Să fii manager nu e simplu. Iar poate cea mai complicată parte a postului este să te asiguri că ești înconjurat de oamenii potriviți, să te asiguri că își folosesc potențialul maxim, că sunt adecvați locului în care au fost distribuiți.

O altă provocare este să alegi instrumentele potrivite.
Pentru că, în orice domeniu, ai nevoie de unelte. Ele te pot ridica sau te pot sabota. Pot aduce plus-valoare sau te pot ține pe loc.

Mașina de spălat nu a fost doar un instrument care a salvat timpul și efortul femeilor. A fost unealta care le-a permis să se dedice altor lucruri. Care le-a eliberat și le-a deschis noi orizonturi. Lucruri importante pentru ele, dezvoltarea lor și familia lor.

Similar, un PMS All in One nu doar preia acțiuni repetitive, obligatorii, care nu aduc plus-valoare, ci îți face angajații disponibili pentru clienți, pentru servicii, pentru ceea ce se traduce în venituri și satisfacție.


Copiatul datelor cu copy paste dintr-o parte într-alta nu te ajută să câștigi mai mulți bani. Nu-ți umple camerele, nu îmbunătățește cu nimic calitatea serviciilor tale.

Ziua de muncă are 8 ore. În cele 8 ore de activitate, cât la sută din munca angajatului tău e eficientă, profitabilă și cât din ea ar putea fi preluată de o mașină, lăsându-l să fie la dispoziția oaspeților, să le iasă în întâmpinare, să le observe nevoile și să le intuiască?

Dimineața îmi iau cafea pe drumul spre birou. Obișnuiam să variez cafeneaua, nu mă fidelizase niciuna. Până când, la a treia vizită într-una dintre ele, barista a știut ce sortiment vreau și că o prefer fără zahăr. Pentru că m-a văzut, pentru că a fost atent. Pentru că a avut ochi pentru mine. De atunci, cumpăr cafea numai de acolo.

 

Alegeri. Mereu e vorba de alegeri. De a cântări și a opta pentru elemente care să ne ajute. De eficiență. Și de așteptări.

Înainte de a achiziționa un soft de management hotelier, managerul își stabilește un orizont de așteptări. Se întreabă ce vrea de la soft. Nimeni nu face o achiziție fără un set de criterii.

Și apoi, cercetează piața. Vede ce i-ar satisface cât mai bine nevoile.

Nevoia de automatizare, nevoia de acces în timp real la date actuale, nevoia ca rezervările să fie corelate peste tot cu situația ”din teren”, nevoia de reducere a costurilor cu infrastructura, nevoia unui serviciu flexibil, adaptat nevoilor hotelului, fără contracte împovărătoare, nevoia de a nu mai avea overbooking, nevoia de a vinde mai mult.

Alege apoi în cunoștință de cauză produsul care îndeplinește criteriile. Un soft nu e un dat al destinului, al hazardului. Așa cum alegi un furnizor de cafea pentru micul dejun, testând, comparând, optând pentru sortimentul și prețul care-ți convin, aroma care place clienților, așa cum alegi produse de curățenie eficiente sub toate raporturile, vei alege și un software. Care te satisface pe tine, pe angajat, pe client.

 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult