27 Apr

În fiecare domeniu, apar trenduri care rămân și trenduri care dispar. Industria hotelieră nu face excepție. De la social media la servicii personalizate, iată la ce trebuie să fiți atenți:

1.    Creșterea search-urilor pe mobil

Conform măsurătorilor, 30% dintre căutările de hotel se fac de pe mobil. Anul trecut, ele au cunoscut o creștere de 23%. Mobilul este calea și de aceea contează enorm ca fiecare hotelier să aibă o strategie în acest sens. Un pachet minimal include un site mobile-friendly și promovarea țintită spre cei care folosesc mobilul ca să-și gestioneze viața. De la check-in online la emailul de confirmare și invitația la plată online.


  Social Media este sursa de inspirație a călătorilor

Popularitatea crescută a canalelor de social media a schimbat deja piața de travel. 83% dintre călătorii care folosesc internetul pentru a decide unde vor să călătorească sunt prezenți pe social media, iar 52% spun că fotografiile prietenilor au cântărit greu când și-au făcut planurile de vacanță.

Prezența ta pe FB cum este? Ai un facebook engine? Clienții tăi sunt încurajați să ofere feedback? De câte ori este pagina ta tăguită în postările de vacanță ale oaspeților tăi? Cu conținutul cum stai?

3.    Review-urile online au impact direct asupra achizițiilor

De la Facebook la TripAdvisor, oamenii caută recomandări și validări din partea altor useri. Aproape 90 la sută dintre consumatori citesc review-uri online când vor să achiziționeze un serviciu sau un bun. Ele sunt o bună cale de a afla ce oferă cu adevărat un hotel.

Așadar, într-o lume în care un review poate arunca un hotel în glorie sau îi poate distruge reputația, este imperativ nu doar să răspunzi așteptărilor, ci să le depășești înainte, în timpul și după șederea lor. Interacționează cu oaspeții, răspunde review-urilor, indiferent dacă sunt pozitive sau negative, ai grijă să-ți menții reputația pentru a atrage viitoare rezervări.

4.    Personalizarea este cheia spre fidelizare

Într-o industrie ultra-competitivă, experiența personalizată este cheia spre fidelizare și conversia de noi oaspeți. Numărul celor dispuși să furnizeze informații personale în schimbul unei șederi cu servicii personalizate este în creștere. O altă cale ar fi urmărirea conturilor de FB și Instagram. Din ceea ce oamenii postează, poți afla ce preferințe au și astfel le poți veni în întâmpinare. 

5.    Tehnologia e prioritară

Mulți dintre oaspeții de azi sunt utilizatori înrăiți de tehnologie. Nu se simt confortabil fără smartphone și aplicații. Așa că hotelurile trebuie să se adapteze. 54% dintre hoteluri vor crește investițiile în tehnologie, concentrându-se pe plăți online (PMS-ul tău e conectat la o platformă de plăți?), check-in online și servicii disponibile prin mobil. La tine, e încă nevoie să sune la recepție pentru room-service?

O modalitate simplă de a implementa acest tip de servicii este folosirea text messages care să ajungă la oaspeți la momentul oportun. Prin ele se pot răspunde la cereri, pot fi informați privind ofertele zilei sau, pur și simplu, te poți asigura că se simt bine și nu le lipsește nimic.

 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. read more

19 Jan

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. read more

10 May

Management hotelier

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează? Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. read more

03 Oct

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. read more

08 Feb

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. read more

06 Mar

Ce face un soft bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. read more

05 Dec

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. read more

26 Jul

Industria hotelieră, muribundă din punct de vedere tehnologic.

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. read more

23 Feb

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. read more

30 Aug