Teoria formelor fără fond e mai actuală ca niciodată. Presați de piață, presați de considerente practice, presați uneori și de legislație, hotelierii trebuie să-și procure instrumente software. Pur și simplu, în ziua de azi nu mai este posibil să gestionezi o unitate de cazare de pe caiet sau din tabele excel.


Soluția cea mai logică, cuprinzătoare este cea integrată. Cea care-ți oferă coordonare, sincronizare. Ce folos să ai patru membre dacă PMS-ul nu se înțelege cu channel managerul, iar softul de gestiune cu cel de contabilitate? E firesc să-ți procuri un instrument complet, care le integrează pe toate celelalte.


Pe piață există tot felul de produse. Dar ele trebuie să îndeplinească o condiție: să te asiguri că softul tău nu este doar o formă, ci un fond. Că îți oferă un instrument pe care să-l poți folosi în mediul, în condițiile în care activezi tu, compatibil cu acestea. 
Pe scurt, ai nevoie de un produs adaptat la realitățile românești.


Acesta este unul dintre atuurile majore ale softului dezvoltat de noi. PYNBOOKING este un produs gândit de români, de oameni care au activat în domeniul hotelier din România, care cunosc piața și provocările cărora hotelierii trebuie să le facă față, nevoile și dificultățile lor. Știm ce software de contabilitate folosiți, ce sisteme de acces în cameră, cum vă administrați restaurantele și barurile.

PYNBOOKING este un produs care ține cont de programele de contabilitate folosite pe piața românească, un produs care ia în considerare sistemele de acces preferate de hotelurile românești, un produs care este conectat la legislația românească, la sistemul nostru fiscal și care este adaptat la acestea, pregătit și ca-n viitor să includă modificările impuse de legiuitori (or, știm cu toții că-n România, legislația e la fel de stabilă ca plăcile tectonice din Vrancea).  
Modulul destinat restaurantelor, teraselor, pizzeriilor, bistrourilor etc ține și el cont de sistemul românesc, care lucrează cu ”rețete”, spre deosebire de sistemele din alte țări.

PMS-ul PYNBOOKING este gândit, dezvoltat și vândut de noi. Nu de intermediari, cum se-ntâmplă în cazul celor produse în afara țării. Suportul este realizat tot de noi, nu ne aruncăm cumpărătorii într-un lanț al intermediarilor, în care mesajul se pierde. Este customizabil și mereu adaptat la noile modificări și la nevoile tale.


PYNBOOKING este un instrument compatibil cu celelalte unelte pe care le folosești tu, vorbește limba ta pentru că s-a ivit din realitatea în care activezi tu. Nu un neamț, un englez sau un francez. Dar este un produs care te propulsează global, cu toate avantajele tehnologiei în cloud, cu toată flexibilitatea și inovația pe care ți aștepți și pe care ți le dorești, fără să ignore variabilele locale. Un produs cu beneficii globale, care cunoaște foarte bine specificul național, piața locală.

Încearcă. Poate îți va plăcea. Demo aici


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Știm cât de important este pentru hotelul tău să ofere clienților cea mai bună experiență la rezervare. Soluțiile integrate sunt cele mai eficiente și prietenoase, atât cu managementul hotelului, cât și cu oaspeții. Nu-i așa că sună bine? Uite cum te putem ajuta să .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Știm cât de important este pentru tine să ai totul bine pus la punct, așa că ne-am gândit că ți-ar prinde bine un property management system (sau simplu, spus PMS) modern.  Iată cum trebuie să fie PMS-ul perfect. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Iată o perspectivă absolut promițătoare, sintetizată într-o serie de facilități care pot mulțumi orice oaspete: motoare de rezervări optimizate, check-in online, recepție fără recepționer, acces în cameră prin intermediul telefonului, aplicație self service pentru oaspeți .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

În sistemul de management al proprietății hotelurilor, intuitiv, securizat și ușor de folosit, toate rezervările din mediul online se încarcă automat, fără erori. Imaginează-ți cum ar fi să ai acces la profilul complet al unui client doar din câteva clickuri. Să lași .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem că ar .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Acum e momentul. Trebuie să avem un glas puternic. Industria noastră, deși e cea mai afectată de pandemie, are încă o problemă care ne costă enorm: e muribundă din punct de vedere tehnologic. E cu mult în urma timpurilor, așa că nu are decât o șansă: readaptare .. citește mai mult