07 Oct

Hotelierii, am mai spus-o, se tem de automatizare și încearcă să amâne cât pot momentul implementării ei. O echivalează cu înlocuirea sau minimalizarea interacțiunii umane și, pentru unii, excelența include cât mai mult contact uman posibil, fiind chiar piatra de temelie a industriei ospitalității.


În același timp, chiar și cei mai sceptici dintre hotelieri remarcă faptul că automatizarea este inevitabilă. Oaspeții lor sunt din ce în ce mai exigenți tehnologic și cer standarde din ce în ce mai înalte. În zilele noastre, nu este nicio exagerare dacă spunem că ne administrăm viața de pe telefon sau de pe tabletă. Așa ne verificăm veniturile, așa ne facem cumpărăturile, așa facem un check-in online pentru zboruri, închiriem o mașină, facem o programare la medic. Nu e de mirare că din ce în ce mai mulți cer aceeași flexibilitate și același tip de reacție și de la hotelieri. Check in online, acces în cameră E-key, facturare online etc.

 

Un sondaj realizat de Centrul pentru Cercetări în Industria Ospitalității de la Universitatea Cornell a arătat că oaspeții vor, în general, un grad mai mare de automatizare pentru o serie de interacțiuni și sarcini, cum ar fi să primească o notificare pe email când camera este gata, să poată comanda online room service, să poată face check-in și check-out de pe mobil, să-și rezerve masa la restaurant sau, în cazul celor cu multe stele, să le fie adusă mașina la intrare.

Care ar fi calea de mijloc? Adevărul este că tehnologiile mobile și programele de management hotelier dezvoltate în Cloud nu sunt menite să înlocuiască interacțiunea cu personalul uman, ci s-o completeze și să rafineze serviciile oferite. Când sunt implementate cu succes, acestea cresc eficiența și calitatea prin:

- Oferă timp și confort celor ce se grăbesc la sosire și plecare și care nu mai stau la recepție pentru operațiunile de cazare și check-out, ci merg direct în camere

-       Oferă o receptivitate într-un timp imposibil de scurt pentru factorul uman.

-       Permite hotelierilor să rezolve mult mai ușor chestiuni precum vânzarea de servicii secundare, oferirea de bonusuri și promoții etc.

-       Permite angajaților să iasă din recepție pentru a interacționa cu oaspeții și pentru a le satisface nevoile în mod mult mai direct și eficient.

PYNBOOKING oferă o soluție integrată, completă, care conectează toate departamentele. Oferă libertate de mișcare angajaților, scurtând lanțul comunicațional și sporind eficiența. De la rezervare până la check-out.

 

Schimbările în comportamentul de consum și inovațiile tehnologie au adus un nivel sporit de acceptare a conceptului de self-service. Clienții cer variante și confort, cer control sporit. Automatizând anumite operațiuni și oferind posibilitatea self-service, vă puteți asista mai eficient oaspeții. Care vor fi mai fericiți. Și mai fideli.
Pentru că așa cum spunea managerul Luxury Travel Company Virtuoso, ”automatizează ce e previzibil, ca să poți umaniza ce e excepțional”.


Solicită un consultant  AICI  și întreabă-l despre Automatizarea Rezervarilor..

 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. read more

19 Jan

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. read more

10 May

Management hotelier

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează? Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. read more

03 Oct

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. read more

08 Feb

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. read more

06 Mar

Ce face un soft bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. read more

05 Dec

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. read more

26 Jul

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. read more

30 Aug

Industria hotelieră, muribundă din punct de vedere tehnologic.

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. read more

23 Feb