23 Dec
Credem că sărbătorile de iarnă trebuie petrecute cu cei dragi, în liniște. De aceea, la Pynbooking, ne propunem să îți oferim mereu liniște și încredere.

De ce liniște? Pentru că, orice s-ar întâmpla...

   - nimeni nu va uita să introducă o rezervare și să actualizeze camerele disponibile online,
   - nu vei face overbooking,
   - dacă ai o anulare, camera nu va rămâne goală, ci se va introduce automat în disponibil,
   - poți verifica orice, chiar de acasă, de lângă brad, de pe telefonul mobil.

De ce încredere? Pentru că informațiile tale sunt în siguranță și nicio eroare de server nu-ți va opri activitatea.

Așadar, lasă-ne pe noi să îți automatizăm sarcinile!

Program de sărbători

În perioada 24 decembrie – 6 ianuarie, consultanții Pynbooking sunt în concediu.

Suportul online rămâne activ non-stop, ca și până acum. Comunicarea se va realiza prin intermediul ticketelor (secțiunea Support Center – Deschide ticket). Solicitările vor fi prioritizate în funcție de gradul de urgență.

Vrei să achiziționezi Pynbooking în perioada sărbătorilor?

Iată ce ai de făcut:

1. Alege soluția care ți se potrivește de pe pyn.ro/oferta
2. Primești oferta pe email împreună cu detaliile de finalizare a comenzii.
3. După efectuarea plății, primești pe email datele de conectare la Pynbooking.
4. Începi configurarea accesând secțiunea Support Center – Tutoriale.

Așa că, drag hotelier, orice s-ar întâmpla, noi suntem aici să îți oferim liniște și încredere.

Crăciun Liniștit și un An Nou plin de succese!

Echipa Pynbooking

Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. read more

10 May

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. read more

08 Feb

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. read more

06 Mar

De ce mentalitatea ”Să muncească, de-aia-l plătesc!” e una falimentară

Ce resorturi psihologice îl fac pe angajator să-și dorească un angajat care muncește inutil? Ce mecanisme, ce strategii îl fac să prefere să nu-și doteze angajații cu instrumente care le-ar mări productivitatea, care i-ar aduce și lui profit, care le-ar eficientiza activitatea? .. read more

30 Jan

5 trenduri la care hotelierii trebuie să fie atenți

Prezența ta pe FB cum este? Ai un facebook engine? Clienții tăi sunt încurajați să ofere feedback? De câte ori este pagina ta tăguită în postările de vacanță ale oaspeților tăi? Dar ale celor care vin la conferințe? Cu conținutul cum stai? .. read more

27 Apr

Vreau să dea check-in în hotelul meu. Ce am de făcut? (II)

Continuăm seria de articole în care îți arătăm care este procesul prin care trece un turist de la dorința de a călători până și la check in și cum te poți insera în demersul unei călătorii, de la apariția ideii până la execuția ei. .. read more

23 Nov

9 sfaturi pentru cei din industria hotelieră de la Anthony Melchiorri, gazda Hotel Impossible

Tehnologia e minunată, dar ideea serviciilor personalizate pe care le oferă e și mai minunată. Asta înseamnă industria ospitalității. Cunoașteți-vă oaspeții, aflați că e ziua lor, oferiți-le un mic cadou, un discount de Crăciun, fidelizați-i. Folosiți tehnologia ca să .. read more

12 Sep

Hotelieri, hotelul trebuie să fie ca un ceas: nu se oprește când voi dormiți

Pentru că PYNBOOKING nu se instalează. PYNBOOKING se accesează. Ca un website. Ca emailul. Ca site-ul tău porno preferat. .. read more

09 Mar

Ce efect va avea GDPR asupra domeniului hotelier?

Ca hotelier, primești informații ale clienților prin intermediul mai multor canale (telefon, fax, email, site propriu, booking.com etc). Informațiile sunt găzduite în locuri diferite. Software-ul tău îți poate oferi o centralizare a acestor informații? Știi unde sunt ele și cum .. read more

24 Apr