Credem că sărbătorile de iarnă trebuie petrecute cu cei dragi, în liniște. De aceea, la Pynbooking, ne propunem să îți oferim mereu liniște și încredere.

De ce liniște? Pentru că, orice s-ar întâmpla...

   - nimeni nu va uita să introducă o rezervare și să actualizeze camerele disponibile online,
   - nu vei face overbooking,
   - dacă ai o anulare, camera nu va rămâne goală, ci se va introduce automat în disponibil,
   - poți verifica orice, chiar de acasă, de lângă brad, de pe telefonul mobil.

De ce încredere? Pentru că informațiile tale sunt în siguranță și nicio eroare de server nu-ți va opri activitatea.

Așadar, lasă-ne pe noi să îți automatizăm sarcinile!

Program de sărbători

În perioada 24 decembrie – 6 ianuarie, consultanții Pynbooking sunt în concediu.

Suportul online rămâne activ non-stop, ca și până acum. Comunicarea se va realiza prin intermediul ticketelor (secțiunea Support Center – Deschide ticket). Solicitările vor fi prioritizate în funcție de gradul de urgență.

Vrei să achiziționezi Pynbooking în perioada sărbătorilor?

Iată ce ai de făcut:

1. Alege soluția care ți se potrivește de pe pyn.ro/oferta
2. Primești oferta pe email împreună cu detaliile de finalizare a comenzii.
3. După efectuarea plății, primești pe email datele de conectare la Pynbooking.
4. Începi configurarea accesând secțiunea Support Center – Tutoriale.

Așa că, drag hotelier, orice s-ar întâmpla, noi suntem aici să îți oferim liniște și încredere.

Crăciun Liniștit și un An Nou plin de succese!

Echipa Pynbooking

Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult