Ca să fie clar pentru toată lumea: Dacă un client a aterizat pe site-ul unui hotel nu înseamnă că va rămâne acolo, dacă nu e convins. Oaspeții tăi trebuie să găsească un spațiu prietenos, de unde își pot face o rezervare la fel de ușor precum comandă pizza. Ce zici? Stai pe margine sau intri în lumea bună?


Fii în pas cu vremea 


Statisticile arată faptul că rata de abandon a site-urilor hotelurilor este de 95%. Și asta nu doar pentru că nu ai pus poze cu pisici. Oamenii sunt atrași de lucrurile care le simplifică experiența. Degeaba ai butoane multe pe site, dacă nu duc unde trebuie. 

Hotelierii moderni folosesc 
Booking Engine. Tehnologiile actuale atrag clienții ca un magnet. Noi am stat de vorbă cu ei și am aflat tot ceea ce își doresc:
Organizare și accesare facilă.


Cartea de vizită a hotelului tău


Sfat: În loc să investești aberant de mult în programe care nu te ajută cu nimic, în sisteme informatice care nu sunt integrate cu site-ul tau, fii smart și obține PMS-ul integrat natural cu toate magazinele tale, totul accesibil pe mobil și nu trebuie să instalezi nimic. Ai încredere în soluțiile All in One PYN Booking, disponibile în cloud, astfel încât scapi de toate grijile zilnice cu rezervările online. 

Primești în schimb un sistem complet pentru a fi mereu în topul căutărilor. Răspunde cu DA la solicitările oaspeților și crește rapid vânzările. Prin Booking Engine rezervările făcute de pe site-ul tău ajung automat în sistemul de centralizare PMS și sunt actualizate și pe celelalte canale conectate la Channel Manager. 

Clienții tăi își vor putea rezerva camera mult visată mai repede decât se hotărăsc ce sos vor lua la pizza. De ce să te limitezi la câteva rezervări sporadice, când poți să fii peste tot? Utilizează site-ul la potențial maxim și vezi rezultatele cum încep să apară. Simplifică procesul ăsta pentru oaspeții tăi și îți vor mulțumi.

Simplu. Rapid. Direct

Booking Engine se integrează cu site-ul hotelului și contul de Facebook. Practic acoperi și mai multe arii de comunicare. Go global! Când ai la dispoziție soluții moderne, munca este mult mai ușoară și ai mai mult timp pentru alte proiecte pe care le ai în plan. Pune-ți afacerea în topul celor mai râvnite hoteluri cu soluțiile PYN. 

Fii #1 în rândul preferinețelor clienților cu Booking Engine

•    Butonul „Rezervă acum” se afișează și se gestionează automat;
•    Sincronizare perfectă cu sistemul de recepție, așa că ai acces instant la detaliile despre oaspeți și rezervarea făcută;
•    Afișează automat coduri promoționale sau vouchere de sărbători;
•    Filtre de căutare multiple, inclusiv disponibilitate în mai multe limbi internaționale, valute etc.;
•    Rezervare disponibilă de pe orice tip de dispozitiv, rapid și ușor;
•    Plata în siguranță, direct de pe telefon;
•    Clienții primesc automat, prin e-mail, notificări despre detaliile rezervării.  

Lumea s-a schimbat. Oamenii folosesc telefonul mobil ca pe o extensie a propriei mâini și vor să aibă posibilitatea de a rezolva totul din câteva mișcări. Își comandă mâncare din aplicații, mașina de la scara blocului vine din două click-uri, până și hainele sunt mai faine când le văd online și nu mai pierd timp prin magazine. 

Fii în pas cu cerințele actuale de pe piață cu soluții moderne. N-ai nimic de pierdut. Alege să fii gazda pe care și-o doresc oaspeții tăi: ușor de găsit, ușor de rezervat, ușor de achitat, în doi timpi și trei mișcări. 

Booking Engine de dorești, afacerea-ți sporești!


 

Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult