosirii și plecării din hotel? O știm cu toții, dar să uităm de ea. În loc să piardă timpul cu metode antice, Guest App le permite oaspeților tăi să își creeze profiluri digitale care includ datele personale, preferințele și serviciile pe care le așteaptă din partea ta.

Când oaspetele ajunge la hotelul tău, nu numai că are check-in-ul făcut, dar știi cum să-l abordezi. De exemplu, ai putea să-ți surprinzi oaspeții cu servicii gratuite dacă își serbează aniversarea în timpul sejurului.

Prin Guest App, oaspeții tăi își pot prelungi sejurul, pot solicita servicii de curățenie suplimentare, micul dejun în cameră sau pot accesa alte servicii ca minibarul, rezervare la spa sau piscină. La fiecare schimbare, angajații tăi vor primi o notificare în timp real.
Dacă oaspetele tău vrea să repete experiența, nu este nevoie să creeze un alt profil.

#2 Permite plata online în deplină siguranță

Să achiți online este una dintre măsurile de siguranță impuse de pandemie. Clienții tăi vor aprecia cu siguranță această opțiune. După ce realizează check-out-ul, oaspetele tău primește prin e-mail factura, fiind incluse toate serviciile suplimentare de care a beneficiat.
Plata este securizată și se poate face și prin Google Pay sau Apple Pay.

Află mai multe despre Guest App, majordomul virtual al hotelului tău!

#3 Oaspeții dețin controlul pe parcursul sejurului

Oaspeților le place să dețină controlul asupra modului în care decurge șederea într-o unitate de cazare. Din fericire, Guest App chiar asta face: le oferă oaspeților șansa să-și planifice vacanța fără să mai apeleze la personalul hotelului pentru a primi clarificări.

Guest App le permite oaspeților să solicite cu ușurință orice serviciu suplimentar de care au nevoie: închirierea unui automobil, accesul în zona de relaxare a hotelului, un burger fără roșii, dar cu mai multă salată.

Mai mult, dacă au întrebări, angajații tăi le pot răspunde în timp real, direct din aplicație. Este mult mai sigur și eficient să procedeze astfel decât să meargă la recepție de fiecare dată când se simt în impas.

Și tu poți fii contactless

Încă te întrebi de ce Guest App e cea mai bună alegere a anului?

Ei bine, Guest App e mai tare decât duhul din lampă. E suficient ca oaspeții tăi să acceseze Guest App și au mai mult de trei dorințe îndeplinite.

În plus, statisticile realizate de Kiosk marketplace spun că:
- 76% dintre oaspeți cred că check-in-ul online e mult mai eficient decât cel clasic;
- 41% dintre oaspeți aleg un hotel care oferă check-in și check-out online în defavoarea unui hotel care cazează pe bază de recepție.

Ia legătura cu un consultant Pynbooking și beneficiază de serviciile Guest App gratuit pentru 30 de zile. Profită de avantaje și invită-l pentru o perioadă nelimitată în hotelul tău.
 

Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Știm cât de important este pentru hotelul tău să ofere clienților cea mai bună experiență la rezervare. Soluțiile integrate sunt cele mai eficiente și prietenoase, atât cu managementul hotelului, cât și cu oaspeții. Nu-i așa că sună bine? Uite cum te putem ajuta să .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Știm cât de important este pentru tine să ai totul bine pus la punct, așa că ne-am gândit că ți-ar prinde bine un property management system (sau simplu, spus PMS) modern.  Iată cum trebuie să fie PMS-ul perfect. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

În sistemul de management al proprietății hotelurilor, intuitiv, securizat și ușor de folosit, toate rezervările din mediul online se încarcă automat, fără erori. Imaginează-ți cum ar fi să ai acces la profilul complet al unui client doar din câteva clickuri. Să lași .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Iată o perspectivă absolut promițătoare, sintetizată într-o serie de facilități care pot mulțumi orice oaspete: motoare de rezervări optimizate, check-in online, recepție fără recepționer, acces în cameră prin intermediul telefonului, aplicație self service pentru oaspeți .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem că ar .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Acum e momentul. Trebuie să avem un glas puternic. Industria noastră, deși e cea mai afectată de pandemie, are încă o problemă care ne costă enorm: e muribundă din punct de vedere tehnologic. E cu mult în urma timpurilor, așa că nu are decât o șansă: readaptare .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult