07 Oct

Hotelierii, am mai spus-o, se tem de automatizare și încearcă să amâne cât pot momentul implementării ei. O echivalează cu înlocuirea sau minimalizarea interacțiunii umane și, pentru unii, excelența include cât mai mult contact uman posibil, fiind chiar piatra de temelie a industriei ospitalității.


În același timp, chiar și cei mai sceptici dintre hotelieri remarcă faptul că automatizarea este inevitabilă. Oaspeții lor sunt din ce în ce mai exigenți tehnologic și cer standarde din ce în ce mai înalte. În zilele noastre, nu este nicio exagerare dacă spunem că ne administrăm viața de pe telefon sau de pe tabletă. Așa ne verificăm veniturile, așa ne facem cumpărăturile, așa facem un check-in online pentru zboruri, închiriem o mașină, facem o programare la medic. Nu e de mirare că din ce în ce mai mulți cer aceeași flexibilitate și același tip de reacție și de la hotelieri. Check in online, acces în cameră E-key, facturare online etc.

 

Un sondaj realizat de Centrul pentru Cercetări în Industria Ospitalității de la Universitatea Cornell a arătat că oaspeții vor, în general, un grad mai mare de automatizare pentru o serie de interacțiuni și sarcini, cum ar fi să primească o notificare pe email când camera este gata, să poată comanda online room service, să poată face check-in și check-out de pe mobil, să-și rezerve masa la restaurant sau, în cazul celor cu multe stele, să le fie adusă mașina la intrare.

Care ar fi calea de mijloc? Adevărul este că tehnologiile mobile și programele de management hotelier dezvoltate în Cloud nu sunt menite să înlocuiască interacțiunea cu personalul uman, ci s-o completeze și să rafineze serviciile oferite. Când sunt implementate cu succes, acestea cresc eficiența și calitatea prin:

- Oferă timp și confort celor ce se grăbesc la sosire și plecare și care nu mai stau la recepție pentru operațiunile de cazare și check-out, ci merg direct în camere

-       Oferă o receptivitate într-un timp imposibil de scurt pentru factorul uman.

-       Permite hotelierilor să rezolve mult mai ușor chestiuni precum vânzarea de servicii secundare, oferirea de bonusuri și promoții etc.

-       Permite angajaților să iasă din recepție pentru a interacționa cu oaspeții și pentru a le satisface nevoile în mod mult mai direct și eficient.

PYNBOOKING oferă o soluție integrată, completă, care conectează toate departamentele. Oferă libertate de mișcare angajaților, scurtând lanțul comunicațional și sporind eficiența. De la rezervare până la check-out.

 

Schimbările în comportamentul de consum și inovațiile tehnologie au adus un nivel sporit de acceptare a conceptului de self-service. Clienții cer variante și confort, cer control sporit. Automatizând anumite operațiuni și oferind posibilitatea self-service, vă puteți asista mai eficient oaspeții. Care vor fi mai fericiți. Și mai fideli.
Pentru că așa cum spunea managerul Luxury Travel Company Virtuoso, ”automatizează ce e previzibil, ca să poți umaniza ce e excepțional”.


Solicită un consultant  AICI  și întreabă-l despre Automatizarea Rezervarilor..

 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. read more

10 May

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. read more

08 Feb

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. read more

06 Mar

De ce mentalitatea ”Să muncească, de-aia-l plătesc!” e una falimentară

Ce resorturi psihologice îl fac pe angajator să-și dorească un angajat care muncește inutil? Ce mecanisme, ce strategii îl fac să prefere să nu-și doteze angajații cu instrumente care le-ar mări productivitatea, care i-ar aduce și lui profit, care le-ar eficientiza activitatea? .. read more

30 Jan

5 trenduri la care hotelierii trebuie să fie atenți

Prezența ta pe FB cum este? Ai un facebook engine? Clienții tăi sunt încurajați să ofere feedback? De câte ori este pagina ta tăguită în postările de vacanță ale oaspeților tăi? Dar ale celor care vin la conferințe? Cu conținutul cum stai? .. read more

27 Apr

Vreau să dea check-in în hotelul meu. Ce am de făcut? (II)

Continuăm seria de articole în care îți arătăm care este procesul prin care trece un turist de la dorința de a călători până și la check in și cum te poți insera în demersul unei călătorii, de la apariția ideii până la execuția ei. .. read more

23 Nov

9 sfaturi pentru cei din industria hotelieră de la Anthony Melchiorri, gazda Hotel Impossible

Tehnologia e minunată, dar ideea serviciilor personalizate pe care le oferă e și mai minunată. Asta înseamnă industria ospitalității. Cunoașteți-vă oaspeții, aflați că e ziua lor, oferiți-le un mic cadou, un discount de Crăciun, fidelizați-i. Folosiți tehnologia ca să .. read more

12 Sep

Hotelieri, hotelul trebuie să fie ca un ceas: nu se oprește când voi dormiți

Pentru că PYNBOOKING nu se instalează. PYNBOOKING se accesează. Ca un website. Ca emailul. Ca site-ul tău porno preferat. .. read more

09 Mar

Ce efect va avea GDPR asupra domeniului hotelier?

Ca hotelier, primești informații ale clienților prin intermediul mai multor canale (telefon, fax, email, site propriu, booking.com etc). Informațiile sunt găzduite în locuri diferite. Software-ul tău îți poate oferi o centralizare a acestor informații? Știi unde sunt ele și cum .. read more

24 Apr