Hotelierii, am mai spus-o, se tem de automatizare și încearcă să amâne cât pot momentul implementării ei. O echivalează cu înlocuirea sau minimalizarea interacțiunii umane și, pentru unii, excelența include cât mai mult contact uman posibil, fiind chiar piatra de temelie a industriei ospitalității.


În același timp, chiar și cei mai sceptici dintre hotelieri remarcă faptul că automatizarea este inevitabilă. Oaspeții lor sunt din ce în ce mai exigenți tehnologic și cer standarde din ce în ce mai înalte. În zilele noastre, nu este nicio exagerare dacă spunem că ne administrăm viața de pe telefon sau de pe tabletă. Așa ne verificăm veniturile, așa ne facem cumpărăturile, așa facem un check-in online pentru zboruri, închiriem o mașină, facem o programare la medic. Nu e de mirare că din ce în ce mai mulți cer aceeași flexibilitate și același tip de reacție și de la hotelieri. Check in online, acces în cameră E-key, facturare online etc.

 

Un sondaj realizat de Centrul pentru Cercetări în Industria Ospitalității de la Universitatea Cornell a arătat că oaspeții vor, în general, un grad mai mare de automatizare pentru o serie de interacțiuni și sarcini, cum ar fi să primească o notificare pe email când camera este gata, să poată comanda online room service, să poată face check-in și check-out de pe mobil, să-și rezerve masa la restaurant sau, în cazul celor cu multe stele, să le fie adusă mașina la intrare.

Care ar fi calea de mijloc? Adevărul este că tehnologiile mobile și programele de management hotelier dezvoltate în Cloud nu sunt menite să înlocuiască interacțiunea cu personalul uman, ci s-o completeze și să rafineze serviciile oferite. Când sunt implementate cu succes, acestea cresc eficiența și calitatea prin:

- Oferă timp și confort celor ce se grăbesc la sosire și plecare și care nu mai stau la recepție pentru operațiunile de cazare și check-out, ci merg direct în camere

-       Oferă o receptivitate într-un timp imposibil de scurt pentru factorul uman.

-       Permite hotelierilor să rezolve mult mai ușor chestiuni precum vânzarea de servicii secundare, oferirea de bonusuri și promoții etc.

-       Permite angajaților să iasă din recepție pentru a interacționa cu oaspeții și pentru a le satisface nevoile în mod mult mai direct și eficient.

PYNBOOKING oferă o soluție integrată, completă, care conectează toate departamentele. Oferă libertate de mișcare angajaților, scurtând lanțul comunicațional și sporind eficiența. De la rezervare până la check-out.

 

Schimbările în comportamentul de consum și inovațiile tehnologie au adus un nivel sporit de acceptare a conceptului de self-service. Clienții cer variante și confort, cer control sporit. Automatizând anumite operațiuni și oferind posibilitatea self-service, vă puteți asista mai eficient oaspeții. Care vor fi mai fericiți. Și mai fideli.
Pentru că așa cum spunea managerul Luxury Travel Company Virtuoso, ”automatizează ce e previzibil, ca să poți umaniza ce e excepțional”.

Solicită un consultant  AICI  și întreabă-l despre Automatizarea Rezervarilor..

 

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.