Continuăm seria materialelor în care vă oferim sfaturi de promovare, măsuri cu costuri minime pe care le puteți implementa în așa fel încât să convingeți mai mulți clienți să rezerve camere în hotelul vostru, iar acesta să fie cât mai vizibil în toate mediile.

   1. Parteneri locali

Un hotel nu este o insulă. El este parte dintr-o comunitate și de aceea este esențial să se implice în mod activ în ea. Încheie parteneriate cu instituții locale, obiective, muzee, centre culturale sau de afaceri. Oferă-le un stand unde să-și expună materialele promoționale și cere-le, în schimb, un link pe site-urile lor către hotelul tău. Astfel de parteneriate nu te vor costa niciun leu și îți asigură o suită de ”ambasadori” în comunitate.

   2. Nu neglija puterea ”generației selfie”

Milenialii se dau în vânt după trei lucruri: experiențe, Instagram și cafea de origine. Profită de toate trei: oferă-le un mediu pe care să-și dorească să-l împărtășească și altora (It is all about sharing! Sharing is caring!). Gândește-te unde anume în hotelul tău ai putea amenaja un loc ”instagramabil”. O canapea mică și cochetă, într-o firidă, un balcon de unde se vede apusul, un perete gol unde poți invita un artist să-l picteze și cu care toți să-și dorească să facă o fotografie. ”Inserează-te” în amintirile lor, astfel îți vei întări brandul.

   3. Obține review-uri online

Am spus-o și o repetăm: cei care rezervă online citesc review-uri înainte să aleagă un hotel sau altul. Încurajează-ți oaspeții să lase trei rânduri despre șederea lor. PYNBOOKING face mai mult decât atât: trimite invitație la review automat. Apoi, treaba ta nu este decât să răspunzi, fie cu mulțumiri, celor pozitive, fie cu scuze și promisiuni (urmate de fapte!) celor negative.

   4Fii prezent pe cât mai multe canale de rezervări

Presupune un oarecare efort până faci conturi și le configurezi pe toate OTA, dar merită. Pasul doi este să achiziționezi un channel manager care să-ți actualizeze disponibilitatea pe toate acestea. PYN este partener cu numeroase platforme de rezervări online. Întreabă un consultant aici despre beneficiile Channel Managerului PYNBOOKING.

   5. Nu neglija nici rezervările directe

Rezervările directe rămân prioritatea ta (din cauza comisioanelor percepute de platformele online, este bine să nu ai toate ouăle în același coș). Mai ales dacă ești un hotel mic sau independent. Folosește google adwords ca să fii printre primii listați în paginile cu rezultate.

   6. Împrietenește-te cu cei care iau deciziile

Știi bine, de pildă, că-ntr-o gospodărie, femeile sunt, în general, cele care gestionează bugetul și cele care iau decizii de achiziție. Dacă targetul tău o constituie, primordial, familiile, ține cont de asta. Dacă vinzi companiilor și veniturile tale vin preponderant din conferințe și evenimente, iarăși e bine să identifici cine are ”robinetul”, iar remarketingul îl vei face pentru un public similar.

   7. Invită pe cheltuiala ta bloggeri/ influenceri/ instagrammeri de travel

Este o modalitate de promovare mai accesibilă decât ai crede. Identifică bloggerii sau influencerii care au un trafic conform exigențelor tale. Înainte de a-i contacta, trebuie să ai clar în minte cui te adresezi tu și de cine sunt ei urmăriți. Degeaba inviți un blogger de 21 de ani, cu 100 000 de followers cu vârste între 14 și 25 de ani, dacă tu vinzi camere pentru oameni de afaceri. Și invers.

   8. Atrage organizatori de evenimente

În funcție de publicul tău-țintă, poți organiza un prânz sau un cocktail pentru organizatorii de evenimente. Fie că e vorba de cei care plănuiesc nunți sau de cei care organizează conferințe, interesul tău este să te aibă în vedere drept partener. Vei câștiga expunere și te vei promova.

   9. Fii disponibil 24 de ore din 24, 7 zile din 7

Recepționerul tău are program, obosește, managerul de rezervări pleacă în concediu, dar oaspeții vor să rezerve și la 4 dimineața în weekend. Asigură-te că ai un chanel manager, un booking engine și un website care vând singure mereu, care pot completa tot procesul, pot trimite automat confirmarea rezervării, invitație la check-in online și plată etc. Lucrurile nu se opresc atunci când se termină ”programul de muncă”. Automatizarea asta-nseamnă: fără timpi morți, flux de lucru continuu.

   10. Creează-ți o pagină Google My Business
Adaugă informații exacte despre hotelul tău pe Google My Business, incluzând tarife, disponibilitate, adresă, fotografii, review-uri, date de contact. Astfel, îți vei crește șansele ca hotelul tău să apară în rezultatele căutărilor pe Google.

Solicită un consultant AICI și află mai multe!

 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult