Suntem în luna mai, campania de vaccinare evoluează, rata de infectare scade, iar românii au o poftă de vacanţă mai mare ca oricând. Litoral, munte, delta, toată lumea vrea să călătorească.  Analiştii spun că mulţi dintre români vor rămâne pe destinații interne, dar şi că rezervările vor fi făcute foarte tardiv.  Răzvan Pascu, citând un studiu recent afirmă că rezervările de tip last minute au crescut cu 300% , deoarece turiştii vor să fie siguri că pot călători fără surprize. Prin urmare, e de aşteptat ca fluxul de turişti să fie mare (chiar şi vacanţa şcolară este mai scurtă acest an) şi mulţi să caute cazare cu doar câteva zile înainte de plecare. 
Pentru că vara e aproape, câteva întrebări apar natural:

Cât de pregătit eşti pentru acest vârf de încărcare? Cum vei gestiona rezervări, anulari,  apeluri telefonice, cereri de disponibilitate, informaţii, check in-check out? Dacă nu sunt gestionate eficient, aceste interacțiuni pot genera o experiență neplăcută, atât pentru personalul din hoteluri cât şi pentru turişti.

Lasă tehnologia să lucreze pentru tine

Pentru astfel de situații arzătoare, cremele antisolare nu ajută, prin urmare, ai nevoie de alte soluţii. O rezolvare  ar fi să angajezi personal suplimentar,  dar asta înseamnă atât să  găseşti oamenii potriviţi cât şi să îi plăteşti, ceea ce nu e chiar de simplu. Mai degrabă te ajută tehnologia, pentru că un sistem ca PynBooking este gândit să rezolve problemele amintite anterior. Cum?
 

Gestionezi unitar toate rezervările indiferent de sursa. În linii mari,  turiştii fac rezervări pe aceleaşi canale: agenţii, site-uri specializat, website propriu, telefon, email... diferă doar procentele.  Dacă în extrasezon, nu e o problemă să le urmăreşti pe toate, când numărul rezervărilor creşte situaţia devine complicată. Utilizarea unui sistem care centralizează rezervările oferă o perspectivă reală asupra situaţiei şi reduce riscul asociat overbooking. Totodată permite o evidentă facilă a calendarului, elimină erorile la transcrierea datelor şi duce la respectarea promisiunilor făcute turiştilor.  PynBooking, spre exemplu, centralizează automat toate rezervările, indiferent de canal, trimite alerte şi notificări la suprapuneri. Astfel, oferă o imagine de ansamblu asupra situaţiei, ajutând administratorii să atingă procentul ideal de ocupare. Practic nu uiţi nicio cerere,  răspunzi rapid şi informat şi nu faci încurcături, oricât de multe rezervări primeşti simultan.

Direcţionezi apelurile telefonice către online. Dacă nu ai un call center şi nu vrei să fii asaltat de apeluri, un portal de tip self service pentru clienţi este ce mai bună soluţie. Facilitează accesul la informaţii, precum şi la check-in online. Practic, turistul se logeaza în cont şi verifică acolo toate detaliile rezervării, de la perioadă şi tip de cazare, până la necesitatea unui loc de parcare. PynBooking  face chiar mai mult, creează automat la rezervare un cont de self-service la rezervare şi trimite clientului un link. Simplu şi eficient, mai ales că apelurile telefonice sunt mari consumatoare de timp.
 

Reduci timpul de aşteptare la check in şi check out. Oamenii au tot mai puţină răbdare, iar în sezon cozile de la cazare afectează bună dispoziţie atât a celor care vin , cât şi celor care pleacă. Rezolvarea stă în automatizarea a cât mai multe operaţiuni, de la scanarea documente la procesare plăţi. Cu PynBooking, turiştii poţi fi direcţionaţi către check-in online şi odată ajunși la hotel beneficiază imediat de cameră, indiferent de sistemul de acces (cod QR, card sau cheie). Complementar, angajaţii din Recepţie au acces la toate informaţiile despre turişti, dar şi funcționalități expres de facturare/încasare pentru a reduce cât mai multe tipul de aşteptare. PynBooking oferă şi opţiunea unui infokiosk, care poate fi de mare ajutor turiştilor grăbiţi. (detalii la https://www.pyn.ro/self-service-kiosk/)
 

