• Nu se va impune taxa de promovare turistică de 1% din costul cazării – măsura nu a putut fi inclusă
     
  • Hotelurile vor fi controlate de inspectori incognito (mystery guests) care nu vor fi obligați să se legitimeze, iar proprietarii de hoteluri/pensiuni se trezesc abia la final cu rezultatul actului de control, fără să fie consultați pe parcursul procesului în legătură cu eventualele nereguli
     
  • Pentru Airbnb, va fi nevoie de înregistrare la Minister. Pe această platformă și altele similare, se vor promova doar imobile înregistrate. Înregistrarea presupune informarea autorităților privind activitatea de închiriere și raportarea numărului de oaspeți cazați anual
     
  • Proiectul include și o serie de prevederi privind patrimoniul turistic, cu reglementări care afectează regimul construcțiilor în zonele turistice, inclusiv plaje, și instituie un sistem național de colectare și interpretare a datelor pentru o evaluare mai exactă a veniturilor din turism. Hotelurile situate aproape de plajă au drept de preferință la preț egal pentru închirierea plajelor din proximitate
     
  • Se stabilește cadrul legal pentru înființarea a 20 de birouri externe de promovare turistică
     
  • Se stabilește cadrul legal pentru înființarea organizațiilor de management al destinației
     
  • Furnizorii de servicii turistice vor colecta următoarele date de la turiști: nume, prenume, data nașterii, locul nașterii, cetățenia, domiciliul, seria și/sau numărul actului de identitate, data eliberării și instituția emitentă, statul emitent, CNP sau numărul personal de identificare (cu excepția celor care nu posedă un astfel de număr), data sosirii și data plecării, scopul călătoriei, date privind plata (adresa de facturare, date din profilul ”client fidel”, agenția sau agentul prin care a fost făcută rezervarea sau cumpărat biletul etc.)
  • Dacă-ți plac materialele noastre și le consideri utile, nu uita să dai like/follow paginii noastre de Facebook.

 

 

 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult