Știm că folosiți mai multe instrumente software în hotel, că fiecare department e cu uneltele lui, iar acestea trebuie conectate la sistemul de gestiune hotelieră. Știm și cât te speria asta, dar doar astfel vei avea coerență în operațiuni și e esențial ca asamblarea diferitelor componente să fie una de succes. Pentru a fi competitive, aplicațiile softare trebuie să se integreze ușor cu celelalte programe. Când vorbim însă de tehnologia legacy, de sisteme multiple răspândite în departamente, integrarea nu merge mereu așa cum ai sperat și poate fi un proces deloc lipsit de provocări. Iar din această cauză, și-n legătură cu softurile de generație nouă s-au răspândit o mulțime de zvonuri deloc reale.
 

Primul dintre ele spune că furnizorii de software de management hotelier în cloud (PMS) nu sunt dornici de integrare. Total fals. În timp ce sistemele instalate nu erau gândite pentru integrare, iar când aceasta se făcea totuși, procesul era lung și costisitor, furnizorii de noi tehnologii, construite progresiv pe standarde web comune și cu interfețe de aplicații deschise, pornesc de la început în dezvoltarea programelor cu această necesitate în minte.
 

Al doilea mit spune că integrarea e, indiferent de condiții, dificilă și greoaie. În varianta tradițională, programele de software hotelier limitau libertatea hotelierilor de a lucra cu alte instrumente și cereau multe intervenții manuale. Dar azi, unul dintre avantajele incontestabile ale instrumentelor software dezvoltate în cloud este că pot fi ușor conectate la alte aplicații, chiar dacă acestea vin de la alt furnizor. Un soft ca PYNBOOKING va fi ușor conectat la interfața de uși electronice, va exporta datele contabile, are modul de channel manager, actualizându-ți datele pe toate canalele de vânzare cu care colaborezi, este conectat la platforme de plăți online etc.
 

 

O a treia falsă problemă tine de costuri. În trecut, PMS-urile erau folosite numai de brandurile hoteliere mari, întrucât presupuneau investiții majore în infrastructură și în resursă umană specializată. Dar în ultimii ani, au apărut multiple variante eficiente din punct de vedere al costurilor, care oferă un PMS integrat de la un singur furnizor, asta însemnând că hotelierul nu mai e nevoit să achiziționeze, să instaleze și să facă mentenanță pentru multiple sisteme de la vânzători diferiți, sisteme cu diferite grade de integrare. Cu un soft în Cloud, costurile operaționale scad, iar eventualele adăugiri, îmbunătățiri sunt mult ușurate.
 

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.