Semne bune anul are, dacă începi cu digitalizare.

2020 a devenit istorie, iar noi ne-am pregătit să scriem povestea plină de speranță a lui 2021. Așteptările sunt mari, dar nejustificate dacă nu acționăm în acord cu noua direcție spre care se îndreaptă lumea.

Ce vrem să spunem, dragă hotelierule, este că a trecut vremea lui „lasă că merge și-așa”.

Pentru toți, 2020 a venit cu o serie de planuri amânate, iar industria hotelieră a fost greu încercată. Să-ți plângi de milă nu e tocmai eficient. Adaptează-te ca să rămâi pe piață.

DIGITALIZAREA este sau nu mai este o opțiune?

Colacul de salvare al lui 2021: digitalizarea

Anul 2020 ne-a făcut mai atenți la cei din jur și ne-a tras de mânecă, spunând că e timpul să fim mai responsabili atât față de noi înșine, cât și față de ceea ce oferim clienților noștri.

Pentru a începe Noul An într-o notă optimistă, e obligatoriu să te gândești la siguranța clienților tăi.

Tehnologia a evoluat rapid și ne-a adus deja un colac de salvare: vaccinul anti-Covid care devine treptat o soluție sigură. Dar până atunci și până trec restricțiile, e responsabilitatea ta să creezi un mediu sigur pentru oaspeții tăi.

De ce să folosești un sistem învechit, bazat pe contactul direct dintre personal și oaspete, când ține doar de tine să-ți protejezi atât angajații, cât și clienții?

Te-ai digitalizat deja? Jos pălăria!

Ne pasă de industria HoReCa. Am creat blogul Pynbooking pentru ca tu să te documentezi cu privire la beneficiile pe care ți le oferă o astfel de schimbare. Și ai libertatea să ne contactezi, pentru a discuta mai multe detalii oricând.

Crede-ne pe cuvânt: oamenii de succes de azi ar fi rămas în același punct dacă nu ar fi avut o doză de curaj care să-i scoată din zona de confort.

În 2020, echipa noastră nu a stat deloc degeaba. Am lucrat intens la optimizarea sistemului existent și am simplificat procesele de lucru. Indiferent de pregătire și de sarcinile pe care le are de îndeplinit, fiecare angajat poate folosi cu ușurință aplicația Self Service Guest App.

Vremea sistemelor tradiționale care „leagă” personalul de un PC sau se bazează pe tabele în Excel și agende e demult apusă. E foarte bine că este așa. E timpul să-ți îndrepți atenția spre mobilitate și schimbare.

De ce sistemele tradiționale îți țin oaspeții la distanță?

Răspunsul e la îndemâna oricui. Suntem nevoiți să sărim etape ca să ne menținem pe piață la standarde înalte.

Adoptă o atitudine pozitivă față de această „viteză” și descoperă cel mai mare avantaj: optimizarea sistemelor de gestiune hotelieră și mai mult timp pentru nevoile clienților pe care îi găzduiești.

Clientul anului 2021 nu e neapărat grăbit, dar apreciază sistemele eficiente și interactive, ușor de accesat din confortul propriei case sau a camerei de hotel închiriate.

E normal și înțelept ca principalul criteriu de selecție să fie SIGURANȚA. Exact asta îți oferă digitalizarea: șansa de a răspunde prompt nevoilor vremii. Limitează contactul dintre oaspeți și personal și oferă celor care îți trec pragul servicii compatibile cu nevoile lor imediate.

Check-in-ul sau check-out-ul online, plata serviciilor direct din telefon, vizualizarea meniului digital și alegerea felurilor de mâncare preferate în aceeași manieră, nu trebuie să fie doar un vis frumos.

Transformă-le pe toate în realitate, mai ales că Pynbooking îți oferă cele mai practice soluții, mereu customizabile.

Începe anul cu dreptul

Doar de tine depinde ca 2021 să fie anul tău de succes. Amintește-ți mereu că doar cei care acționează au șanse mari de reușită. Doar nu speri să câștigi la loto dacă nu pui niciodată bilet.

Vrei să te numeri și tu printre învingători? Atunci fă primul pas: alege automatizarea și digitalizarea serviciilor și vei vedea cum afacerea ta prosperă.

În felul acesta, ei vor povesti mai departe și-ți vor aduce și alți clienți.

Acum că știi ce ai de făcut, ia taurul de coarne și nu mai amâna schimbarea.

Să ai un Nou An plin de reușite și vești extraordinare!

Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Știm cât de important este pentru hotelul tău să ofere clienților cea mai bună experiență la rezervare. Soluțiile integrate sunt cele mai eficiente și prietenoase, atât cu managementul hotelului, cât și cu oaspeții. Nu-i așa că sună bine? Uite cum te putem ajuta să .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Știm cât de important este pentru tine să ai totul bine pus la punct, așa că ne-am gândit că ți-ar prinde bine un property management system (sau simplu, spus PMS) modern.  Iată cum trebuie să fie PMS-ul perfect. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

În sistemul de management al proprietății hotelurilor, intuitiv, securizat și ușor de folosit, toate rezervările din mediul online se încarcă automat, fără erori. Imaginează-ți cum ar fi să ai acces la profilul complet al unui client doar din câteva clickuri. Să lași .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Iată o perspectivă absolut promițătoare, sintetizată într-o serie de facilități care pot mulțumi orice oaspete: motoare de rezervări optimizate, check-in online, recepție fără recepționer, acces în cameră prin intermediul telefonului, aplicație self service pentru oaspeți .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem că ar .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Acum e momentul. Trebuie să avem un glas puternic. Industria noastră, deși e cea mai afectată de pandemie, are încă o problemă care ne costă enorm: e muribundă din punct de vedere tehnologic. E cu mult în urma timpurilor, așa că nu are decât o șansă: readaptare .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult