În loc să ne purtăm ca niște oameni care se plâng că la petreceri nu-s băgați în seamă, hai să ne aranjăm și să ne oferim o înfățișare nouă și poate vom fi invitați la dans.


Nu ne mai uităm cu obidă la vecina de masă care fură toți pretendenții, ci vedem ce putem face ca să ne distrăm și noi la petrecerea asta.

 

Iar rochia ta la petrecerea asta e un site puternic, un site cu personalitate, un site care să fure ochii. Căci o călătorie începe cu vizualul. Iar site-ul tău trebuie să te facă dezirabil, avantajos, sclipitor. Trebuie să conțină o promisiune unică.

 

Site-ul hotelului tău e ca vitrina unei cofetării

Este canalul tău direct de vânzare și e cea mai bună combinație între un cost minim și avantaje pe termen lung, care se traduc în venituri curente.


Orice oferi, mai adaugă ceva. Dă-le clienților direcți ceva în plus, ține-i la curent în permanență cu ceea ce faci.

 

Dacă pe alte canale, uploadezi fotografii de calitate, cele de pe site-ul tău ar trebui să taie respirația. Apelează la serviciile unui profesionist, merită investiția. Proprietatea ta și împrejurimile trebuie să arate impecabil. Un booking engine de calitate trebuie să permită afișarea de imagini la rezoluții mari și texte descriptive, iar astea vor da rezultate.

 

Oferă descrieri în mai multe limbi. Clienții tăi vor aprecia confortul oferit de un site în propria lor limbă.

 

Adaugă valoare banilor lor. Oferă cine, parcare gratuită, transfer de la aeroport. Anunță-i pe vizitatori că primesc aceste servicii extra odată cu rezervarea. Aici este avantajul în a avea propriul site și a ști cum să îl folosești.

 

Vouchere cadou

Sunt o modalitate de promovare din ce în ce mai populară. Oamenilor le place să le ofere prietenilor, rudelor, chiar și colegilor de muncă. Oaspetele fericit va vorbi despre experiența lui, iar asta nu face decât să aducă beneficii afacerii tale.

 

 

Cooperează, uită-te la ce e în jur!

Oferă informații despre ce se poate face în zona ta. Găsește alte afaceri locale și cooperează cu ele pentru a crea oferte commune, discounturi mutuale și alte stimulente. Vă ajutați reciproc, iar oaspeții au doar de câștigat. Doar redirecționarea către site-ul tău nu e suficientă. Poți posta conținut despre ce e interesant în zonă, obiective și evenimente și asigură-te că oamenii au din ce alege.

 

Odată ce au sosit la tine, dă-le motive să revină, să nu rămână o experiență unică.

 

 

Oferă posibilitatea feedback-ului

Dă-le ocazia să posteze review-uri pe site-ul tău și, cel mai important, răspunde-le. Nu te feri de critici, orice interacțiune are valoarea ei și înseamnă implicare reală. Construiește o comunitate în jurul hotelului tău. Asta se traduce în fidelizare.

 

 

Simplifică

Site-ul trebuie să fie ușor navigabil, rezervările să se realizeze simplu și clar, vizitatorii să nu fie distrași. Butoane mari, vizibile, fără să fie intruzive.

 

Dacă respecți acești pași, nicio melodie nu va mai rămâne nedansată și nicio cameră neocupată.

 

Solicită o demonstrație