Știm că folosiți mai multe instrumente software în hotel, că fiecare department e cu uneltele lui, iar acestea trebuie conectate la sistemul de gestiune hotelieră. Știm și cât te speria asta, dar doar astfel vei avea coerență în operațiuni și e esențial ca asamblarea diferitelor componente să fie una de succes. Pentru a fi competitive, aplicațiile softare trebuie să se integreze ușor cu celelalte programe. Când vorbim însă de tehnologia legacy, de sisteme multiple răspândite în departamente, integrarea nu merge mereu așa cum ai sperat și poate fi un proces deloc lipsit de provocări. Iar din această cauză, și-n legătură cu softurile de generație nouă s-au răspândit o mulțime de zvonuri deloc reale.
 

Primul dintre ele spune că furnizorii de software de management hotelier în cloud (PMS) nu sunt dornici de integrare. Total fals. În timp ce sistemele instalate nu erau gândite pentru integrare, iar când aceasta se făcea totuși, procesul era lung și costisitor, furnizorii de noi tehnologii, construite progresiv pe standarde web comune și cu interfețe de aplicații deschise, pornesc de la început în dezvoltarea programelor cu această necesitate în minte.
 

Al doilea mit spune că integrarea e, indiferent de condiții, dificilă și greoaie. În varianta tradițională, programele de software hotelier limitau libertatea hotelierilor de a lucra cu alte instrumente și cereau multe intervenții manuale. Dar azi, unul dintre avantajele incontestabile ale instrumentelor software dezvoltate în cloud este că pot fi ușor conectate la alte aplicații, chiar dacă acestea vin de la alt furnizor. Un soft ca PYNBOOKING va fi ușor conectat la interfața de uși electronice, va exporta datele contabile, are modul de channel manager, actualizându-ți datele pe toate canalele de vânzare cu care colaborezi, este conectat la platforme de plăți online etc.
 

 

O a treia falsă problemă tine de costuri. În trecut, PMS-urile erau folosite numai de brandurile hoteliere mari, întrucât presupuneau investiții majore în infrastructură și în resursă umană specializată. Dar în ultimii ani, au apărut multiple variante eficiente din punct de vedere al costurilor, care oferă un PMS integrat de la un singur furnizor, asta însemnând că hotelierul nu mai e nevoit să achiziționeze, să instaleze și să facă mentenanță pentru multiple sisteme de la vânzători diferiți, sisteme cu diferite grade de integrare. Cu un soft în Cloud, costurile operaționale scad, iar eventualele adăugiri, îmbunătățiri sunt mult ușurate.
 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Știm cât de important este pentru hotelul tău să ofere clienților cea mai bună experiență la rezervare. Soluțiile integrate sunt cele mai eficiente și prietenoase, atât cu managementul hotelului, cât și cu oaspeții. Nu-i așa că sună bine? Uite cum te putem ajuta să .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Știm cât de important este pentru tine să ai totul bine pus la punct, așa că ne-am gândit că ți-ar prinde bine un property management system (sau simplu, spus PMS) modern.  Iată cum trebuie să fie PMS-ul perfect. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Iată o perspectivă absolut promițătoare, sintetizată într-o serie de facilități care pot mulțumi orice oaspete: motoare de rezervări optimizate, check-in online, recepție fără recepționer, acces în cameră prin intermediul telefonului, aplicație self service pentru oaspeți .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

În sistemul de management al proprietății hotelurilor, intuitiv, securizat și ușor de folosit, toate rezervările din mediul online se încarcă automat, fără erori. Imaginează-ți cum ar fi să ai acces la profilul complet al unui client doar din câteva clickuri. Să lași .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem că ar .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Acum e momentul. Trebuie să avem un glas puternic. Industria noastră, deși e cea mai afectată de pandemie, are încă o problemă care ne costă enorm: e muribundă din punct de vedere tehnologic. E cu mult în urma timpurilor, așa că nu are decât o șansă: readaptare .. citește mai mult