Turismul trebuie să țină pasul cu tehnologia, iar industria ospitalității nu face excepție. Poate părea derutant și dificil, dar nu avem altă șansă decât să intrăm în ritm și să-l menținem. Tehnologia ne eficientizează și ne aduce venituri mai mari. Totuși, unele valuri trec precum… valul. Cum discernem între modă și necesitate? Cum alegem instrumentele potrivite?

1. Software-urile în Cloud
Există de ceva timp, dar hotelierii nu s-au grăbit în a le îmbrățișa. Software-urile in cloud presupun costuri mai mici. Nu e nevoie de investiții, de echipamente, de hardware, de servere și de camere dedicate lor. Update-urile sunt automate, noua versiune este de la sine înțeleasă. Beneficiile tehnologiilor Cloud sunt aici ca să rămână, cerul e limita.

2. PMS-ul mobil

Cei mai mulți hotelieri sunt conștienți de faptul că programul de gestiune hotelieră este creierul proprietății pe care o administrează. Este de o importanță crucială să-și poată sincroniza operațiunile între ele. Sistemele vechi sunt o moștenire grea. Sunt restrictive, dependente de un sediu anume, leagă angajații și-s incompatibile cu ideea de mobilitate. De asemenea, sunt total incapabile să deservească noul tip de oaspete în mod eficient.

Un PMS pe mobil ajută la simplificarea operațiunilor. Fiind accesibil de oriunde există acces la internet, personalul poate primi update-uri instantanee, în timp real și poate lua decizii rapide, în cunoștință de cauză.

Mobilitatea este și ea o caracteristică a viitorului.

3. Check-in online

Self-service-ul este, iarăși, un trend din ce în cemai solid. Ne scanăm singuri produsele în magazine, achităm cu cardul și plecăm, facem check-in online pentru călătoriile cu avionul, beneficiem de banking online etc. Check-in-ul online pentru hoteluri vine drept o continuare firească a acestui trend.

60 la sută dintre respondenții unui sondaj au declarat că sunt mai tentați să opteze pentru un hotel care permite check-in de pe smartphone în locul unui care nu oferă acest serviciu. 

Într-o industrie destul de tradiționalistă precum cea hotelieră, există temerea că tehnologia duce la reducerea contactului de la om la om și că self-service-ul ar contrazice chiar principiul de bază al ospitalității. Nimic mai fals. Tehnologia nu va înlocui elemental uman, ci va eficientiza serviciile oferite clientului și îi va crește gradul de satisfacție. Nu vrea nimeni să elimine recepționerul, ci să adauge un serviciu celor oferite de el. Diversificarea și opțiunile multiple nu pot decât să ajute. Oamenii sunt mulțumiți atunci când pot alege singuri, fie că vor face check-in la recepție, cu un om, cu o tabletă sau de pe propriul telefon.

4. Servicii personalizate

Chiar self-service-ul despre care am vorbit la punctul anterior vă poate ajuta în acest sens. Totul e personalizat azi. De la reclamele pe care le livrează Google până la cafeaua pe care-o bem în oraș. Conform unui sondaj, 78 la sută din subiecți vor servicii personalizate, iar 74 dintre ei sunt nemulțumiți atunci când li se oferă promoții sau reclame care n-au nimic în comun cu ce-I interesează pe ei. Clienții nu mai sunt satisfăcuți cu obiectele ”mărime unică”.

Tehnologia face posibilă personalizarea. PMS-ul mobil dezvoltat în Cloud vă permite să creați și să consolidați o relație personalizată cu clienții. Folosiți informațiile și nivelul lor de implicare ca să alegeți modul adecvat de interacțiune cu clienții. Iar asta se va traduce în fidelizare, rate de ocupare mai mari și, implicit, venituri mai mari.

Este dincolo de orice îndoială faptul că noile tehnologii și noile produse software vor schimba pentru totdeauna industria hotelieră.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.