Oaspeții merg în locurile unde tradiția se împletește cu tehnologia. Vor să simtă cât mai curând atmosfera idilică a unui hotel cochet, fără să piardă timp la recepție sau să aștepte pentru luarea în primire a camerei. La orice oră ar sosi, pot face singuri check-in-ul și primesc automat o cheie virtuală pentru acces în cameră. Totul e în siguranță deplină, de la venire la plecare.

Orice recepționer obosește după atâtea ore de stat pe baricade, iar clienții tăi își pierd răbdarea în trafic. Așa că fă-le o bucurie și dă o fugă până la kiosk. 

Cum „care kiosk”? Aplicația Hotel Kiosk

Check-in rapid, fără contact și fără recepție

Demonstrează că ești în pas cu tendințele și oferă-le oaspeților tăi posibilitatea de a se caza mai repede, mai ușor și fără contact fizic. Elimină riscul de erori umane și lasă-i pe ei să-și completeze datele, să semneze pe tableta sau telefonul de la intrare, fișa de cazare. În siguranță deplină, vor primi acces la rezervare printr-un cod unic trimis automat pe e-mail. 

Această cheie virtuală denumită și Pick-up Key poate fi folosită pentru acces în cameră. Dacă locația ta deține yale inteligente, atunci oaspetele va primi pe email codul PIN sau un buton de deschidere „Open Door”, ca să intre în cameră folosindu-și propriul smartphone. Și nu e nimic SF aici!

Așadar, ce am aflat până acum? Elimini:
-    Constrângerea de a avea recepție 24/7,
-    Cheltuielile frecvente cu carduri magnetice sau înlocuirea cheilor mecanice,
-    Expunerea la virusuri și nevoia unui contact fizic dintre personalul hotelului și oaspeți,
-    Utilizarea plasticului pentru protecția oamenilor și mediului,
-    Cheltuielile cu maculatura: fișe de recepție, pixuri, facturi în format fizic etc.

-Cum vreți să fie șederea la noi? 
-Peste așteptări!

Știi momentul acela când vrei să oferi experiențe wow? Acum ai toate atuurile de partea ta. Oaspeții tăi vor fi dați pe spate de posibilitățile multiple prin care pot realiza check-in-ul. Atât aplicația Hotel Kiosk cât și Guest Self Service App sunt extrem de intuitive și accesibile, încât și un copil s-ar descurca. 

Arată-le că te-ai gândit la ei, la siguranța lor, la timpul lor, și oferă-le alternative moderne de a-și face singuri check-in și check-out, la orice oră, fără să intre în contact cu personalul hotelului!

Clienți mulțumiți înseamnă clienți fideli

Hotel Kiosk este nativ integrat cu PMS Pynbooking. Asta înseamnă că stochează datele oaspeților în siguranță, în servere cloud. Astfel, poți crea oferte personalizate ca să îi fidelizezi. Nu este un mit, este o realitate. Oamenii se întorc acolo unde au simțit că se pune accent pe confortul lor și primesc variante. Adaptează-te!

Asta caută oaspeții. Să scape de cozi, de procese standard. Fiecare e diferit și se va bucura să găsească la tine o soluție pentru felul său de a fi. 

Când închide la Kiosk? Niciodată.

Intră în rând cu lumea. Nu sta în spate. Oferă-le oaspeților experiențe unice de cazare și vor reveni. Îți vor mulțumi că au mai mult timp de vacanță și scapă de cozi. Au stat destul pe drum, în trafic, de ce să nu ajungă la tine și apoi să sară direct în piscină? Iar la final, ajută-i să ajungă pe lumină acasă și oferă-le posibilitatea să facă rapid check-out-ul și să plătească în siguranță. Factura le va sosi automat pe email, imediat după efectuarea plății, iar tu nu va mai trebui să-ți faci griji cu hârțogăraia.

Oamenii se schimbă, pretențiile cresc. Tu ești pregătit?
 

Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult