De ce PMS Hotel in Cloud?

 

Este o întrebare cu care mă confrunt des. De ce Cloud?

În general, întrebarea vine de la managerii obișnuiți să dețină lucruri. Softul Lor. Infrastructura Lor. Să dețină lucruri înseamnă să dețină controlul.

Toate la ei și ale lor, pe care le pot atinge, le pot opri și porni după bunul plac. Nu spune nimeni că este rău să deții lucruri, dar când vrei să vorbești la telefon, nu cumperi antena de pe bloc, ci plătești un abonament unui furnizor de servicii și îl lași pe el să își bată capul cu infrastructura. Tu ești fericit că se aude bine și ai posibilitatea să suni și să fii sunat oriunde. Pentru că de asta ai nevoie. Dacă ai cumpăra și antena de pe bloc, nu ai avea niciun beneficiu, ci doar inconveniente: ocupă spațiu, necesită întreținere, costuri incomparabil mai mari. E cam la fel cu a deține un software legacy, cu licență, instalat pe serverul din biroul tău.

De ce să îți dorești să investești sume fabuloase în servere locale, să-ți construiești și să întreții o rețea costisitoare, să plătești un it-st care să le întrețină și să achiziționezi licențe scumpe când poți să îl lași pe altul să facă asta pentru tine? De ce să te blochezi singur și să nu optezi pentru o soluție flexibilă, adaptată nevoilor tale, modernă, în acord cu timpurile noastre, de tip software-as-a-service, fără costuri de infrastructură?

De ce să nu te bucuri că rezervările intră singure din mediul online, facturate deja, și tu nu trebuie decât să dai cheia oaspetelui și să urmărești soldul din cont?

Unul dintre răspunsuri ar fi: sunt proprietar de hotel, am angajați care să muncească și să își bată capul cu asta. Îi plătesc să introducă rezervări, să muncească, nu să stea. O mentalitate cel puțin discutabilă. Văd din ce în ce mai des unități unde X si Y sunt cei mai buni recepționeri, sunt de neînlocuit, și asta doar pentru că sunt singurii care mai știu cum se folosește un sistem de gestiune învechit și greoi.

Din păcate, în lipsa unui sistem simplu de folosit și intuitiv, am uitat că un recepționer bun este cel care face clientul să se simtă bine, care zâmbește, este volubil și degajat, intuiește nevoile clientului și vine în întâmpinarea lor, nu un individ crispat în spatele unui calculator învechit, un angajat care se chinuie să nu greșească datele pe care le introduce.

Am uitat chiar esența domeniului în care activăm și care constă în ospitalitate. Recepționerul trebuie să fie gazdă, nu un birocrat blazat.

Am uitat că un angajat relaxat este un angajat fericit, iar un angajat fericit îmi va face clienții fericiți, și atunci de ce să nu-i iau de pe umeri o muncă inutilă pe care azi o poate face un robot?

Dacă este un angajat valoros, el nu va deveni un angajat leneș, ci va evolua și, în loc să introducă zeci de rezervări manual și să închidă disponibilități de frica overbooking-ului, el se va axa pe client și pe satisfacerea nevoilor acestuia. 

Asa că, oferă-i șansa, oferă-i un PMS Hotel în Cloud, cu Channel Manager Romania și Booking Engine - B2B - B2C integrat, renunță la infrastructura veche, scumpă și greoaie și află cât de ușor este să faci o cazare de pe tabletă sau de pe telefon, în timp ce întâmpini clientul zâmbitor, relaxat, fără teama de un sistem învechit în care vei completa câmpuri până se plictisește oaspetele numai pentru a efectua cazarea. Oferă-ți șansa ție, clienților și angajaților tăi.