Gestionezi facil plăţile şi documentele fiscale asociate. Indiferent de natură şi timpul rezervărilor, turiştii vor să plătească un avans minim şi să achite diferenţa cât mai aproape de data sosirii. Plăţile integrale vor fi cu siguranţă mai rare. Ai nevoie de o soluţie care gestioneze uşor toate operaţiunile specifice: emitere de proforme, încasări parţiale, anulari, stornări şi rambursări etc, plăti cu cardul, cash sau cu tichete de vacanţă.  Totul corelat automat cu datele clienților (durată sejur, servicii consumate, persoana fizică sau juridică etc) şi integrat în sistemul de contabilitate al companiei. Adică exact ce face PynBooking prin funcționalitățile de facturare, accesibile  pe orice dispozitiv conectat la internet. Ca să fie şi mai simplu, prin intermediului unor conectori, datele sunt exportate automat către orice alt sistem de gestiune contabilă sau ERP  (Saga, spre exemplu)
 

Ai acces mobil de oriunde şi orincând la toate informaţiile despre clienţi şi cazări. Pentru că nu poţi fi tot timpul în recepţie, însă hotelul său pensiunea funcţionează 24/7 accesul  mobil la informaţii este mai mult decât necesar. Iar în PynBooking ai practic acces la toate informaţiile din sistem: de la calendarul rezervărilor, la cerinţele fiecărui client, opţiuni de masă şi sericii complementare etc. Poţi confirma la telefon orice informaţie şi poţi lua orice decizie, fără să cauţi în registre, aplicații, agende sau să întrebi angajaţii.
 

Respecţi GDPR prin facilităţile de securitate şi criptare a datelor. Scanezi documente şi acte de identitate, dar cum stai cu respectarea normelor de protecţie a datelor confidenţiale? Ideal este că sistemul de gestiune pe care îl utilizezi să cripteze datele, astfel încât să poată fi accesibile conform procedurilor şi doar persoanelor autorizate să le folosească.  Altfel, riscul de amendă este ridicat. În 2019, un hotel din Bucureşti a primit o amendă de 15.000 euro doar pentru că la micul dejun avea o listă cu numele şi prenumele turiştilor cazaţi, pe care cineva a fotografiat-o şi postat-o pe social media. (informaţia în Ziarul Financiar ) În PynBooking, criptarea este o funcționalitate standard, toate datele sunt stocate securizat,iar angajaţii le accesează conform fisei postului şi drepturilor asociate.

 

Iată doar câteva moduri. prin care PynBooking te ajută să treci cu bine peste orice vârf de încărcare, fie că este sezonul estival sau doar un weekend prelungit, cum este cel de Rusalii. Nu te gândi că este prea din scurt, serviciile PynBooking nu implică instalare/implementare şi nici achiziţii de echipamente, prin urmare le poţi utiliza în doar câteva zile.

Ţine minte că tehnologia este cel mai bun angajat, iar noi o facem să lucreze pentru tine. Contactează-ne chiar acum pentru informaţii suplimentare despre serviciile PynBooking la telefon sau e-mail sau citeşte despre cum folosesc alte hoteluri serviciile noastre, dacă nu eşti încă pregătit pentru o astfel de discuţie.

 

 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Știm cât de important este pentru hotelul tău să ofere clienților cea mai bună experiență la rezervare. Soluțiile integrate sunt cele mai eficiente și prietenoase, atât cu managementul hotelului, cât și cu oaspeții. Nu-i așa că sună bine? Uite cum te putem ajuta să .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Știm cât de important este pentru tine să ai totul bine pus la punct, așa că ne-am gândit că ți-ar prinde bine un property management system (sau simplu, spus PMS) modern.  Iată cum trebuie să fie PMS-ul perfect. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Iată o perspectivă absolut promițătoare, sintetizată într-o serie de facilități care pot mulțumi orice oaspete: motoare de rezervări optimizate, check-in online, recepție fără recepționer, acces în cameră prin intermediul telefonului, aplicație self service pentru oaspeți .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

În sistemul de management al proprietății hotelurilor, intuitiv, securizat și ușor de folosit, toate rezervările din mediul online se încarcă automat, fără erori. Imaginează-ți cum ar fi să ai acces la profilul complet al unui client doar din câteva clickuri. Să lași .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem că ar .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Acum e momentul. Trebuie să avem un glas puternic. Industria noastră, deși e cea mai afectată de pandemie, are încă o problemă care ne costă enorm: e muribundă din punct de vedere tehnologic. E cu mult în urma timpurilor, așa că nu are decât o șansă: readaptare .. citește mai mult