Cum îți sincronizezi rezervările cu Channel Manager

Agende, calendare, tabele în Excel, platforme peste platforme. Ai nervi de oțel dacă reușești să îți amintești de toate și să nu ratezi nicio rezervare din unitatea ta de cazare. Ce-ar fi să renunți la soluția complicată și să digitalizezi întregul proces?

Să administrezi un hotel e o provocare, mai ales în pandemie. O bună parte din potențialii clienți s-au mutat în online și așteaptă din partea ta servicii adaptate la contextul actual.

Din motive de siguranță, oaspeții preferă să rezerve camere online și să achite serviciile în aceeași manieră. Așadar, prin digitalizare, personalul îți va fi recunoscător pentru că ai tăiat o sarcină în plus de pe ordinea de zi.
Cum faci toate acestea? Prin Channel Manager.  

Ce este Channel Manager

Ți-era dor de puțină relaxare? Hai să vedem cum centralizează Channel Manager rezervările și ce beneficii aduce unității tale de cazare. Ia o pauză și bazează-te pe un instrument de încredere.

Pentru o bună organizare, software-ul îți pune la dispoziție rapoarte detaliate cu rezervările: intervalul orar la care au fost efectuate, de unde au venit și din partea cui.

Una din consecințele pandemiei este că oamenii sunt mai deschiși față de rezervările și plățile de cazare efectuate online. Cu siguranță, ai observat asta și ai încercat să te adaptezi. Știi despre ce vorbim, mai ales dacă hotelul tău se afla deja pe o mulțime de platforme de rezervări online precum booking, Hotelbeds, Hotelcon, Expedia, DirectBooking sau Travelminit.

Ai obosit să gestionezi fiecare platformă în parte? Ei bine, Channel Manager sincronizează rezervările, tarifele și camerele disponibile de pe toate platformele menționate. E ca un punct de control care actualizează statutul camerelor pe orice platformă unde e înregistrat hotelul tău.

Ce te faci dacă ai solicitări care vin prin Facebook sau Google? Și aici, lucrurile se limpezesc ușor. Rezervările sunt centralizate, fără nicio actualizare manuală. Tu doar privești cum lucrurile sunt puse în ordine ca prin magie.

Cum funcționează Channel Manager

Pare prea frumos și e adevărat. Channel Manager are eficiență crescută și pentru că este un bun colaborator. Mereu sociabil, „noul tău angajat” face echipă bună cu PMS-ul tău și cu butonul  „Rezervă acum”. 

Îți poți imagina cât de bine sună următoarea situație?

Un oaspete încântat de facilitățile din hotelul tău vrea să facă rezervare. Te găsește pe booking.com sau pe orice altă platformă și face rezervarea. Din acea clipă, toate informațiile introduse pe platformă ajung direct în PMS.

Oaspetele respectiv va fi înregistrat în timp real în sistemul automat de gestiune hotelieră. Tu știi totul despre el: profil, cerințele speciale, datele rezervărilor. Acum e floarea la ureche să emiți facturi.

Cât despre oaspetele tău? Deja are în minte un super review când primește prin e-mail confirmarea rezervării și un link către plata online. Efort minim, nu-i așa? 

Vezi și articolul nostru centrat pe rezervări, tarife și disponibilitate cu Channel Manager.

Cele mai populare beneficii oferite de Channel Manager

„Să te bazezi sau nu pe Channel Manager?”. Asta-i întrebarea! Răspunsul e ușor de găsit când înțelegi câte poate face un software bine pus la punct pentru tine.

Îți crește numărul de rezervări online

Rezervările telefonice sau cele la fața locului și-au pierdut demult din popularitate. Comportamentul consumatorilor a evoluat spre zona online. Channel Manager te ajută să profiți de această schimbare și actualizează rezervările de pe platformele de rezervări online unde ești înregistrat. Tu depui zero efort în sincronizarea rezervărilor pentru că „noul tău angajat” se ocupă de tot.

Eviți overbooking-ul

Fără Channel Manager, riști să ai mai multe rezervări pe o cameră sau să rămâi cu locuri libere. Raportul rezervărilor în timp real pe care Channel Manager ți-l pune la dispoziție reduce semnificativ riscul acestor situații neplăcute atât pentru hotel, cât și pentru oaspete. Vezi cum e să ai o rată de rezervări de 100% și multă baftă în afaceri.

Economisești timpul și energia personalului tău

Dacă nu folosești Channel Manager, trebuie să delegi un om care să se ocupe de partea de rezervări online. Preluarea telefonică a rezervărilor sau actualizarea lor pe toate platformele  îi poate lua toată ziua. Mai bine economisești timpul și energia angajaților tăi. Mută focusul pe oaspeți și lasă-l pe Channel Manager să-ți gestioneze rezervările online.

Îți asigură comunicare prietenoasă cu oaspeții

Fiecare oaspete apreciază adresarea personalizată. În plus, nimănui nu-i place să rezerve o cameră și nu aibă nicio siguranță că rezervarea a fost efectuată sau nu. Channel Manager știe asta și trimite clienților tăi e-mailuri și SMS-uri prin care rezervarea este confirmată. Nu lipsește nici invitația de conectare la Guest Self Service, care facilitează check-in-ul online.

Pregătit de digitalizare? Puțin îngrijorat de costuri? Nu-ți face griji pentru că și noi suntem în aceeași barcă. Costurile sunt accesibile, iar câștigurile depășesc orice așteptare.

Investește în afacerea ta și ia legătura cu un consultant Pynbooking. Ghidat de un expert, îți va fi ușor să alegi abonamentul potrivit pentru unitatea ta de cazare, în funcție de numărul de camere sau de platformele pe care vrei să fii prezent.

 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Știm cât de important este pentru hotelul tău să ofere clienților cea mai bună experiență la rezervare. Soluțiile integrate sunt cele mai eficiente și prietenoase, atât cu managementul hotelului, cât și cu oaspeții. Nu-i așa că sună bine? Uite cum te putem ajuta să .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Știm cât de important este pentru tine să ai totul bine pus la punct, așa că ne-am gândit că ți-ar prinde bine un property management system (sau simplu, spus PMS) modern.  Iată cum trebuie să fie PMS-ul perfect. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

În sistemul de management al proprietății hotelurilor, intuitiv, securizat și ușor de folosit, toate rezervările din mediul online se încarcă automat, fără erori. Imaginează-ți cum ar fi să ai acces la profilul complet al unui client doar din câteva clickuri. Să lași .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Iată o perspectivă absolut promițătoare, sintetizată într-o serie de facilități care pot mulțumi orice oaspete: motoare de rezervări optimizate, check-in online, recepție fără recepționer, acces în cameră prin intermediul telefonului, aplicație self service pentru oaspeți .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem că ar .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Acum e momentul. Trebuie să avem un glas puternic. Industria noastră, deși e cea mai afectată de pandemie, are încă o problemă care ne costă enorm: e muribundă din punct de vedere tehnologic. E cu mult în urma timpurilor, așa că nu are decât o șansă: readaptare .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult