Câștigă mai mult timp pentru tine. Eficientizează-ți ușor munca, controlează totul de la distanță și crește satisfacția clienților. Nu mai trebuie să te încurci în hârtii la cazarea oapseților, totul se poate rezolva mai simplu și mai ușor, fără contact fizic. Când sarcinile devin un chin, folosește PYN. 


Este nevoie de aplicații inteligente care să ușureze munca. Tot mai mulți ne întreabă ce pot face pentru a câștiga câteva ore în plus pe zi. Asta e ceva ce noi nu putem controla, însă putem să-ți oferim soluții rapide și eficiente. 

Cu toții suferim de lipsa timpului. Ne gândim că am putea face mai multe pentru a ne dezvolta afacerea. Am putea să ne folosim de automatizări pentru a atrage mai mulți clienți, dar nu este timp suficient să le facem pe toate. 

STOP! Există o variantă.

Avantajele tehnologiei moderne sunt cheia către mai mulți clienți, dar și către relaxarea ta. Ai nevoie de o pauză în care să te gândești la tine și să pui în aplicare toate ideile alea care stau și așteaptă. Și în toată perioada asta de pauză pentru tine, afacerea poate să meargă ca pe roate.

Citește în continuare și îți promit că merită.

Cum găsești aplicația potrivită pentru tine?

Am spus deja că soluțiile oferite de tehnologia modernă sunt cheia spre mai mulți clienți. Oaspeții vor să vină mai des la tine dacă vor fi întâmpinați așa cum se cuvine și nu vor pierde timp din vacanța lor pe la recepția hotelului, așteptând după hârtii. Vin deja după un drum lung și de abia așteaptă să guste din bunătățile restaurantului tău. 

Așadar trebuie să le pui la dispoziție o variantă pentru a le îndeplini dorințele, iar tu să ai control deplin asupra tot ceea ce se întâmplă. Până la urmă, nimic nu va scăpa de ochiul tău avizat. Uite ce-ți propun: o aplicație simplă, fără instalare, toate opțiunile de check-in și check-out și experiențe wow pentru clienți. Cum sună asta? Și încă ceva: chiar există!

O singură aplicație, multiple posibilități

Dă sfoară în țară că la tine în hotel check-in-ul și check-out-ul se fac online. Ai acum recepție fără contact fizic! Să vezi cum atragi oaspeți ca albinele la miere. Păi cui nu i-ar plăcea să sară peste toată hârțogăraia și să sară direct în șlapii de vacanță, relaxat pe terasă cu un cocktail în mână. 

Din Self-Service Guest App ei asta pot face. Ba își mai și comandă una alta de la restaurant sau alte servicii pe care i le pui la dispoziție. În timpul ăsta tu îți vezi de ale tale, liniștit că totul e pe mâini bune. Chiar mai mult de atât: puterea e în mâinile clienților, care primesc mai mult control asupra experienței lor în hotel și fix asta îți scutește ție și personalului tău timp.

Deci ce pot face clienții din aplicația asta?
•    Să-și creeze întreaga experiență din hotel chiar în timp ce sunt pe drum,
•    Să facă upgrade la pachetul de cazare dacă vor, încă dinainte de a ajunge la hotel,
•    Check-in online,
•    Să solicite transfer de la/ spre aeroport,
•    Să comande și să plătească orice de la minibar,
•    Să solicite curățenie în cameră,
•    Să comande room service,
•    Acces la spa,
•    Plata tuturor serviciilor direct din contul clientului,
•    Check-out online.

Și totul fără să descarce sau să instaleze ceva special pe telefon. Imaginează-ți ce review-uri bune va primi hotelul tău când va afla lumea ce simplu merg lucrurile la tine. Totul securizat și online... mai ușor de atât chiar nu se poate! Clientul primește un link și de acolo lucrurile decurg de la sine. Întregul proces e automatizat și simplu de efectuat, cu cât mai puțin contact uman – ceea ce e un mare bonus în aceste vremuri!

Cu Self Guest Service App, experiențele wow ale oaspeților tăi ajung la urechile tuturor. Veștile bune se răspândesc repede și uite-așa mai salvezi și niște bani din promovare. Și nu trebuie să-ți faci griji că nu s-ar descurca: oamenii în general sunt obișnuiți să rezerve cazarea online, să comande mâncare, taxiuri, produse și multe altele din aplicații. Totul va fi floare la ureche pentru ei, cu o interfață simplă și intuitivă.

Toți hotelierii care au trecut în online au mai mulți oaspeți ca înainte și mai mult timp pentru planurile lor. Unii au mai deschis chiar și alte afaceri de când au observat că datorită soluțiilor moderne, hotelăria a devenit o joacă de copii.

Încearcă și tu, e mai simplu decât să îți faci un cont de Facebook. E plăcut să faci o schimbare care va aduce relaxare. Renunță la metodele învechite și îmbrățișează tehnologiile moderne. Sunt accesibile și te vor scăpa de multe bătăi de cap. 

Noi suntem aici să-ți răspundem la orice întrebare, chiar și despre vreme.
 

Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult