De ce PMS Hotel in Cloud?

 

Este o întrebare cu care mă confrunt des. De ce Cloud?

În general, întrebarea vine de la managerii obișnuiți să dețină lucruri. Softul Lor. Infrastructura Lor. Să dețină lucruri înseamnă să dețină controlul.

Toate la ei și ale lor, pe care le pot atinge, le pot opri și porni după bunul plac. Nu spune nimeni că este rău să deții lucruri, dar când vrei să vorbești la telefon, nu cumperi antena de pe bloc, ci plătești un abonament unui furnizor de servicii și îl lași pe el să își bată capul cu infrastructura. Tu ești fericit că se aude bine și ai posibilitatea să suni și să fii sunat oriunde. Pentru că de asta ai nevoie. Dacă ai cumpăra și antena de pe bloc, nu ai avea niciun beneficiu, ci doar inconveniente: ocupă spațiu, necesită întreținere, costuri incomparabil mai mari. E cam la fel cu a deține un software legacy, cu licență, instalat pe serverul din biroul tău.

De ce să îți dorești să investești sume fabuloase în servere locale, să-ți construiești și să întreții o rețea costisitoare, să plătești un it-st care să le întrețină și să achiziționezi licențe scumpe când poți să îl lași pe altul să facă asta pentru tine? De ce să te blochezi singur și să nu optezi pentru o soluție flexibilă, adaptată nevoilor tale, modernă, în acord cu timpurile noastre, de tip software-as-a-service, fără costuri de infrastructură?

De ce să nu te bucuri că rezervările intră singure din mediul online, facturate deja, și tu nu trebuie decât să dai cheia oaspetelui și să urmărești soldul din cont?

Unul dintre răspunsuri ar fi: sunt proprietar de hotel, am angajați care să muncească și să își bată capul cu asta. Îi plătesc să introducă rezervări, să muncească, nu să stea. O mentalitate cel puțin discutabilă. Văd din ce în ce mai des unități unde X si Y sunt cei mai buni recepționeri, sunt de neînlocuit, și asta doar pentru că sunt singurii care mai știu cum se folosește un sistem de gestiune învechit și greoi.

Din păcate, în lipsa unui sistem simplu de folosit și intuitiv, am uitat că un recepționer bun este cel care face clientul să se simtă bine, care zâmbește, este volubil și degajat, intuiește nevoile clientului și vine în întâmpinarea lor, nu un individ crispat în spatele unui calculator învechit, un angajat care se chinuie să nu greșească datele pe care le introduce.

Am uitat chiar esența domeniului în care activăm și care constă în ospitalitate. Recepționerul trebuie să fie gazdă, nu un birocrat blazat.

Am uitat că un angajat relaxat este un angajat fericit, iar un angajat fericit îmi va face clienții fericiți, și atunci de ce să nu-i iau de pe umeri o muncă inutilă pe care azi o poate face un robot?

Dacă este un angajat valoros, el nu va deveni un angajat leneș, ci va evolua și, în loc să introducă zeci de rezervări manual și să închidă disponibilități de frica overbooking-ului, el se va axa pe client și pe satisfacerea nevoilor acestuia. 

Asa că, oferă-i șansa, oferă-i un PMS Hotel în Cloud, cu Channel Manager Romania și Booking Engine - B2B - B2C integrat, renunță la infrastructura veche, scumpă și greoaie și află cât de ușor este să faci o cazare de pe tabletă sau de pe telefon, în timp ce întâmpini clientul zâmbitor, relaxat, fără teama de un sistem învechit în care vei completa câmpuri până se plictisește oaspetele numai pentru a efectua cazarea. Oferă-ți șansa ție, clienților și angajaților tăi. 

 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult