În primul rând, mentalitatea.


Marketingul era până acum o înlănțuire de campanii. Fiecare campanie încerca să maximizeze o experiență pe un anumit segment, ceea ce ducea la plusvaloare pentru client, deci, pentru hotel. Acum, clientul este centrul de gravitație, iar canalele de promovare nu mai sunt private individual, ci global. Ceea ce înseamnă că accentul se mută pe întreaga experiență a clientului și pe modul în care este satisfăcut, de la rezervare la check-out și dincolo de ele.  

Partea digitală devine un punct critic, iar hotelurile învață din mers, trecând prin stângăcii costisitoare. Prezența lor online, modul în care își gestionează legătura cu site-urile OTA, PMS-urile pe care le aleg, abilitatea de a ști să-și vândă și serviciile auxiliare sunt toate capitole de o importanță capitală.

 

Într-un fel vinzi unui client care citește încă Libertatea pe hârtie, intră în hotel și întreabă la fața locului dacă sunt camere libere și unde poate închiria o mașină și altfel, unuia care sare de pe iphone pe ipad și pe PC și care vrea o experiență fără hopuri, indiferent de device-ul folosit. Undeva trebuie creată o punte între produsele fizice pe care hotelierii le vând și serviciile online.

 

Să ai o aplicație deșteaptă sau un site pentru mobil care să satisfacă toate nevoile vizitatorului contemporan nu este suficient dacă ele nu sunt interactive. Trebuie să treci dincolo de asta și clientul să știe că atunci când sosește și i se spune ”Bine ați sosit, vă așteptam”, totul este pregătit pentru ca el să intre în cameră. Check-in-ul a fost făcut, iar ușa poate fi deschisă prin telefon. Căci asta înseamnă o întâlnire eficientă între tehnologic virtual și real. Tehnologia, cum v-am spus și în alte material, nu va înlocui interacțiunea cu clientul, ci va îmbunătăți experiența șederii lui.

 

De pildă, în viitorul apropiat, oamenii vor cere de pe telefonul mobil servicii extra. Și după ce vor bifa lucrurile de care au nevoie (o cafea, o sticlă de apă, prosoape în plus, o cămașă de călcat), vor fi întrebați dacă mai au nevoie de altceva. Un altceva care nu este listat. Iar acel altceva nu-l pot solicita decât discutând cu un angajat într-o fereastră de chat. Milenialii preferă să tasteze și nu să sune la recepție. Cu cât ne vom adapta mai repede la obiceiurile lor de consum, cu atât mai bine. Vom vinde mai mult, vom vine mai bine. 

 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult