Întotdeauna m-am întrebat cum se descurcă Moş Crăciun în relaţiile cu oaspeții? Peste 500.000 de turişti îl vizitează anual în Laponia, la Rovaniemi, cei mai mulţi în preajma Sărbătorilor. Cum reuşeşte să gestioneze toate rezervările, să fie conectat cu toate platformele, să-i cazeze pe toţi, să primească doar review-uri pozitive şi să aibă cele mai atractive campanii. Nu cred că s-ar descurca cu tehnologii de acum 10 ani, sigur are un instrument software performant pentru gestiune hotelului şi a rezervărilor online.
 

Iată câteva aspecte din activitatea lui Moş Crăciun, din care orice hotelier, care se respectă, ar avea de învăţat:
 

Se ocupă de oaspeți, nu de aplicaţii și înregistrări. Moş Crăciun se ocupă exclusiv de musafiri pentru că nu pierde timp să înregistreze date în sistemul de gestiune. Are un instrument modern all-in-one, 100% cloud, care automatizează întreaga activitate: preia singur datele introduse de turişti în platformele de rezervări, le înregistrează în gestiune, completează fişele de cazare, facturile și trimite automat notificări turiștilor. Moş Crăciun știe că tehnologie trebuie să te ajute, nu să îţi dea mai mult de muncă.

Vrei să înțelegi mai bine cum funcționează un astfel de instrument software? Începe de aici: Gestionează fără efort operațiunile zilnice si automatizează comunicarea cu oaspeții.
 

Primeşte rezervări 24/7, de pe orice magazine. Alături de propriu website și pagina de Facebook, insturmentul de rezervari lui Moş Crăciun se integrează cu orice platformă online, încât să-l găsească toată lumea. Nu te gândi însă ca asta înseamnă să actualizeze preţuri şi disponibilităţi, pe nu ştiu câte locuri. Datele se sincronizează automat. Dacă o cameră este rezervată pe website, sistemul va actualiza singur disponibilităţile rămase și pe Booking, Agoda, Expedia, Google etc. Cu ajutorul tehnologiei are canalul de rezervări deschis 24/7, fără efort și fără bătaie de cap.
 

Nu face overbooking şi nici nu încurca datele. Instrumentul software de rezervări a lui Moş Crăciun include și agendă super inteligentă. Nu uita, nu încurca și nu suprapune rezervări indiferent dacă vin de pe site, Facebook, agenţii online sau offline. Toate datele sunt centralizate, indiferent când au fost înregistrate și pe ce canal.  La vârsta lui, de ce să se streseze şi să ţină minte atâtea date.
 

Are Recepţia deschisă non stop. Moş Crăciun te poate caza oricând, indiferent dacă are sau nu spiriduşi în Recepţie. Aplicatia de rezerevări face automat checkin/ul,  generează singură fișa de cazare şi o trimite oaspeţilor pe telefonul mobil, printr-un magic-link personalizat. Aceştia o semnează digital şi sistemul activează codul de acces în cameră, pentru că hotelul din Laponia este dotat cu yale inteligente.

 

Oferă tuturor oaspeților un Majordom virtual. Mos Crăciun vrea ca invitații să se simtă bine și le pune la dispoziție un majordom virtual. O aplicație mobilă (GuestApp) de tip self-service, prin care oaspeții rezervă activități recreaționale  (plimbare cu sania trasă de reni, spre exemplu), solicită roomservice și servicii de curățenie etc. Totul simplu și rapid, fără apeluri telefonice, direct din pat.

Vrei să ajuţi turiștii să aiba o experiență digitală la superlativ în hotelul tău? Află mai multe despre Majordomul Virtual.
 

Nu lasă oamenii să aștepte la check-out. Moş Crăciun urăşte cozile din Recepţie la plecarea oaspeţilor. Prin urmare, oferă check-out pe telefonul mobil cu ajutorul aplicației GuestApp. Turiştii primesc direct pe telefon notele de consum (cazare și alte servicii solicitate) plătesc online și pleacă liniştiţi. Factura le este trimis automat pe email. Fără discuţii, date completate, facturi printate etc. Toată lumea este fericită.

 

Accesează datele de oriunde. Adevărul este că Moş Crăciun nu prea stă la birou şi mai tot timpul aleargă între furnizorii de materii prime şi fabricile de jucării din Laponia, iar de Sărbători, doar el ştie pe unde umblă. Și pentru că iubeşte în egală măsură Android și iPhone, unlealui software de rezervare  funcționează pe orice dispozitiv și pe orice platformă mobilă. Oriunde se află are acces la rapoarte și ştie cum stau lucrurile în hotel.

 

În mod evident, Moş Crăciun foloseşte Pynbooking, pentru că este singurul instrument all in one pentru gestiunea unui hotel sau pensiune. Concret, te ajuta să munceşti mai puţin pentru că îţi ia corvoada lucrului în aplicaţii și sisteme învechite pentru înregistrarea şi prelucrarea datelor. Păi dacă oaspeţii furnizează singuri datele la efectuarea rezervării, de ce să le mai reintroducă altcineva?
 

Pynbooking lucrează singur, tu nici măcar nu trebuie să-ţi mai deschizi calculatorul. Acesta este farmecul tehnologiei moderne. Este o unealtă automată, care face diverse treburi în locul tău, ca să ai timp să te ocupi de lucruri mai importante. Maşinile schimbă singure banda, aspiratoarele adună singure praful, sistemele de irigaţie udă singure gazonul. Tu de ce să te chinui cu rezervări manuale în aplicații învechite?

 

Pentru că mai sunt doar câteva zile până la Crăciun şi știm cât ești de ocupat, îți dorim Sărbători Liniştite și Moş-ul să îți aducă cele mai potrivite unelte software, ca astfel să câştigi timp pentru tine, angajații și oaspetii tai şi să poți face doar ceea ce îți place.

 

 

 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Știm cât de important este pentru hotelul tău să ofere clienților cea mai bună experiență la rezervare. Soluțiile integrate sunt cele mai eficiente și prietenoase, atât cu managementul hotelului, cât și cu oaspeții. Nu-i așa că sună bine? Uite cum te putem ajuta să .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Știm cât de important este pentru tine să ai totul bine pus la punct, așa că ne-am gândit că ți-ar prinde bine un property management system (sau simplu, spus PMS) modern.  Iată cum trebuie să fie PMS-ul perfect. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Iată o perspectivă absolut promițătoare, sintetizată într-o serie de facilități care pot mulțumi orice oaspete: motoare de rezervări optimizate, check-in online, recepție fără recepționer, acces în cameră prin intermediul telefonului, aplicație self service pentru oaspeți .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

În sistemul de management al proprietății hotelurilor, intuitiv, securizat și ușor de folosit, toate rezervările din mediul online se încarcă automat, fără erori. Imaginează-ți cum ar fi să ai acces la profilul complet al unui client doar din câteva clickuri. Să lași .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem că ar .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Acum e momentul. Trebuie să avem un glas puternic. Industria noastră, deși e cea mai afectată de pandemie, are încă o problemă care ne costă enorm: e muribundă din punct de vedere tehnologic. E cu mult în urma timpurilor, așa că nu are decât o șansă: readaptare .. citește mai mult